• Peteérés időpontja

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Első kérdésem az lenne,hogy a peteéréstől számítva minden esetben 14 nap telik el a menstruáció kezdetéig? Még az érdekelne,hogy az ovuláció elött és után hány napig van esélye a teherbeesésnek? Valamint,hogy a hőmérséklet görbe a peteérés elött vagy után kezd emelkedni? Köszönöm szépen!

        WEBBeteg szakértő válasza a peteérés témában

        Kedves Kérdező!

        Peteérés a ciklus bármelyik napján léterjöhet, tehát az egész hónapban elvileg teherbe lehet esni. Mondjuk az esetek nagy többségében a ciklus közepén van a peteérés, de persze ettől nagyon sokszor van eltérés. Pontosan ezért nem lehet a fogamzásgátlással erre bazírozni. A tüszőrepedés után 14 nappal van a vérzés, vagy pedig a vérzés elmaradása és akkor lesz pozitív a terhességi teszt.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László 


        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!


         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

         WEBBeteg szerkesztőség
        Kedves Kérdezőnk!
        Amennyiben elégedett volt a válasszal, kérjük, támogassa a rovat működését egy emelt díjas SMS elküldésével. Az SMS díja bruttó 329 Ft.
        Kérjük, küldje el a WB szót a következő telefonszámra:

        06-90-642-541
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2008-10-04 18:59:59; Megválaszolva: 2011. augusztus 09., 11:41

        Tudjon meg többet: peteérés

        Egészség? Betegség?

        Nézze meg a WEBBetegen!

        Ezt olvasta már?
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdvözlöm! 30éves vagyok és férjemmel tervezzük a második babánkat.Nem is védekezünk már.Miután erős hányinger,hányás és alhasi görcsöcskék,sűrű vizelési inger és áttetsző folyás jelentkezett vettem egy terhességi tesztet....
        Kedves Doktor Úr! A véleményét, tanácsát szeretném kérni. 40 éves vagyok, kétszer szültem, legkisebb gyerekem 15 éves. 35 éves koromtól nem szedek fogamzásgátló tablettát. 20 éve tudok a „méhszájsebemről”, amit 1-2 évenként...
        Tisztelt Doktor úr. Az a problémán,hogy körülbelül 1,5 hónapja a menstruáciom 2 hetente jelentkezik és sötét barnás- vöröses.Ennek mi lehet az oka?Valami gyulladás vagy hormon zavar van a?Mit tehetnék:
        Tisztelt Doktor úr! 39 éves anyuka. Két iker lány édesanyja. (17 évesek) Önnél születtek Pécset. Szoptatásuk hamar abba maradt. A tejem elapadása után a jobb mellbimbóm befelé fordulóvá vált. Igaz csak pár hónapig. Az Ultrahang eredmény...
        Jó Napot kívánok Doktor Úr! Hamza Eleonóra vagyok 18 éves, nekem ez előtt 2 évvel volt sajnos egy vetélésem ami abortusszal ért véget és az abortusz óta szóval 2 éve a menstruációm folyamatosan zavaros 3 havonta van havi vérzésem.voltam...
        Tisztelt Doktor Úr! Szedek egy bizonyos Stodette nevű fogamzásgátló tablettát. Az első levéllel beszedtem. A tájékoztatón az szerepel, ha a ciklus első napjától szedem, akkor azonnal védelmet nyújt, már az első naptól. Ez valóban így...
        Tisztelt Doktor Úr! A következő tünetek alapján mire következtet, mi lehet a bajom? Hormonprobléma? A menstruációm 2 éve rendszertelen, úgy 1,5 évig két hetente, utóbbi időben 21 napra jött meg. Elég szőrös vagyok, szinte mindenhol, nő...
        Kedves doktor ur/ no ! Aval a problemal fordulok onhoz a mult ejszaka a bal oldali petefeszkemben eros fajdalmat ereztem ez a fajdalom kihatott a gyomromra is. Olyan volt mintha tobb szaz tut szurkaltak volna belem. Ha meg mozdultam annal nagyobb volt a...
        Tisztelt Doktor Úr! 2013. novemberében kezdtem el szedni a Symicia-t, akkor voltam vizsgálaton is.Ahogy elkezdtem szedni, 3hétig tartott a menstruáció (de nem erősen) Előtte kb 1héttel esemény utáni tablettát (Rigesoft) kellett bevennem, így...
        Tisztelt Doktor úr! Olyan problémával fordulnék Önhöz, hogy pár hete a csiklóm be van duzzadva, és nagyon érzékeny. Higiénikusnak tartom magamat, és nem értem mitől lehet ez. Amikor van egy minimális folyásom akkor még rosszabbnak érzem,...
        Tisztelt Doktor Úr!Másfél hete műtöttek méhnyak polippal.A műtét során küret ürítés is történt.A kérdésem az lenne hogy mikor kezdhetek el sportolni(intenzív táncos aerobik),vagy biciklizni?Nemi életet műtét után hány héttel lehet...
        Tisztelt Doktor Úr! Két hete tetettem fel a hurkot,sajnos a nevét nem tudom.Azóta is erős vérzésem van.Azt szeretném tudni,hogy ez normális-e? Semmilyen fájdalmam vagy görcsöm nincs. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel:Mné
        Kedves Vàlaszadó! Az a problémám, hogy nem akar múlni a menstruációm, de ez ennél összetettebb. Általában 7 napig szokottvtartani, és az első 3 napban erős. 4 éve menstruàlok, bár eléggé rendszertelen, àltalàban 30-31 napra jön meg,...
        Üdvözlöm! Szeretnék segítséget kérni. Voltam itt a lakhelyemen már 3 nőgyógyásznál,de nagyon lekezelően bánnak az emberrel, és nem túl nagy kedve van az embernek elmenni. Tudom, hogy muszáj leszek, de előtte megkérdezném Öntől is mit...
        Az lenne a kérdésem hogy ha 1 hét utána veszi be az esemény utáni tabletát akkor az hathat-e még? és ha igen mennyi az esélye? köszönöm!
        Tisztelt Doktor Úr! Augusztus végén császármetszéssel szültem. A menstruációm decemberben és januárban megjött, kb. 35 napos ciklusra. Viszont februárban kimaradt. Nemi életet nem éltem. Még szoptatok. A kérdésem az lenne, hogy miért...
        Tisztelt doktor úr! Szeretném a véleményét kérni arra vonatkozóan, hogy esetemben muszáj-e megműteni a petefészek cisztát? Úgy gondolom, az előzmányekről is tájékoztatom kell, ha pontos választ szeretnék, tehát íme,...
        Tisztelt doktor úr!Aggódom, mert nem jött meg a menstruációm annak ellenére sem , hogy kaptam injekciót amitől meg kellett volna, hogy jöjjön. Decemberben volt 2 altatásos műtétem (légmellem volt) ekkor a műtét után abbahagytam a tabletta...
        Tisztelt Doktor úr! Tavaly szeptemberben lett felhelyezve a Mirena. Nincs vele gondom, mostanra talán be is állt. A kérdésem a következő. Amióta fent van, egyértelműbben érzek és tapasztalok tüneteket a pajzsmirigyemmel kapcsolatban. Most...
        Jó napot kivánok ! Azzal a kérdésel fordulok önhöz hogy a fogamzásgátlóból egyel több szemet vettem ma be (marc.3.-dika) és hétfön kellene elfogynia (március.9.-dikén) de igy vasárnap fog el fogyni és jövöhét után kedden...