• Magas prolaktin

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Szakértő

        Azért fordulok Önhöz mert körülbelül egy éve magas a prolaktin szintem.Mikor először elvégezték a vérvételt akkor 450 köröl volt.Kaptam rá Bromocriptint.Felet szedtem minden este.Ez alatt az idő alatt volt még egy vizsgálat akkor lement 113-ra az érték.

        Ez után szünetet kellett tartanom kb 1 hónapot.Akkor visszament megint.Elkezdtem szedni az orvosságot.Utána megint szünet.Ekkor már 800 ra ment fel.Most megint nem szedem két hónapja és már megint,meg sem jött,(csütörtökön megyek dokihoz nem tudom mennyi lehet most).Illetve tisztaságibetétnyi mennyiség van egy két napig.

        Az orvos azt mondta stressztől van.Nem kellene még valami mást is megvizsgálnia?

        Ha nem szedem az orvosságot akkor mindig felmegy.Nem lesz ennek rossz vége?Mit lehetne tenni?Milyen következményei lehetnek ha sokáig magas szinten marad?

        Van még egy gondom...Pár hónapja kellemetlen szagú folyásom van(vizes,illetve fehér)Van amikor elmúlik csak úgy és magátol visszajön.Nem tudom már mit tegyek,hogy elmúljon.Ez lehet valami fertőzés?

        Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a prolaktinszint témában

        Kedves Hölgyem!


        Az az igazság, hogy nem lehet csak a stresszel magyarázni egy tejcsorgással járó magas prolaktin szintet.
        Valóban jól érzi, további vizsgálatokat is lehet végezni, pl. MRI is szóba jön, amivel az agyalapi mirigyet ellenőrizhetik, hogy nincs-e benne esetleg egy túlműködést okozó jóindulatú daganat. Ettől semmiképpen se ijedjen meg, de ezt azért tisztázni kellene.
        Nem írja, milyen orvoshoz jár, de érdemes lenne felkeresni egy nagyobb klinikai centrumban az endokrinológiát, ahol szükség esetén további vizsgálatokat is fognak kérni.
        A folyás miatt nőgyógyászhoz kellene elmenni, valószínű van egy vegyes (bacis-gombás) fertőzése, amit kezelni kellene. Azért tűnhet úgy, hogy néha elmúlik, mert a hormonszintek ingadozásával a hüvely pH-ja is változik, így a tünetek erőssége is.
        A gyógyszeres kezelés után hetente 1x tejsavas irrigálást végezhet, és Gynoflor kúpot alkalmazhat, hátha ez segít majd helyreállítani a savas pH-t.
        Mielőbbi gyógyulást!



        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-06 00:00:11; Megválaszolva: 2011. szeptember 09., 11:54

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő/doktor úr! 2 hónapja szültem első gyermekemet. A szülés utáni 6 hetes kontrollon végzett rákszűrés eredményét most kaptam meg: "A cytológia vizsgálat eredmény (Positiv-P3), Betadine hüvely kúp kezelés javasolt, 3 hónap...
        Tisztelt Doktor Úr! 6 nappal ezelőtt elektromos kèses eljàràssal,mêhszâjseb műtètem volt.1 nap utân hazajöhettem.vèrzès nincs,viszont nagyon puffadt a hasam,nagyon fâj az alhasam ès az egész hasfalam is és sajnos ez egyre rosszabb.van egy 2...
        Tisztelt Doktor Úr! A lindinette 20 tabletta szedésében még csak első levélnél tartok, a 3 hét kezdődik el. vasárnap a szokott időben szerettem volna bevenni a tablettát és akkor vettem észre hogy a szombati tabletta kimaradt. így több mind...
        Tisztelt Főorvos úr! Az alábbi kérdéssel fordulnék önhöz! Endometriózis miatt műtöttek,mivel még nem szeretnék gyermeket a Nuvaring hüvelygyűrűt ìrták fel nekem. Egy rövid ideig semmi gondom nem volt vele, de sajnos aurás migrént okoz....
        Tisztelt Doktornő/Úr! A rákszűrés leletem a következő eredményt hozta:P2 HVP pozitív,enyhe fokú intraepithelialis laphám lesio/LSIL/. Kérdésem az lenne,hogy ez már rák vagy "csak " fertőzés.?Az előző évi lelet negatív volt minden...
        Üdvözlöm! 3 hete felkerestem a nőgyógyászom folyás alhasi fájdalom aktus utáni vérzés miatt.Krónikus hüvelygyulladást állapított meg.Kaptam rá augmentint,klion tablettát(párom is)és klion kúpot.1 hete hagytam abba a gyógyszerek...
        Tisztelt Szakértő! Októberben voltam éves rákszűrésen,ahol a vizsgálat során kiderült, hogy a bal oldali petefészkemben van egy 4cm átmérőjű ciszta.Elég erősek voltak a vérzéseim, illetve előfordult egyszer egy menstruáció közötti...
        Tisztelt Doktor Úr! Páromnak vannak a nemi szervén szemölcsök, még pár éve volt orvosnál, de nem tudta megmondani neki, hogy pontosan mitől van, azt mondta, hogy lehet HPV. Rám nézve jelenthet valami veszélyt, problémát? Ecsetelővel szokta...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 30.-án kacsconisátióm volt Cyto2xP3 H-SIL CINIII (HPV16) eredményem miatt. A műtét hetén nem volt vérzésem, enyhe görcsölést, némi barna folyást észleltem. Fogamzásgátlót szedek és a legutóbbi levél utolsó...
        Kedves Dortornő/úr! Végső elkeseredésemben írok Önnek! 1 éve a jobboldali petefészkem környékén égő-feszülő fájdalmam van. (Nem mélyen jelentkezik a fájdalom hanem 1 adott pontban, a testem elülsőbb részénél) Ha a párommal együtt...