• Mellékhatás?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Én egy huszas évei elején járó lány vagyok. Változást vettem észre a folyásomban ( több volt a mennyisége) s elmentem a nőgyógyászomhoz. Ő felírt nekem hüvelykupott, hüvelytablettát (Gynoflor), és még kenőcsöt is. A gond csak az, hogy az első alkalmazás utáni napon elkezdtem vérezni (a ciklusom felénél járva ). Kb. egy évvel ezelőtt megállapították, hogy méhszájsebem van. Ezt a mostani vizsgálaton is megállapította az orvosom, de azt mondta, hogy nem feltétlen kell még hozzányúlni s ennek tudatában írta fel nekem a gyógyszereket. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e a vérzés a méhszájsebem és a most elkezdett gyógyszerek hatása miatt?

        WEBBeteg szakértő válasza a hüvelygomba témában

        Kedves Hölgyem!

        A méhszájseb valójában nem egy igazi sebet jelent, hanem egy olyan terület a méhszáj felszínén, ahol a méhnyak csatornájára jellemző mirigyek jelennek meg, ez nem kóros eltérés, gyakran, és sok nőnél van jelen. Hüvelygyulladás esetén ez a terület a gyulladás miatt vérzékenyebb lehet, ez nem a gyógyszer mellékhatása. Ha esetleg a gyógyszerek irritációt is okoznak, csípnek, vagy fájdalmat okoznak, akkor kell visszamenni az orvoshoz, hogy másik készítményt kérjen. A Gynoflort viszont nem egyszerre kell használni a másik (feltételezem a fertőzés kezelésére kiírt kúppal), hanem a kezelés befejezte után. Arra való, hogy segítsen visszaállítani a normál flórát a hüvelyben. Ha a panaszok nem enyhülnek, ismét javasolnék egy kontroll vizsgálatot is.



        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-02-02 13:47:38; Megválaszolva: 2011. augusztus 30., 08:17

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktor úr ! Két hete vettek tőlem kenet mintát,csináltak laboratoriumi viszgálatot. A leletemen az áll hogy III. tisztasági fok: Döderlein flóra nincs, sok fehérvérsejt és vegyes baktériumflóra van. Ki tudná nekem fejteni,hogy mi...
        Jó napot.A problémám a következő: Másfél éve szültem a harmadik gyermekemet,azután el lettem kötve.Már ugyanígy másfél éve nem jött meg a mensesem,de minden hónap elején( akkor lenne időszerű)ugyanúgy görcsölök. Pár napja azt...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nagyon szépen köszönöm gyors válaszát, amit a legutóbbi kérdésemre kaptam, melyben írtam Önnek édesanyámról, akit 2018.08.15-én műtöttek méhrákkal. A mai napon sikerült beszélni édesanyám...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Édesanyám 63 éves, 2018. augusztus 15-én műtötték méhrákkal. Pénteken kaptuk meg a szövettan eredményét, amit nem tudunk értelmezni. Az orvosával csak jövő héten tudunk beszélni. Nagyon hálásak lennénk, ha...
        Tisztelt doktorúr/doktornő A héten voltam orvosnál hüvelyi panaszok miatt amik akkor enyhültek nem talált semmi kórossat tapintásra sem uh on az orvos viszont 2 napja nagyon felerősödtek a tüneteim: hüvelybe végbélbe nyilaló fájdalom a...
        Tisztelt Dr.! Több mint egy hete késik a menstruációm, terhességi teszt negatív. Egy stresszesebb időszakomban vagyok, illetve nemrég kezdtem három műszakban dolgozni. Néhány héttel ezelőtt edzeni is elkezdtem. Van okom aggódni, vagy ezek a...
        Üdvözlöm! Párommal az első babánkat tervezzük. Augusztus 28.-án volt a menstruációm első napja, kiszámolva a peteérést, folyamatosan próbálkoztunk! Kalkulálásunk szerint, ha sikeres volt a megtermékenyülés, akkor a napokban történik...
        Tisztelt Doktornő! Két napja a barátom megujjazott, és éreztem hogy fáj és verzett is. Egyből abbahagytuk, de aznap és másnap is vereztem akkor csak barnás volt, most viszont piros a vér és elég bosegesnek mondanám. Ez mitől lehet? El fog...
        Tisztelt Doktornő! Régebb óta érzek viszketést intim tájon. Semmilyen bőrirritáció, pirosság, hólyag nem jelentkezett. Először azt hittem gombás fertőzés, canestent használtam. De a viszketés nem múlt el. Mi lehet ez, mivel...
        Tisztelt Doktor Úr! 50 éves nő vagyok. Az utolsó menstruációm 2017 novemberében volt. Már 2015 óta voltak kimaradozások. Szintén 2017 novemberében voltam utoljára rákszűrésen, amelynek P1-es lett az eredménye. Hüvelyi ultrahang vizsgálaton...