• Foggátló+menses

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő!

        Lenne egy kérdésem...normális az, hogyha valaki foggátlót szed, de már kb 1 - 1,5 hete néha picit fáj a hasa, úgy, mint mikor meg szokott jönni? (nem folyamatosan, csak néha)

        Egyébként én vagyok az, aki korábban írt,hogy nem volt biztos benne,hogy a kólába ment e az az egy szem tabi, vagy lenyeltem...azóta meg is jött ahogyan kellett, bár mindig 4 nap alatt elmúlik, nincs sok vérzésem...csütörtökön jön meg mindig, akkor van, pénteken is (ezen a két napon több) aztán szombat vasárnap alig valami,néha semmi szinte,és el is múlik....akkor azt írta doktornő, hogyha nem is ment volna le, egyhétig kieg.védekezés kell, de ha nem volt az elmúlt egy hétbe aktus,akkor nincs más teendőm...nem is volt semmi csak rá a 10 napon, tehát akkor már nem lehetett semmi baj,és doktornő írta is,hogy 0 a teherbeesés valószínűsége. Azóta is szedem folyamatosan a tabit (mostmár több mint egy éve) de most néha mondom már fájdogál a hasam, pedig csak jövő csütörtökön kell megjönnie...remélem nincs semmi baj...

        WEBBeteg szakértő válasza a alhasi fájdalom, menstruáció témában

        Kedves Hölgyem!


        Örömmel hallom, hogy megjött a menses, és azzal együtt a nyugalom is. A mostani alhasi fájdalomnak több oka is lehet. Az is előfordulhat, hogy most a mensest jobban megérzi, de az is lehet, hogy van egy hüvelyfertőzés, ami okozhat alhasi fájdalmat is. Bő folyadékfogyasztás, kímélő étrend (hiszen nemcsak nőgyógyászati ok miatt fájhat a has) és kamillás ülőfürdő javasolt, és ha a panaszok nem csökkennek, érdemes orvoshoz fordulnia. Ha van bővebb hüvelyi folyás, akkor nem kell várni, nőgyógyász fog gyógyszert kiírni, hogy a fertőzés mihamarabb elmúljon.



        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-02-12 00:53:09; Megválaszolva: 2011. szeptember 05., 12:20

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg
        Tisztelt Diktor Úr/Nő a menstruációm április 10.én jött meg és 15.ig tartott. a barátommal május 8.án voltam együtt szexuálisan, óvszer nélkül kb. fél percig volt bennem a pénisze,de ezen kívül csak óvszerrel szexeltünk.. az normális,...
        Kedves Doktorúr/nő! A bal petefészkemen kb 3x6cm-es kétrekeszes ciszta van. Kb. 5 éve rutinvizsgálatkor fedezték fel, panaszt nem okoz. Közben született egy gyermekem is, a ciszta azt is "túlélte". Évente ellenőriztetem, nem nő, nem változik....
        Tisztelt Doktor Úr! Tudom, hogy a múlt héten már két levelet is váltottunk, de azóta voltam a nőgyógyászomnál, aki egy B verziót javasolt, amiről szeretném kikérni a szíves véleményét. Elvileg a neurológusomnak sincs ellenére a dolog. A...
        Kedves Doktor úr/nő! Három napja a partneremmel az előjáték során szokatlan jelenség lépett fel: véreztem és nagyon nagy mennyiségben, nem egy-két cseppről volt szó, ez már ijedtségre adott számomra okot. Ezt követően másnap pedig barna...
        ESTELLE FOGAMZÁSGÁTLÓT, ÉS REXETIN TABLETTÁT SZEDEK 2 HÓNAPJA ÉS FOJAMATOS BARNA FOLYÁSOM VAN MELLETE RENDSZERES MENSTRUÁCIÓ, MI LEHET AZ OK? PÁNIK ZAVARRA KAPTAM A REXETINT.
        Tisztelt Doktor Úr! Köszönöm gyors válaszát! A neurológusom semmilyen hormontartalmú készítményt nem javasol. Akkor nem marad más, csak a műtét? Azt hogy értette a doktor úr, hogy esetemben az a probléma, hogy ilyen fiatalon ilyen nagyra...