• Erős vérzés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor No/Ur!

         

        Fogamzasgatlo tablettat(Novynette) szedek mar tobb eve, de most kisbabat szeretnek, ezert ugy dontottunk, hogy abbahagyom a tabletta szedeset.  Azzal viszont hibat kovettem el, hogy nem szedtem vegig a levelet, csak az elso 7 szemet. Ezaltal eros (attoreses?) verzes jelentkezett nalam, ami mar 3 napja tart. (Talan a hirtelen megemelkedett osztrogenszint miatt van ez a verzes?) Most mi a teendo?  Varni kell, míg helyreall a ciklusom, es csak azutan tervezzuk  a babat? 

        Elore is koszonom valaszat!

        Melinda

         

         

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Melina!


        Amennyiben a vérzés 7 napnál tovább tart, vagy folyamatosan erős, esetleg alvadékos, érdemes elmenni egy vizsgálatra. Érdemes tudni, hogy a tabletta abbahagyását követően sokszor felborul a hormonháztartás, és nem lehet követni, mikor van peteérés. Érdemes egy hónapot várni, és akkor úgyis meglátják, hova alakul a menses, ezután nyugodtan próbálkozhatnak.


        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-01-27 23:01:48; Megválaszolva: 2011. augusztus 29., 07:35

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Úr! A Nuvaring fogamzásgátló gyűrűt használtam amit 02.05-én eltávolítottam mert párommal gyermeket szeretnénk. Rá 3 napra,02.08-án jelentkezett az "elvonásos vérzésem" ami nekem kb. 5-6 napig tartott. Lehetséges ebben a...
        Tisztelt Doktor Úr!HPV diagnosztizáltak nállam, Cin1 lett a diagnózisom, január 24 LÉÉP cinizációt végeztek nállam, már megvan a szövettani eredmény, az orvos szerint minden rendben van, de már szerdán, jövő héten lesz négy hete a...
        Tisztelt Doktor Úr! Az alábbi problémával fordulok Önhöz! Kb három hete elkezdett fájni a jobb mellem. Az egész mell területére vonatkozó fájdalomról van szó, néha égő érzés is társul hozzá. Bár az most már csak ritkán. Nagyon...
        Tisztelt Doktor úr/hölgy! A nőgyógyásznál hpv gyanúm igazolódott mit tegyek illetve ez a betegség mit foglal magában? Viszont P2es lett a citológiám, mindent rendben találtak csak ez a gyanú van. Illetve lehet e gyerekem ez miatt? Mitől...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Ma voltam nőgyógyászati ultrahangon. Lelet: A méhtest 42 mm átmérőjű. A méh homogén strukturájú. A méhnyálkahártya 19 mm vastagságú helyenként inhomogén szerkezetű. A petefészkek eltérés nélküliek. A...
        Tisztelt Doktor Úr! A nőgyógyász a trisequens tablettát írta ki nekem. Kb. 2 éve rendszertelen a menstruációm. Hormonalisan az ösztrogén szintén magas,a progeszteron szintem alacsony.allando petefészek cisztaim vannak. Kuretre is sor került....
        Tisztel Doktornő/ÚR! Évek óta fennálló havi bő vérzés és vashiányos vérszegénység megoldására az orvosom a Mirenat javasolta.2017.11.27 én fel is helyezte. Azóta szinte minden nap pecsételő barnázást tapasztaltam, ami nem ért...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! December elején volt missed ab műtétem (8 hetes terhesség volt). A műtét rendben zajlott, utána se görcs, se láz nem jelentkezett. Kontroll 1 hónap után volt, szinten minden rendben. 5 hét után jött meg az első...
        Tisztelt Doktor Úr! Tavaly szeptemberben fogamzásgátlót írt fel a nőgyógyászom, amit csupán csak 1 hónapig szedtem, mert nem volt jó. Pontosabban a 2. levél 5. szeménél saját döntésre hagytam abba, mert a bal lábam és a bal karom zsibbadt,...
        Tksztelt Doktor úr! Mi lehet a hüvelyemben egy kemény kicsi csomo? Mitől lehet? Mitől alakulhatott ki? Mikor a középső ujjamal megtapintom a hüvelyemben akkor kicsit fáj.