• Fájdalom közösülés közben

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot Doktornő/Úr!nemrégen volt hüvelygomba fertőzésem a nőgyógyászom klion-d 100 hüvelykúpot és batrafen kenőcsöt irt fel.a kezelés pár napja ért véget, a tüneteim teljesen megszüntek.a barátommal közösülés közben mégis fájdalmat éreztem,de az aktus végével a tüneteim megszüntek.nemtudom,hogy ez még maga a gombás fertözés lehet-e,vagy az h nem volt elég síkos(ezt éreztem).óvszert használunk ami különösen az utobbi időben meglehetősen kényelmetlenné vált.a batrafen betegtájékoztatóján aztolvastam h az óvszerhasználattal lehetnek gondok.a krémes kezelést pedig a közösülés közben is alkalmaztam.lehetséges h a fájdalom csupán a krém miatt volt?vagy netán érzékeny lettem az óvszerre?estleg mégse gyógyultam meg a fertőzésemböl?válaszát elöre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a fájdalmas szex témában

        Kedves Kérdező!

        Igen, amiket leirt, mind lehetséges.Az óvszer hatását a Batraphen kenőcs tönkreteheti egyébként.

        Üdvözlettel: Dr. Nyitray Gábor

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-12-29 15:17:00; Megválaszolva: 2011. augusztus 23., 07:55

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Úr! A Nuvaring fogamzásgátló gyűrűt használtam amit 02.05-én eltávolítottam mert párommal gyermeket szeretnénk. Rá 3 napra,02.08-án jelentkezett az "elvonásos vérzésem" ami nekem kb. 5-6 napig tartott. Lehetséges ebben a...
        Tisztelt Doktor Úr!HPV diagnosztizáltak nállam, Cin1 lett a diagnózisom, január 24 LÉÉP cinizációt végeztek nállam, már megvan a szövettani eredmény, az orvos szerint minden rendben van, de már szerdán, jövő héten lesz négy hete a...
        Tisztelt Doktor Úr! Az alábbi problémával fordulok Önhöz! Kb három hete elkezdett fájni a jobb mellem. Az egész mell területére vonatkozó fájdalomról van szó, néha égő érzés is társul hozzá. Bár az most már csak ritkán. Nagyon...
        Tisztelt Doktor úr/hölgy! A nőgyógyásznál hpv gyanúm igazolódott mit tegyek illetve ez a betegség mit foglal magában? Viszont P2es lett a citológiám, mindent rendben találtak csak ez a gyanú van. Illetve lehet e gyerekem ez miatt? Mitől...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Ma voltam nőgyógyászati ultrahangon. Lelet: A méhtest 42 mm átmérőjű. A méh homogén strukturájú. A méhnyálkahártya 19 mm vastagságú helyenként inhomogén szerkezetű. A petefészkek eltérés nélküliek. A...
        Tisztelt Doktor Úr! A nőgyógyász a trisequens tablettát írta ki nekem. Kb. 2 éve rendszertelen a menstruációm. Hormonalisan az ösztrogén szintén magas,a progeszteron szintem alacsony.allando petefészek cisztaim vannak. Kuretre is sor került....
        Tisztel Doktornő/ÚR! Évek óta fennálló havi bő vérzés és vashiányos vérszegénység megoldására az orvosom a Mirenat javasolta.2017.11.27 én fel is helyezte. Azóta szinte minden nap pecsételő barnázást tapasztaltam, ami nem ért...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! December elején volt missed ab műtétem (8 hetes terhesség volt). A műtét rendben zajlott, utána se görcs, se láz nem jelentkezett. Kontroll 1 hónap után volt, szinten minden rendben. 5 hét után jött meg az első...
        Tisztelt Doktor Úr! Tavaly szeptemberben fogamzásgátlót írt fel a nőgyógyászom, amit csupán csak 1 hónapig szedtem, mert nem volt jó. Pontosabban a 2. levél 5. szeménél saját döntésre hagytam abba, mert a bal lábam és a bal karom zsibbadt,...
        Tksztelt Doktor úr! Mi lehet a hüvelyemben egy kemény kicsi csomo? Mitől lehet? Mitől alakulhatott ki? Mikor a középső ujjamal megtapintom a hüvelyemben akkor kicsit fáj.