• Fogamzásgátlás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Úr 4 év folyamatos Mercilon fogamzásgátló gyógyszer szedése után, november elejétől az e havi adagot már nem kezdtem el szedni, úgy gondoltam szünetet tartok, egy pár hónapig. A menstruációmnak most kellene megjönni, de egyenlőre csak gyenge barnás folyásom van -3napja-, menstruációnak semmi jele. A következők a kérdéseim: általános-e hogy nincs ilyenkor rendes menzesz? Bár az alhasam görcsöl időközönként. a gyógyszer szedése után azonnal teherbe lehet-e esni vagy van még védettségem? mennyi ideig érdemes szünetet tartani?-szeretném újra elkezdeni a szedést maradjak a Mercilonnál vagy más korszerűbb gyógyszert szedjek?-panaszaim nem voltak a Mercilonnal a mellem körül elég sok szőrszál nőtt ki a gyógyszer szedése alatt.-esetleg hormon problémáim lehetnek? ajánlatos-e hormon vizsgálatot csináltatni, az újabb gyógyszerszedés előtt? Nagyon köszönöm a segitségét és a válaszokat előre is

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Kérdező!

        A tabletta abbahagyása után 8%ban a vérzés pár hónapra kimaradhat -de teherbe eshet a tabletta abbahagyása után bármikor. Nem a tabletta miatt nő szőr a mellbimbó körül, a korral sok nőnek lesz ilyen tabletta szedés nélkül is.

        Üdvözlettel: Dr. Nyitray Gábor 

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!


           
         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-12-02 20:43:16; Megválaszolva: 2011. augusztus 17., 14:20

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Úr/Nő! Tegnapi nap a párommal kicsit hevesebbre sikerült az együttlétünk. Óvszerrel védekeztünk és a pénisze kicsúszott a hüvelyemből. Fájdalmat éreztem majd enyhe vérzés is jelentkezett. Megnéztem magam és a kis és a nagy...
        Május 2.án megjött 6.án elmult.2 napja fájnak a melleim nagyon a bimbóim nagyon érzékenyek lehetséges hogy terhes vagyok vagy csak azért fájnak hogy nemsoká menstruálok.
        Azt szeretném megkérdezni hogy az normális e hogy HGS után nem akar ciklusom lenni 2 hónapig majd megérkezik és már 8 napja tart 12-19 .éig ?
        Kedves doktor! Én 20 éves vagyok, és 4 napja kezdődött nálam, hogy égető érzés volt mikor pisilés után ki töröltem. Most viszont, már meg néztem miért faj ennyire. És ki van pattogva az egész intim részem. Elég nagyok. Először sárga a...
        Tisztelt Doktornő! Köszönöm szépen a válaszát a mióma problémámmal kapcsolatban. Ahogy a Doktornő is írta, Anyukámnak súlyos vérzészavarokat és hasi fájdalmat okozott a miómája, a végén már vérszegény volt, ezért vették ki a...
        Tisztelt Doktornő! Kb 10 eve szedek fogamzasgatlot (Yasminelle). Egyszer mar tartottam par honapos szunetet, minden rendben ment, idoben jott meg a menstruaciom. Most is szunetet szerettem volna tartani, a gyogyszer abbahagyasa utani elso menstruacio idoben...
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg