• Aggódás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/ Nő!

        Egy hete levették a Mirena spirálomat. Egy napig barnás maszatolás volt. Pénteken délelőtt el kezdtem vérezni.Ez tartott hétfőig.Este viszont rendes adag piros. Azóta úgy vagyok, hogy napközban csak enyhe barna.Tegnap már az sem volt. Ma reggel újból egy adag piros lepett meg. Most mit tegyek? Nyugodjak meg, vagy forduljak az orvosomhoz? Kérem segítsen, mert nagyon aggódok, és félek, hogy valami baj lesz!Normális jelenség ez? A védőnőnk szerint igen, mert ez egy tisztulási folyamat.

        Válaszát előre is megköszönöm!

        Gabi

        WEBBeteg szakértő válasza a mensrtuáció témában

        Kedves Gabi!


        A Mirena egy hormont is tartalmazó méhen belüli eszköz, levétel után előfordulhat vérezgetés, pecsételés, hiszen a méh nyálkahártyájára gyakorolt hormon hatása megszűnik, az eltávolítás pedig egy mechanikai inger volt.
        Ha túl bő a vérzése, vagy nagyon elhúzódó forduljon kezelőorvosához.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-01-28 10:53:36; Megválaszolva: 2011. augusztus 29., 07:51

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Úr/ Nő! Ma voltam nőgyógyászati vizsgálaton. Terhes vagyok kb. 7 hetes még pontosan nem tudták megállapítani. Azért mentem el mert olyan érzésem van mintha még akarna jönni és barátok is. Hüvelyi uh-t a doktor Úr azt mondta 9x8...
        Kedves Doktor Úr! A Nuvaring fogamzásgátló gyűrűt használtam amit 02.05-én eltávolítottam mert párommal gyermeket szeretnénk. Rá 3 napra,02.08-án jelentkezett az "elvonásos vérzésem" ami nekem kb. 5-6 napig tartott. Lehetséges ebben a...
        Tisztelt Doktor Úr!HPV diagnosztizáltak nállam, Cin1 lett a diagnózisom, január 24 LÉÉP cinizációt végeztek nállam, már megvan a szövettani eredmény, az orvos szerint minden rendben van, de már szerdán, jövő héten lesz négy hete a...
        Tisztelt Szakértő! 5hónappal ezelőtt egy nőgyógyászati vizsgálat alkalmával kiderült, hogy a bal petefészkemben van egy 40mm-es ciszta. Kaptam rá gyógyszeres kezelést(2hónapig) de nem múlt el. Ezután laporoszkópiás műtétet javasolt az...
        Tisztelt Doktor Úr! Az alábbi problémával fordulok Önhöz! Kb három hete elkezdett fájni a jobb mellem. Az egész mell területére vonatkozó fájdalomról van szó, néha égő érzés is társul hozzá. Bár az most már csak ritkán. Nagyon...
        Tisztelt Doktor úr/hölgy! A nőgyógyásznál hpv gyanúm igazolódott mit tegyek illetve ez a betegség mit foglal magában? Viszont P2es lett a citológiám, mindent rendben találtak csak ez a gyanú van. Illetve lehet e gyerekem ez miatt? Mitől...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Ma voltam nőgyógyászati ultrahangon. Lelet: A méhtest 42 mm átmérőjű. A méh homogén strukturájú. A méhnyálkahártya 19 mm vastagságú helyenként inhomogén szerkezetű. A petefészkek eltérés nélküliek. A...
        Tisztelt Doktor Úr! A nőgyógyász a trisequens tablettát írta ki nekem. Kb. 2 éve rendszertelen a menstruációm. Hormonalisan az ösztrogén szintén magas,a progeszteron szintem alacsony.allando petefészek cisztaim vannak. Kuretre is sor került....
        Tisztel Doktornő/ÚR! Évek óta fennálló havi bő vérzés és vashiányos vérszegénység megoldására az orvosom a Mirenat javasolta.2017.11.27 én fel is helyezte. Azóta szinte minden nap pecsételő barnázást tapasztaltam, ami nem ért...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! December elején volt missed ab műtétem (8 hetes terhesség volt). A műtét rendben zajlott, utána se görcs, se láz nem jelentkezett. Kontroll 1 hónap után volt, szinten minden rendben. 5 hét után jött meg az első...