• Menstruáció-Fogamzásgátló

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő!23 éves lány vagyok.Azzal a kérdéssel fordulok Önökhöz,hogy január 13-án volt a menstruációm első napja,amit még fogamzásgátló tablettának köszönhettem,a 7 napos szünet után nem kezdtem el új levelet szedni,mert nagyon sok mellékhatás fellépett a gyógyszer következtében.Azóta már meg kellett volna jönni a következő menstuációmnak,de semmi mind a mai napig,nem görcsölök,nem fáj a hasam,semmi oylan jel nincs ami arra utalna,hogy hamarosan megjön.És a gyógyszer szedése előtt rendszeres ciklusom volt,26-28. napra megjött mindg most viszont nem.Már gondoltam arra is h túl stresszelem ezt ad olgot,mert nagyon sokat olvastam arról,hogy tabletta után sokaknak hónapokig nem jön meg,de nem tudok nem gondolni rá h nem jön meg.Terhesség kizárva.Mit tehetnék hogy elősegítsem hogy megjöjjön amenstruációm?Forduljak orvoshoz vagy várjak még?Ha gyógyszerrel hozzák meg akkor utána megint normális lesz a ciklusom?És az nem nagyon rossz a szervezetnek az az erős gyógyszer amivel elősegítik h megjöjjön?Hozzá kell még tennem,hogy az utóbbi napokban már állandóan oylan nedves vagyok,hogy azt hinném hogy már megjött de mégis semmi.

        Mielőbbi válaszukat várom: Adrienn

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Adrienn!


        Aggodalomra semmi ok, szerintem nyugodtan várjon még egy hónapot. Valóban a tablettaszedés után előfordul, hogy a menses néhány hónapig nem jön meg, ilyenkor érdemes 2-3 hónapot várni, hogy a menses spontán rendeződjön, ha mégse jön meg, akkor forduljon kezelőorvosához, szükség esetén gyógyszerrel meg lehet hozni a vérzést, és utána általában nem szokott probléma lenni.


        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-02-17 10:52:48; Megválaszolva: 2011. szeptember 06., 14:04

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Már 2 éve folyamatosan visszatérő hüvelygombával küzdök. Az utóbbi fél évben már havi rendszerességgel jelentkezik a probléma. A párom is mindig elkapja tőlem, ezért a nőgyógyászom már több alkalommal kezelt...
        Kicsivel több, mint egy hete a hüvelygomba tüneteit észleltem magamon, de nem volt módom orvoshoz fordulni, így vettem a patikában Canesten kombit. Elolvastam, hogy a menstruáció kezdete előtt abba kell hagyni a kezelést, de mivel nem rendszeres a...
        Tisztelt doktornő/doktor úr! 2 hónapja szültem első gyermekemet. A szülés utáni 6 hetes kontrollon végzett rákszűrés eredményét most kaptam meg: "A cytológia vizsgálat eredmény (Positiv-P3), Betadine hüvely kúp kezelés javasolt, 3 hónap...
        Üdv! Két hete késik a menstruációm és most egy elég érdekes, enyhén savanykás szagú tejszerű folyásom keletkezett. Néha mestruációs görcsöket érzek, de ez már a kimaradt menzesz elötti héten kezdődött. A méhszájam eléggé fent...
        Tisztelt Doktor Úr! 6 nappal ezelőtt elektromos kèses eljàràssal,mêhszâjseb műtètem volt.1 nap utân hazajöhettem.vèrzès nincs,viszont nagyon puffadt a hasam,nagyon fâj az alhasam ès az egész hasfalam is és sajnos ez egyre rosszabb.van egy 2...
        Tisztelt Doktor Úr! A lindinette 20 tabletta szedésében még csak első levélnél tartok, a 3 hét kezdődik el. vasárnap a szokott időben szerettem volna bevenni a tablettát és akkor vettem észre hogy a szombati tabletta kimaradt. így több mind...
        Tisztelt Főorvos úr! Az alábbi kérdéssel fordulnék önhöz! Endometriózis miatt műtöttek,mivel még nem szeretnék gyermeket a Nuvaring hüvelygyűrűt ìrták fel nekem. Egy rövid ideig semmi gondom nem volt vele, de sajnos aurás migrént okoz....
        Tisztelt Doktornő/Úr! A rákszűrés leletem a következő eredményt hozta:P2 HVP pozitív,enyhe fokú intraepithelialis laphám lesio/LSIL/. Kérdésem az lenne,hogy ez már rák vagy "csak " fertőzés.?Az előző évi lelet negatív volt minden...
        Üdvözlöm! 3 hete felkerestem a nőgyógyászom folyás alhasi fájdalom aktus utáni vérzés miatt.Krónikus hüvelygyulladást állapított meg.Kaptam rá augmentint,klion tablettát(párom is)és klion kúpot.1 hete hagytam abba a gyógyszerek...
        Tisztelt Szakértő! Októberben voltam éves rákszűrésen,ahol a vizsgálat során kiderült, hogy a bal oldali petefészkemben van egy 4cm átmérőjű ciszta.Elég erősek voltak a vérzéseim, illetve előfordult egyszer egy menstruáció közötti...