• Canesten gyógyszer

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot! sürgős lenne a válasz mert hamar el kell döntenem,olvashatják majd miért,kérem kivételesen gyorsan válaszoljanak! A problémám a következő,legutóbb mikor orvoshoz foruldtam novemberben volt  nagyon úgy éreztem hogy állandóan pisilnem kell,pedig igazából nem is kellett,kellemetlen érzés volt mikor elmentem wc-re talán kicsit csípett,de inkább rossz értelemben bizsergető érzés volt,de ezt nem tudom leírni pontosan hogy milyen érzés. A nőgyógyász felírt nekem canesten hüvelytablettát 6darabosat és egy két adagos monural granulátumot. A kezelést befejezően elmúltak teljesen a panaszok. De most tegnap óta megint érzek valamit,kicsit hasonló mint a múltkor,de nem érzem(még?) annyira a vizeletingert,csak kicsit,de kellemetlen érzés pisilni,és ha csak sétálok vagy megyek bárhova akkor is érzem hogy valami nincs rendben,utána olvastam hogy mik a gombás fertőzés jelei,de nekem nem viszket,talán kicsit égő,de az sem annyira(de múltkor is segített a canesten pedig  akkor sem viszketettt vagy úgy égetett volna) .(Szedek szeptember óta lindynette20at,de ezt csak mellékesen említem)

        Érdemes lenne venni egy hüvelytablettát? vény nélkül kapható azt is olvastam, ártani az árthat? ha mindenképp veszek hátha jó? (gondolva múltkoor is hasonló volt és elmúlt,kicsit más most csak a tünetek..meg olvastam ez elég széles spektrumú ,és hüvelygyulladásra is jó,Önöknek mi a vélemyényük? (de persze feleslegesen nem szeretnék pénzt kidobni) és 3 vagy 6 darabosat? Krém szükséges? és nem tapasztalok bőrfelületen viszketést..sem pirosságot (egyenlőre..) A "gond" mog csak annyi hogy nagy valószinüséggel szerdán menstruálok..így gyorsan kéne dönteni hogy elötte befejezhessem.. Ezért kérem sürgős válaszukat!!!

        Köszönöm!! 

        WEBBeteg szakértő válasza a hüvelyfertőzés, csípő vizelet témában

        Kedves Hölgyem!


        Valószínűleg azért kapott Canesten kúpot legutóbb, mert a vizsgálaton látszódhatott egy gombás fertőzés, ami valóban okozhat kellemetlen vizelési panaszokat. Jellegzetes hólyaghurutos tünetei vannak, ezért van kellemetlen vizelési panasz. Előfordulhat, hogy antibiotikumot kellene szednie (a Monural egyébként vizeletfertőtlenítő), ezért egy háziorvosi vizsgálat is javasolt, még a menses előtt, hogy a vizeletet meg tudják vizsgálni, van-e benne genny, ami bakteriális fertőzésre utal. Ezek után javasolnék egy ismételt nőgyógyászati vizsgálatot, ahol tenyésztéssel ki lehet deríteni áll-e hüvelyfertőzés az ismételt hólyaghurut hátterében.
        Addig is amit javasolnék: kellemes forró, kamillás ülőfürdő, ami a tüneteket időlegesen nagyon jól enyhíti. Meleg ruha, nadrág alá harisnya, és a derekat melegen tartó ruhadarab is nagyon fontos. Ha megoldható, napközben is jó egy szélesebb sál a derékra kötve. És rengeteg folyadék, ha van otthon csalántea, ami vizelethajtó hatású, medveszőlő, ami kifejezetten húgyúti fertőzésekre javasolt.


        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-01-20 00:33:07; Megválaszolva: 2011. augusztus 25., 14:08

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Úr/Nő! Tegnapi nap a párommal kicsit hevesebbre sikerült az együttlétünk. Óvszerrel védekeztünk és a pénisze kicsúszott a hüvelyemből. Fájdalmat éreztem majd enyhe vérzés is jelentkezett. Megnéztem magam és a kis és a nagy...
        Május 2.án megjött 6.án elmult.2 napja fájnak a melleim nagyon a bimbóim nagyon érzékenyek lehetséges hogy terhes vagyok vagy csak azért fájnak hogy nemsoká menstruálok.
        Azt szeretném megkérdezni hogy az normális e hogy HGS után nem akar ciklusom lenni 2 hónapig majd megérkezik és már 8 napja tart 12-19 .éig ?
        Kedves doktor! Én 20 éves vagyok, és 4 napja kezdődött nálam, hogy égető érzés volt mikor pisilés után ki töröltem. Most viszont, már meg néztem miért faj ennyire. És ki van pattogva az egész intim részem. Elég nagyok. Először sárga a...
        Tisztelt Doktornő! Köszönöm szépen a válaszát a mióma problémámmal kapcsolatban. Ahogy a Doktornő is írta, Anyukámnak súlyos vérzészavarokat és hasi fájdalmat okozott a miómája, a végén már vérszegény volt, ezért vették ki a...
        Tisztelt Doktornő! Kb 10 eve szedek fogamzasgatlot (Yasminelle). Egyszer mar tartottam par honapos szunetet, minden rendben ment, idoben jott meg a menstruaciom. Most is szunetet szerettem volna tartani, a gyogyszer abbahagyasa utani elso menstruacio idoben...
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg