• Lindynette 20 után nincs menstruáció

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktúr Úr/Nő! Külföldön tartózkodó barátnőm 4 évig szedte folyamatosan a Lyndynette 20 nevű fogamzásgátló tablettát. Idén augusztusban abbahagyta a gyógyszer szedését, s azóta nem jött meg a menstruációja. A terhesség kizárt. A kérdésünk, hogy lehet-e ez a tabletta mellékhatása? Találkozott-e Ön már ilyen panasszal? Válaszát előre is köszönjük.

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Tisztelt Kérdező!

        Igen, a tabletta abbahagyása után előfordulhat, hogy hónapokig nem jelentkezik spontán a menstruáció. A fogamzásgátló szedése alatt gátlódnak az agyban a nemi hormonok szabályozásáért felelős hormonok, és ezért előfordulhat, hogy egyeseknél nehezebben oldódik ez a gátlás. Akár 6 hónapig is. Ha babát szeretnének nőgyógyászt keressenek fel.

        Dr. Jóna Angelika

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-17 10:00:52; Megválaszolva: 2011. augusztus 15., 14:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Úr/ Nő! Ma voltam nőgyógyászati vizsgálaton. Terhes vagyok kb. 7 hetes még pontosan nem tudták megállapítani. Azért mentem el mert olyan érzésem van mintha még akarna jönni és barátok is. Hüvelyi uh-t a doktor Úr azt mondta 9x8...
        Kedves Doktor Úr! A Nuvaring fogamzásgátló gyűrűt használtam amit 02.05-én eltávolítottam mert párommal gyermeket szeretnénk. Rá 3 napra,02.08-án jelentkezett az "elvonásos vérzésem" ami nekem kb. 5-6 napig tartott. Lehetséges ebben a...
        Tisztelt Doktor Úr!HPV diagnosztizáltak nállam, Cin1 lett a diagnózisom, január 24 LÉÉP cinizációt végeztek nállam, már megvan a szövettani eredmény, az orvos szerint minden rendben van, de már szerdán, jövő héten lesz négy hete a...
        Tisztelt Szakértő! 5hónappal ezelőtt egy nőgyógyászati vizsgálat alkalmával kiderült, hogy a bal petefészkemben van egy 40mm-es ciszta. Kaptam rá gyógyszeres kezelést(2hónapig) de nem múlt el. Ezután laporoszkópiás műtétet javasolt az...
        Tisztelt Doktor Úr! Az alábbi problémával fordulok Önhöz! Kb három hete elkezdett fájni a jobb mellem. Az egész mell területére vonatkozó fájdalomról van szó, néha égő érzés is társul hozzá. Bár az most már csak ritkán. Nagyon...
        Tisztelt Doktor úr/hölgy! A nőgyógyásznál hpv gyanúm igazolódott mit tegyek illetve ez a betegség mit foglal magában? Viszont P2es lett a citológiám, mindent rendben találtak csak ez a gyanú van. Illetve lehet e gyerekem ez miatt? Mitől...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Ma voltam nőgyógyászati ultrahangon. Lelet: A méhtest 42 mm átmérőjű. A méh homogén strukturájú. A méhnyálkahártya 19 mm vastagságú helyenként inhomogén szerkezetű. A petefészkek eltérés nélküliek. A...
        Tisztelt Doktor Úr! A nőgyógyász a trisequens tablettát írta ki nekem. Kb. 2 éve rendszertelen a menstruációm. Hormonalisan az ösztrogén szintén magas,a progeszteron szintem alacsony.allando petefészek cisztaim vannak. Kuretre is sor került....
        Tisztel Doktornő/ÚR! Évek óta fennálló havi bő vérzés és vashiányos vérszegénység megoldására az orvosom a Mirenat javasolta.2017.11.27 én fel is helyezte. Azóta szinte minden nap pecsételő barnázást tapasztaltam, ami nem ért...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! December elején volt missed ab műtétem (8 hetes terhesség volt). A műtét rendben zajlott, utána se görcs, se láz nem jelentkezett. Kontroll 1 hónap után volt, szinten minden rendben. 5 hét után jött meg az első...