• Petefészek pótlása

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tiztelt Dr. Úr/Dr.Nő! 24-éves vagyok, május 20-án végeztek laparoschopiás petefészek ciszta eltávolítását, amely során a bal oldali petefészkem is távozott. Hormonpótló kapszulát szedek( Danoval-t) amely során felléptek a mellékhatások, és abba kellett hagynom.Hormonpótló injekcióra van szükség hogy a meddőség ne álljon be. Szervezetem hormonálisan teljesen fölborult, vérzésem is ugyanúgy van.Kérdésem: az injekció hatására, milyen negatív változásokon fogok keresztül menni, és ennek hiányában lehet -e még gyerekem, hogy elvesztettem a bal oldali petefészkemet? köszönettel:Renáta84.

        WEBBeteg szakértő válasza a petefészek eltávolítás témában

        Kedves Renáta!

        Semmi baj nincsen, mert persze még bőven lehet gyermeke, mivel a másik oldali petefészek bőségesen el tudja látni a funkcióját. Azt hogy most felborult a hormonháztartása lehet a műtét miatt és persze a Danazol miatt is. Mivel ezek a hatások el fognak múlni, egy idő múlva minden rendben lesz a ciklusában. És persze nem hormonpótló gyógyszert szed, hanem minden bizonnyal endometriosis műtétje volt és erre kapta a Danazolt.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-10-07 20:22:16; Megválaszolva: 2011. augusztus 09., 13:39

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot.A problémám a következő: Másfél éve szültem a harmadik gyermekemet,azután el lettem kötve.Már ugyanígy másfél éve nem jött meg a mensesem,de minden hónap elején( akkor lenne időszerű)ugyanúgy görcsölök. Pár napja azt...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nagyon szépen köszönöm gyors válaszát, amit a legutóbbi kérdésemre kaptam, melyben írtam Önnek édesanyámról, akit 2018.08.15-én műtöttek méhrákkal. A mai napon sikerült beszélni édesanyám...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Édesanyám 63 éves, 2018. augusztus 15-én műtötték méhrákkal. Pénteken kaptuk meg a szövettan eredményét, amit nem tudunk értelmezni. Az orvosával csak jövő héten tudunk beszélni. Nagyon hálásak lennénk, ha...
        Tisztelt doktorúr/doktornő A héten voltam orvosnál hüvelyi panaszok miatt amik akkor enyhültek nem talált semmi kórossat tapintásra sem uh on az orvos viszont 2 napja nagyon felerősödtek a tüneteim: hüvelybe végbélbe nyilaló fájdalom a...
        Tisztelt Dr.! Több mint egy hete késik a menstruációm, terhességi teszt negatív. Egy stresszesebb időszakomban vagyok, illetve nemrég kezdtem három műszakban dolgozni. Néhány héttel ezelőtt edzeni is elkezdtem. Van okom aggódni, vagy ezek a...
        Üdvözlöm! Párommal az első babánkat tervezzük. Augusztus 28.-án volt a menstruációm első napja, kiszámolva a peteérést, folyamatosan próbálkoztunk! Kalkulálásunk szerint, ha sikeres volt a megtermékenyülés, akkor a napokban történik...
        Tisztelt Doktornő! Két napja a barátom megujjazott, és éreztem hogy fáj és verzett is. Egyből abbahagytuk, de aznap és másnap is vereztem akkor csak barnás volt, most viszont piros a vér és elég bosegesnek mondanám. Ez mitől lehet? El fog...
        Tisztelt Doktornő! Régebb óta érzek viszketést intim tájon. Semmilyen bőrirritáció, pirosság, hólyag nem jelentkezett. Először azt hittem gombás fertőzés, canestent használtam. De a viszketés nem múlt el. Mi lehet ez, mivel...
        Tisztelt Doktor Úr! 50 éves nő vagyok. Az utolsó menstruációm 2017 novemberében volt. Már 2015 óta voltak kimaradozások. Szintén 2017 novemberében voltam utoljára rákszűrésen, amelynek P1-es lett az eredménye. Hüvelyi ultrahang vizsgálaton...
        Tisztelt Doktor Úr! Páromnak évek óta szemölcsök vannak a nemi szervén, kb 15-20éve szedtek is le neki, de azóta is elő-elő jön 1-1. Vett ACETOCAUSTIN-t, amit szokott időnként használni 1-2hétig (olyankor addig nem vagyunk együtt, azt mondja...