• Barnázás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő!

        Január 8-án voltam orvosnál mivel kisbabát szeretnék de nem volt peteérésem.Kaptam rá clostylt napi 1 szem 5 napig. Csütörtökön elkezdtem barnázgatni, de azóta sem jött meg a menszeszem.A melleim fájnak, a hasam nem, nem érzem úgy mintha megjönne.Elvileg most vagy szerda környékén kellene megjönnie.A gyógyszer okozhat hosszantartó barnázást?És miért lehet barnázás?

        Akik ezt a gyógyszert szedik kb. hány százaléka esik teherbe?

         

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Kérdező!

        A petefészek hormontermelését stimulálja a clostilbegyt. Sokan szedik ezt a gyógyszert, de sokaknak más jellegű a problémája, nem a hormonzavar a baj, így ők hiába szedik. Ha Önnek csak ez a baja, segít, ha nem, akkor nem ez segít.

        Üdvözlettel: Dr. Nyitray Gábor

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-02-02 21:31:07; Megválaszolva: 2011. augusztus 30., 08:48

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő! A napokban észleltem, hogy a nagyajkak bal oldalán a leg szélén szemérem domb kezdetétől a hüvely bemenetig érzékeny kis pattanás szerű dudorok vannak egyre jobban kezdet fájni,,kis égő érzést is érzek még kicsi...
        Tisztelt Dr. Úr!! segítséget szeretnék kérni nőgyógyászati leletem értelmezéséhez Has puha betapintható kórós nyomásérzékenység nincs VV.: portion ép hám r nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt nehezen megitélhető hasi...
        Tisztelt Doktor Úr, Azért fordulok önhöz mivel az elmúlt néhány alkalommal mikor lefeküdtem a párommal vérzés jelentkezett (élénk piros, híg), de semmilyen kellemetlen érzését nem tapasztaltam, és az aktus után azonnal el is múlt....
        Tisztelt Dr . Úr /Nő!! A nőgyógyászati konziliumi leletemhez szeretnék segítséget kérni öntől ez áll rajta : has puha betapintható kóros nyomásérzékenység nincs. VV.:portion ép hám. R-nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt...
        Ahogy írtam már fent még mindig panaszaim vannak. A műtét helyén jobb oldalon egy pontban fáj. Olyan érzést érzek mint ha a húgyhólyagom kiakarna szakadni, ez ilyen feszítő érzés. Emelni egyáltalán nem tudok. És a jobb oldalon zsibbadó...
        Üdvözlöm. 4 hete kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Előtte rengeteget fájt a hasam, leginkább köldök alatt, erősen görcsölt , sokszor nyilalt a méhemtől egész lentig, mint a terhesség utolsó szakaszaban. Sokszor szédültem ezért tesztet...
        Tisztelt Doktor Úr! 2,5 év után tegnap méhnyakrákszűrésen vettem részt. A vizsgálathoz kolposzkópia is tartozott (korábbi rákszűréseken nem emlékszem ilyenre), mely során a következőt találták: "A külső mégszájnál 12 és 6 óra...
        Tisztelt Doktor úr! 3 héttel ezelőtt nőgyógyászati vizsgálaton voltam rendszertelen, megváltozott állagú menstruációs panaszokkal, ahol a hüvelyi ultrahang jobb oldali petefészek cisztát mutatott ki. Sajnos az orvos a ciszta méretét nem...
        Tisztelt dokto úr! Méheltávolításom volt. Kivártuk a férjemmel a hat hetet ahogy kell. Hat hét után szeretkeztünk de szúró fájdalmat éreztem és vérzett de csak addig egy kicsit utána nem volt vérzés. A kérdésem az lenne ez nagy baj?...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő ! Egy pár órája észrevettem , hogy barnás , véres túrós állagú folyásom van. Fájdalmat nem érzek, de diszkomfort érzetem van vizelés után. Május 22-én volt utoljára menstruációm , ami a szokottnál rövidebb volt...