• Tesztoszteron?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr.Nő/Úr! PCOS beteg voltam 6 évvel ezelőtt, inszeminációval első alkalommal sikerült teherbe esnem, van egy 5 éves egészséges-gyönyörű lányom. Bár akkor is 12 petesejtet érleltek, és 1 db érett meg, az is csak 18 mm re, és a peteérés 18.napjára. Azóta természetes úton próbálozunk a férjemmel, az Uh nem mutat már cisztákat, vannak hónapok mikor kimarad a vérzésem, és csak 50-55 napra jön meg. Egészségügyben dolgozom, vetettem le vért a menst.4.napján. Eredményeim jók, kivétel a tesztoszteron szintem, ami 85. Iszonyú magas. Utánna olvastam, elhízás, szexuális étvágytalanság, hajhullás,peteérés csökkenés stb mind-mind igazak rám ezek a tünetek. Van e erre megfelelő gyógyszeres kezelés, és van e esély a természetes úton történő megtermékenyítésre. Anyagiakat tekintve az akkori inszeináció és a hozzá tartozó gyógyszeres kezelés közel 300 ezer ft ba került, bár sikeres volt,nem igazán lenne újra pénz mégegyszer egy ilyen beavatkozásra. Milyen szerekkel lehet a tesztoszteron szintet csökkenteni. Hogyan tudom fentartani a későbbiekben a hormonok szintjén, ha még nem is a terhességre utalok, hanem pl a hajhullásra, súlygyarapodásra.Nem vagyok igazán kövér, de van 10-15 kg súlyfelesleg, és a fogyokúra amióta az eszemet tudom sosem ment. Már egy éve tudatosan helyesen étkezem, amivel fogynom kéne, de így sem mennek lefelé a kilók. Igazán elsósorban az érdekelne, van e esélyem a természetes teherbe eséssel, mert a neten inkább férfiak hormonháztartásával kapcsolatos témák vannak. várom válaszát. Köszönettel és üdvözlettel: Kovácsné Tímea

        WEBBeteg szakértő válasza a tesztoszteron témában

        Kedves Tímea!

        Őszintén szólva nehéz, mert persze ha az adott kezeléstől sem lesz gyermeke, akkor kénytelen lesz megint inszeminációba kezdeni. Elvileg a Metformin gyógyszer jó hatással van a PCO-ra, de persze ettől nem biztos, hogy teherbe fog esni, ez csak segít a helyzeten. Persze az sem biztos, hogy a tesztoszteron szintje is lejjebb fog menni vele. Én azt javaslom, hogy próbálja meg a metformint szedni, de persze lehet, hogy nem ártana egy szakemberrel is beszélni a babaprojekttel kapcsolatban.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-20 11:42:14; Megválaszolva: 2011. augusztus 16., 08:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő! A napokban észleltem, hogy a nagyajkak bal oldalán a leg szélén szemérem domb kezdetétől a hüvely bemenetig érzékeny kis pattanás szerű dudorok vannak egyre jobban kezdet fájni,,kis égő érzést is érzek még kicsi...
        Tisztelt Dr. Úr!! segítséget szeretnék kérni nőgyógyászati leletem értelmezéséhez Has puha betapintható kórós nyomásérzékenység nincs VV.: portion ép hám r nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt nehezen megitélhető hasi...
        Van már 1 gyermekem 2,5 éves. Tudom milyen szülni bár igaz sürg.császárral született. Hátha ez az info is segít a kérdésem megválaszolásában. 2018.05.29-06.03- ig menstruáltam. 06.06 án teszteltem egy halvány +, másnap nőgyógyászat de...
        Kedves doktor ur!egy evvel ezelott volt egy also felso szemhej plasztikam.Nagyon beverzett a szemem.Azota szellemkepes latas es 10naponta verzek..nogyogyasz nem talalt szervi elvaltozast es agyalapi mirigy MRi-re kuldott.Letezhet osszefugges a plasztikai...
        Tisztelt Doktor Úr, Azért fordulok önhöz mivel az elmúlt néhány alkalommal mikor lefeküdtem a párommal vérzés jelentkezett (élénk piros, híg), de semmilyen kellemetlen érzését nem tapasztaltam, és az aktus után azonnal el is múlt....
        Tisztelt Dr . Úr /Nő!! A nőgyógyászati konziliumi leletemhez szeretnék segítséget kérni öntől ez áll rajta : has puha betapintható kóros nyomásérzékenység nincs. VV.:portion ép hám. R-nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt...
        Ahogy írtam már fent még mindig panaszaim vannak. A műtét helyén jobb oldalon egy pontban fáj. Olyan érzést érzek mint ha a húgyhólyagom kiakarna szakadni, ez ilyen feszítő érzés. Emelni egyáltalán nem tudok. És a jobb oldalon zsibbadó...
        Üdvözlöm. 4 hete kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Előtte rengeteget fájt a hasam, leginkább köldök alatt, erősen görcsölt , sokszor nyilalt a méhemtől egész lentig, mint a terhesség utolsó szakaszaban. Sokszor szédültem ezért tesztet...
        Tisztelt Doktor Úr! 2,5 év után tegnap méhnyakrákszűrésen vettem részt. A vizsgálathoz kolposzkópia is tartozott (korábbi rákszűréseken nem emlékszem ilyenre), mely során a következőt találták: "A külső mégszájnál 12 és 6 óra...
        Tisztelt Doktor úr! 3 héttel ezelőtt nőgyógyászati vizsgálaton voltam rendszertelen, megváltozott állagú menstruációs panaszokkal, ahol a hüvelyi ultrahang jobb oldali petefészek cisztát mutatott ki. Sajnos az orvos a ciszta méretét nem...