• Menstruációs problémák

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Webdoktor!

         

        Fogamzásgátlót szedtem eddig, egyrészt a védekezés miatt, másrészt azért, mert nagyon erős görcseim vannak, és 6-7 napig tart a menstruációm, ami kellemetlen, mert nem tudom élni az életemet, gyakran nem tudok elmenni iskolába, végiggubbasztom ezt az időszakot, sok mindenben megakadályoz. Muszáj volt abbahagynom, mert HPV beteg lettem, óvszerrel kell védekeznem, és meg is híztam tőle, továbbá gombás fertőzésem is volt. Kérdésem, hogyan lennének csökkenthetőek a görcsök, vérzés ideje, mennyisége,  valóban tartós és hatékony módszerrel?

         

        Köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Kérdező!

        Sajnos, a tablettánál jobb módszert nemigen tudok javasolni, szerintem újból elkezdhetné szedni. Ha mégsem lehetséges ez, próbálja meg az alábbiakat (vagy több módot egyszerre): 1. Un. nem-steroid gyulladáscsökkentők (Apranax, Cataflam, Ibuprofen) tbl. használata, már a várható vérzés jelentkezése előtt 1-2 nappal kezdve, esetleg 2 fajta gyógyszert kombinálva. 2. Magne B6 és Calcium tabletta rendszeres szedése 3. Fizikai aktivitás növelése 4. Só- és zsírszegény diéta folytatása 5. Ha dohányzik, akkor szokjon le róla 6. Bioptron lámpa használata a görcsök idején Mindezek hatása azonban messze elmarad a fog.gátló sikerességétől.

        Üdvözlettel: Dr. Juhász A. Gábor

         

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-01-18 20:35:12; Megválaszolva: 2011. augusztus 25., 11:37

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg
        Tisztelt Diktor Úr/Nő a menstruációm április 10.én jött meg és 15.ig tartott. a barátommal május 8.án voltam együtt szexuálisan, óvszer nélkül kb. fél percig volt bennem a pénisze,de ezen kívül csak óvszerrel szexeltünk.. az normális,...
        Kedves Doktorúr/nő! A bal petefészkemen kb 3x6cm-es kétrekeszes ciszta van. Kb. 5 éve rutinvizsgálatkor fedezték fel, panaszt nem okoz. Közben született egy gyermekem is, a ciszta azt is "túlélte". Évente ellenőriztetem, nem nő, nem változik....
        Tisztelt Doktor Úr! Tudom, hogy a múlt héten már két levelet is váltottunk, de azóta voltam a nőgyógyászomnál, aki egy B verziót javasolt, amiről szeretném kikérni a szíves véleményét. Elvileg a neurológusomnak sincs ellenére a dolog. A...
        Kedves Doktor úr/nő! Három napja a partneremmel az előjáték során szokatlan jelenség lépett fel: véreztem és nagyon nagy mennyiségben, nem egy-két cseppről volt szó, ez már ijedtségre adott számomra okot. Ezt követően másnap pedig barna...
        ESTELLE FOGAMZÁSGÁTLÓT, ÉS REXETIN TABLETTÁT SZEDEK 2 HÓNAPJA ÉS FOJAMATOS BARNA FOLYÁSOM VAN MELLETE RENDSZERES MENSTRUÁCIÓ, MI LEHET AZ OK? PÁNIK ZAVARRA KAPTAM A REXETINT.
        Tisztelt Doktor Úr! Köszönöm gyors válaszát! A neurológusom semmilyen hormontartalmú készítményt nem javasol. Akkor nem marad más, csak a műtét? Azt hogy értette a doktor úr, hogy esetemben az a probléma, hogy ilyen fiatalon ilyen nagyra...