• Hüvelyi baktérium

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám a következő: Megfázás miatt antibiotikumot szedtem,ezután megjelent a hüvelygomba életemben először,ezt kezeltem is Canesten kombival menstruáció után,kb 6 napig szoktam menstruálni,de kivételesen ez most 11 napig tartott.A párom is kezelte magát a gombás fertősre.Ezek után elmentem nőgyógyászhoz,aki kenetet vett,és felírt másik fogamzásgátlót(hajhullás miatt) a Diane 35-öt (5 éve Harmonetet szedtem).A kenetnek az eredménye gombára negatív,baktériumra pozitív.Elfogyott a Harmonet,megjött a menstruációm,elkezdtem szedni a Diane 35-öt,de a menstruációm úgy,mint az előző hónapban megint 11 napig tartott.Utolsó 5 napban 1-1 csepp volt csak mind a 2 hónapban.Mitől lehet,hogy ennyi ideig megvan??5 éve,amióta fogamzásgátlót szedek soha nem volt ilyen problémám.A baktériumra egyébként Betadin hüvelykúpot írt fel az orvos-2 menstruáció között 7 db,mentsruálok,és ha elmúlik megint 7 db.Tehát 2 hónapon keresztül 1-1 hét.Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgáló tabletta témában

        Kedves Vérző!

        Tehát volt egy fertőzése és még a vérzése is megzavaródott. Szerintem nincsen közük egymáshoz, de valahogy mégis összejátszottak. Szerintem a Diane nem biztos, hogy jó választás. Lehet, hogy valami mást kellett volna felírni, meg persze ha hirtelen elkezd az embernek hullani a haja a fogamzásgátló szedése alatt, akkor nem a gyógyszerben van a hiba, amit már sok éve szed, hanem minden bizonnyal valamilyen góc van a szervezetében és ezért kezdődött a hajhullás., tehát én alapos kivizsgálást csináltatnék, hogy hol van az a góc a szervezetben. Fogászat, fül orr gégészet stb. És a góctól meg lehet vérzészavara is. Tehát én inkább egy alapos kivizsgálást javasolnék, és csak utána térjen át a Dianéra. Ha szükséges egyáltalán. Talán jobb lenne a Yadine.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-14 21:47:30; Megválaszolva: 2011. augusztus 15., 12:28

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Május 2.án megjött 6.án elmult.2 napja fájnak a melleim nagyon a bimbóim nagyon érzékenyek lehetséges hogy terhes vagyok vagy csak azért fájnak hogy nemsoká menstruálok.
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg
        Tisztelt Diktor Úr/Nő a menstruációm április 10.én jött meg és 15.ig tartott. a barátommal május 8.án voltam együtt szexuálisan, óvszer nélkül kb. fél percig volt bennem a pénisze,de ezen kívül csak óvszerrel szexeltünk.. az normális,...
        Kedves Doktorúr/nő! A bal petefészkemen kb 3x6cm-es kétrekeszes ciszta van. Kb. 5 éve rutinvizsgálatkor fedezték fel, panaszt nem okoz. Közben született egy gyermekem is, a ciszta azt is "túlélte". Évente ellenőriztetem, nem nő, nem változik....
        Tisztelt Doktor Úr! Tudom, hogy a múlt héten már két levelet is váltottunk, de azóta voltam a nőgyógyászomnál, aki egy B verziót javasolt, amiről szeretném kikérni a szíves véleményét. Elvileg a neurológusomnak sincs ellenére a dolog. A...
        Kedves Doktor úr/nő! Három napja a partneremmel az előjáték során szokatlan jelenség lépett fel: véreztem és nagyon nagy mennyiségben, nem egy-két cseppről volt szó, ez már ijedtségre adott számomra okot. Ezt követően másnap pedig barna...
        ESTELLE FOGAMZÁSGÁTLÓT, ÉS REXETIN TABLETTÁT SZEDEK 2 HÓNAPJA ÉS FOJAMATOS BARNA FOLYÁSOM VAN MELLETE RENDSZERES MENSTRUÁCIÓ, MI LEHET AZ OK? PÁNIK ZAVARRA KAPTAM A REXETINT.