• Lehet terhes vagyok????

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdvözlöm!

        A kérdésem az lenne: hogy én szedtem 3 hónapig a Tri-regol  nevezetü fogamzásgátlo tabletát .Ment minden simán  , csakhogy bekerültem a korházba , be kellet feküdnöm  neurologiai betegségem miatt   ezért nem tudtam időben feliratni a gyogyszert és nem tudtam a következö adagot elkezdeni szedni.

        Késöbb elmentem miután kikerültem. Az orvosom fel irta és azt mondta szedjem a következö vérzésem elkezdésekor a tablettát , csakhogy a vérzésem nem jött meg a szokásos idöben .  Imár 2.5 hete késik.   Csináltam terhességi tesztet de negativ lett!

        Az lenne a kérdésem hogy várjak még a vérzésemre és ha nem jön meg csináljak még egy tesztet vagy pedig azzonnal jelentkezzek az orvosomnál???????

        Vajon összefügésben van ez a dolog a fogamzásgátlo tablettámmal??????

        Legyenek szivesek válaszolni nagyon aggodom hisz egy gyermek nagyon nagy felelősség és szeretnék  idöben dönteni!

        Köszönöm!

        Tisztelettel : Molnár Orsi

         

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgtlás témában

        Kedves Hölgyem!


        Mikor csinálta vajon a terhességi tesztet? Ha egy hét elmúlt, akkor ismételje meg, de szerintem nem terhes. A fogamzásgátló szedése után gyakran előfordul, hogy nem jön meg a menses a várt időben, van, akinél több hónapot is késik. Talán érdemes lenne egy alacsonyabb dózisú készítményt szednie...
        Konzultáljon kezelőorvosával, hogy mikor kezdje el szedni a tablettát ismét.



        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-09 11:19:22; Megválaszolva: 2011. szeptember 12., 16:21

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő! A napokban észleltem, hogy a nagyajkak bal oldalán a leg szélén szemérem domb kezdetétől a hüvely bemenetig érzékeny kis pattanás szerű dudorok vannak egyre jobban kezdet fájni,,kis égő érzést is érzek még kicsi...
        Tisztelt Dr. Úr!! segítséget szeretnék kérni nőgyógyászati leletem értelmezéséhez Has puha betapintható kórós nyomásérzékenység nincs VV.: portion ép hám r nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt nehezen megitélhető hasi...
        Tisztelt Doktor Úr, Azért fordulok önhöz mivel az elmúlt néhány alkalommal mikor lefeküdtem a párommal vérzés jelentkezett (élénk piros, híg), de semmilyen kellemetlen érzését nem tapasztaltam, és az aktus után azonnal el is múlt....
        Tisztelt Dr . Úr /Nő!! A nőgyógyászati konziliumi leletemhez szeretnék segítséget kérni öntől ez áll rajta : has puha betapintható kóros nyomásérzékenység nincs. VV.:portion ép hám. R-nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt...
        Ahogy írtam már fent még mindig panaszaim vannak. A műtét helyén jobb oldalon egy pontban fáj. Olyan érzést érzek mint ha a húgyhólyagom kiakarna szakadni, ez ilyen feszítő érzés. Emelni egyáltalán nem tudok. És a jobb oldalon zsibbadó...
        Üdvözlöm. 4 hete kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Előtte rengeteget fájt a hasam, leginkább köldök alatt, erősen görcsölt , sokszor nyilalt a méhemtől egész lentig, mint a terhesség utolsó szakaszaban. Sokszor szédültem ezért tesztet...
        Tisztelt Doktor Úr! 2,5 év után tegnap méhnyakrákszűrésen vettem részt. A vizsgálathoz kolposzkópia is tartozott (korábbi rákszűréseken nem emlékszem ilyenre), mely során a következőt találták: "A külső mégszájnál 12 és 6 óra...
        Tisztelt Doktor úr! 3 héttel ezelőtt nőgyógyászati vizsgálaton voltam rendszertelen, megváltozott állagú menstruációs panaszokkal, ahol a hüvelyi ultrahang jobb oldali petefészek cisztát mutatott ki. Sajnos az orvos a ciszta méretét nem...
        Tisztelt dokto úr! Méheltávolításom volt. Kivártuk a férjemmel a hat hetet ahogy kell. Hat hét után szeretkeztünk de szúró fájdalmat éreztem és vérzett de csak addig egy kicsit utána nem volt vérzés. A kérdésem az lenne ez nagy baj?...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő ! Egy pár órája észrevettem , hogy barnás , véres túrós állagú folyásom van. Fájdalmat nem érzek, de diszkomfort érzetem van vizelés után. Május 22-én volt utoljára menstruációm , ami a szokottnál rövidebb volt...