• Terhesség?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt DoktorNő! Én azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy október közepén hagytam abba Minulet szedését,18-án menstruáltam, s november 10után volt szexuális kapcsolatom, megszakításos védekezéssel. S több,mint 1 hete késik a vérzésem, nagyon aggódom,hogy terhes vagyok. Csináltam tesztet,ami negatív lett, de nem nyugodtam meg. Melleim pár napja nagyon feszülnek, s égő érzésem van. Ismételjem meg a tesztet? S reggeli első vizeletből biztosabb?? Köszönöm válaszát előre is. Tisztelettel.

        WEBBeteg szakértő válasza a terhesség témában

        Kedves Hölgyem!

        A terhességet kizárni nem lehet, de valószínűbbnek tűnik, hogy a tabletta abbahagyását követően még nem rendszereződött a ciklusa. Végezzen el még egy terhességi tesztet, amennyiben negatív, a terhesség valószínűtlen, de biztonsággal egy nőgyógyászati vizsgálattal lehet azt kizárni, ahol UH-al is ellenőrizhetik. Ne aggódjon, néha hónapokig sem jelentkezik magától a vérzés, türelmesnek kell lennie. A nem kívánt terhesség ellen mindenképpen ajánlatos biztos módszerrel védekezni, akkor nem fog aggódni sem. Szükség esetén gyógyszeres segítséggel kell meghozni a mensest.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-30 22:44:57; Megválaszolva: 2011. augusztus 17., 13:50

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot.A problémám a következő: Másfél éve szültem a harmadik gyermekemet,azután el lettem kötve.Már ugyanígy másfél éve nem jött meg a mensesem,de minden hónap elején( akkor lenne időszerű)ugyanúgy görcsölök. Pár napja azt...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nagyon szépen köszönöm gyors válaszát, amit a legutóbbi kérdésemre kaptam, melyben írtam Önnek édesanyámról, akit 2018.08.15-én műtöttek méhrákkal. A mai napon sikerült beszélni édesanyám...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Édesanyám 63 éves, 2018. augusztus 15-én műtötték méhrákkal. Pénteken kaptuk meg a szövettan eredményét, amit nem tudunk értelmezni. Az orvosával csak jövő héten tudunk beszélni. Nagyon hálásak lennénk, ha...
        Tisztelt doktorúr/doktornő A héten voltam orvosnál hüvelyi panaszok miatt amik akkor enyhültek nem talált semmi kórossat tapintásra sem uh on az orvos viszont 2 napja nagyon felerősödtek a tüneteim: hüvelybe végbélbe nyilaló fájdalom a...
        Tisztelt Dr.! Több mint egy hete késik a menstruációm, terhességi teszt negatív. Egy stresszesebb időszakomban vagyok, illetve nemrég kezdtem három műszakban dolgozni. Néhány héttel ezelőtt edzeni is elkezdtem. Van okom aggódni, vagy ezek a...
        Üdvözlöm! Párommal az első babánkat tervezzük. Augusztus 28.-án volt a menstruációm első napja, kiszámolva a peteérést, folyamatosan próbálkoztunk! Kalkulálásunk szerint, ha sikeres volt a megtermékenyülés, akkor a napokban történik...
        Tisztelt Doktornő! Két napja a barátom megujjazott, és éreztem hogy fáj és verzett is. Egyből abbahagytuk, de aznap és másnap is vereztem akkor csak barnás volt, most viszont piros a vér és elég bosegesnek mondanám. Ez mitől lehet? El fog...
        Tisztelt Doktor Úr! 50 éves nő vagyok. Az utolsó menstruációm 2017 novemberében volt. Már 2015 óta voltak kimaradozások. Szintén 2017 novemberében voltam utoljára rákszűrésen, amelynek P1-es lett az eredménye. Hüvelyi ultrahang vizsgálaton...
        Tisztelt Doktor Úr! Páromnak évek óta szemölcsök vannak a nemi szervén, kb 15-20éve szedtek is le neki, de azóta is elő-elő jön 1-1. Vett ACETOCAUSTIN-t, amit szokott időnként használni 1-2hétig (olyankor addig nem vagyunk együtt, azt mondja...
        Tisztelt Doktor úr! 2017 áprilisában hagytam abba a fogamzásgátló szedését, mert ősztől babát szerettünk volna. A menstruációm rendszeres volt, 28-29 napra megjött minden hónapban. Decemberben teherbe estem, de sajnos januárban missed ab-bal...