• Lehet peteérésem?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr, Hölgy!

         

        Decemberbe hagytam abba a kislányom szoptatását. Ekkor elkezdtem szedni a Diana 35 fogamzásgátló tablettát, azért ezt mert pattanásos is szoktam lenni. Januárba rendesen megvolt és újra elkezdtem szedni, de a férjemmel úgy döntöttünk szeretnénk még egy babát és mivel az ő munkája olyan, hogy sokat van távol ezért előbb abba hagytam a gyógyszert, hogy azok a napok akkor legyenek amikor ő van. Meg is jött megint, de amikor elmúlott rá 2 napra ismét volt egy napot, aztán menstruációm első napjától számított 26. nap jött meg. Amikor ez a problémám először jelentkezett elmentem a nőgyógyászomhoz, aki, megnyugtatott, ne aggódjak, attól még sikerülhet a gyerek, megvizsgált semmit nem talált. Nos, nekem most, amikor elmúlott az elkövetkező 1 hétbe 2x jelentkezett ez a barnás folyás most piros egyáltalán nem volt és csak 1x egy nap és görcsöltem alul fájdalmat éreztem. Most az én kérdésem az lenne, hogy ez vajon mitől, miktől lehet, talán fertőzés strandra szoktunk járni,  és ettől nekem lehet-e még peteérésem, mert nekem semmilyen ilyem jellegű problémám nem volt még 2kisgyerekem van és egyik teherbe esésem előtt se tapasztaltam ilyent.  Én 24 vagyok, de minél előbb szeretnénk összehozni a babát, mert a férjem már nem ilyen fiatal és nagyon lehetőségünk sincs rá, hogy hónapokig próbálkozunk a munkája miatt.  Eddig egyik gyerekünknél se volt probléma kisfiam 2 hónap alatt sikerült kislányom 1 hónap alatt.

        Válaszát előre is köszönöm!

        Tisztelettel

         

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Hölgyem!

        A Diane megzavarta a hormonháztartását, a barnás folyás kevés vérzést is jelenthet, de ha fertőzésre gyanakszik, azt ki kell vizsgáltatni.
        Peteérés persze lehet, de nem lehet tudni mikor, várjon még 2-3 hónapot, hátha magától beáll a menses, ha nem, akkor forduljon kezelőorvosához, ne izguljon.


        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-10 10:53:17; Megválaszolva: 2011. szeptember 13., 13:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő! A napokban észleltem, hogy a nagyajkak bal oldalán a leg szélén szemérem domb kezdetétől a hüvely bemenetig érzékeny kis pattanás szerű dudorok vannak egyre jobban kezdet fájni,,kis égő érzést is érzek még kicsi...
        Tisztelt Dr. Úr!! segítséget szeretnék kérni nőgyógyászati leletem értelmezéséhez Has puha betapintható kórós nyomásérzékenység nincs VV.: portion ép hám r nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt nehezen megitélhető hasi...
        Van már 1 gyermekem 2,5 éves. Tudom milyen szülni bár igaz sürg.császárral született. Hátha ez az info is segít a kérdésem megválaszolásában. 2018.05.29-06.03- ig menstruáltam. 06.06 án teszteltem egy halvány +, másnap nőgyógyászat de...
        Kedves doktor ur!egy evvel ezelott volt egy also felso szemhej plasztikam.Nagyon beverzett a szemem.Azota szellemkepes latas es 10naponta verzek..nogyogyasz nem talalt szervi elvaltozast es agyalapi mirigy MRi-re kuldott.Letezhet osszefugges a plasztikai...
        Tisztelt Doktor Úr, Azért fordulok önhöz mivel az elmúlt néhány alkalommal mikor lefeküdtem a párommal vérzés jelentkezett (élénk piros, híg), de semmilyen kellemetlen érzését nem tapasztaltam, és az aktus után azonnal el is múlt....
        Tisztelt Dr . Úr /Nő!! A nőgyógyászati konziliumi leletemhez szeretnék segítséget kérni öntől ez áll rajta : has puha betapintható kóros nyomásérzékenység nincs. VV.:portion ép hám. R-nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt...
        Ahogy írtam már fent még mindig panaszaim vannak. A műtét helyén jobb oldalon egy pontban fáj. Olyan érzést érzek mint ha a húgyhólyagom kiakarna szakadni, ez ilyen feszítő érzés. Emelni egyáltalán nem tudok. És a jobb oldalon zsibbadó...
        Üdvözlöm. 4 hete kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Előtte rengeteget fájt a hasam, leginkább köldök alatt, erősen görcsölt , sokszor nyilalt a méhemtől egész lentig, mint a terhesség utolsó szakaszaban. Sokszor szédültem ezért tesztet...
        Tisztelt Doktor Úr! 2,5 év után tegnap méhnyakrákszűrésen vettem részt. A vizsgálathoz kolposzkópia is tartozott (korábbi rákszűréseken nem emlékszem ilyenre), mely során a következőt találták: "A külső mégszájnál 12 és 6 óra...
        Tisztelt Doktor úr! 3 héttel ezelőtt nőgyógyászati vizsgálaton voltam rendszertelen, megváltozott állagú menstruációs panaszokkal, ahol a hüvelyi ultrahang jobb oldali petefészek cisztát mutatott ki. Sajnos az orvos a ciszta méretét nem...