• Mi lehet ez és hová fordulhatnék?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Hölgyem / Uram! Egy komplex problémával fordulok Önhöz és szeretném a válaszát kérni a problémámra. Történetem: négy éve paranoid skizofrénként és depressziósként tartanak számon 7 subom volt amik kórházi kezeléseket is igényeltek, jelenleg napi 600mg Seroqel Xrt , napi 75mg Olwexiát és este 1mg Rivotrilt szedek, ezek mellett tünetmentes vagyok. Viszont van még laktóz intoleranciám,Gerdem amire napi 30mg Refluxont szedek és IBS-em. Illetve ashma bronhialem és allergiás rhinitisem pollenektől amikre Telfast este 1 tabletta 120mg,Seretide diskus 500mg 2 puff és Allergodil illetve Flixonase orrsrayket is használok. Ha befulladnék arra Ventolin a megoldás. a panaszaim a következőek:tavaly év végén több mint három hónapig nem jött meg a menstruációm, amivel nőgyógyászhoz fordultam aki terheességi vizsgálatot végzett el ami azt igazolta, hogy várandósság nem áll fennt, viszont ezt követően is ingadozott a menstruációm, két hónapig nem volt meg majd két héttel ezelőtt három teljes hétig megvolt igaz a végén már csak alig érzékelhetően, és az a baj, hogy két hét elteltével most három napja ismét megvan. Fogalmam sincsen mi lehet a probléma, de nagyon szeretnék már megoldást találni erre, mert nagyon zavar a rendszeres nemi életben amit a férjemmel élnénk ha lehetne. Remélem tudnak segíteni nekem, előre is köszönettel!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Kérdező!

        Sajnos a betegségei és az azokra szedett gyógyszerek hatással vannak a hormontermelésre is.Talán a Mirena, a méhbe helyezhető hormon rendszer a megoldás, mellette terhesség nem lesz, a gyógyszerei nem befolyásolják a hatását, kevesebb napig lesz vérzése és kevesebb mennyiségben, néha kimarad, de ez nem gond, s váratlan vérzései sem lennének- tán ez lenne legjobb megoldás.

        Üdvözlettel: Dr. Nyitray Gábor

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-09-29 19:22:37; Megválaszolva: 2011. augusztus 09., 08:21

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr!HPV diagnosztizáltak nállam, Cin1 lett a diagnózisom, január 24 LÉÉP cinizációt végeztek nállam, már megvan a szövettani eredmény, az orvos szerint minden rendben van, de már szerdán, jövő héten lesz négy hete a...
        Tisztelt Doktor Úr! Az alábbi problémával fordulok Önhöz! Kb három hete elkezdett fájni a jobb mellem. Az egész mell területére vonatkozó fájdalomról van szó, néha égő érzés is társul hozzá. Bár az most már csak ritkán. Nagyon...
        Tisztelt Doktor úr/hölgy! A nőgyógyásznál hpv gyanúm igazolódott mit tegyek illetve ez a betegség mit foglal magában? Viszont P2es lett a citológiám, mindent rendben találtak csak ez a gyanú van. Illetve lehet e gyerekem ez miatt? Mitől...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Ma voltam nőgyógyászati ultrahangon. Lelet: A méhtest 42 mm átmérőjű. A méh homogén strukturájú. A méhnyálkahártya 19 mm vastagságú helyenként inhomogén szerkezetű. A petefészkek eltérés nélküliek. A...
        Tisztelt Doktor Úr! A nőgyógyász a trisequens tablettát írta ki nekem. Kb. 2 éve rendszertelen a menstruációm. Hormonalisan az ösztrogén szintén magas,a progeszteron szintem alacsony.allando petefészek cisztaim vannak. Kuretre is sor került....
        Tisztel Doktornő/ÚR! Évek óta fennálló havi bő vérzés és vashiányos vérszegénység megoldására az orvosom a Mirenat javasolta.2017.11.27 én fel is helyezte. Azóta szinte minden nap pecsételő barnázást tapasztaltam, ami nem ért...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! December elején volt missed ab műtétem (8 hetes terhesség volt). A műtét rendben zajlott, utána se görcs, se láz nem jelentkezett. Kontroll 1 hónap után volt, szinten minden rendben. 5 hét után jött meg az első...
        Tisztelt Doktor Úr! Tavaly szeptemberben fogamzásgátlót írt fel a nőgyógyászom, amit csupán csak 1 hónapig szedtem, mert nem volt jó. Pontosabban a 2. levél 5. szeménél saját döntésre hagytam abba, mert a bal lábam és a bal karom zsibbadt,...
        Tksztelt Doktor úr! Mi lehet a hüvelyemben egy kemény kicsi csomo? Mitől lehet? Mitől alakulhatott ki? Mikor a középső ujjamal megtapintom a hüvelyemben akkor kicsit fáj.
        T. Doktor úr! A következő problémával kapcsolatban szeretném az álláspontukat kérni: 45 éves múltam, van két nagylányom (17, 18 évesek) és a mai napig rendszeresen menstruálok. Tavaly december végén volt az utolsó menzeszem és rá két...