• Méhnagyobbodás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Nő/Úr! Problémám a következő: már harmadik éve ilyenkor tavasszal megnagyobbodik a méhem, ami tart másfél két hónapig. Orvosnál voltam, semmit nem talált, ő is furcsálta, mert olyan volt mintha terhes lennék. Ez az egész mindíg akkor jön elő, amikor kezdődik az allergia szezon.Mivel sok mindenre allergiás vagyok (inkább növények), így nem tudom van e köze a méhemhez. Elvileg nem, de érdekes hogy csak ilyenkor jön elő. Nagyon bosszant, mert kellemetlen, hogy úgy nézek ki, mint aki terhes.Első évben kipróbáltam a gyógyteákat, hátha használ, de semmi. Mi lehet az oka problémámnak? (Csak 36 éves vagyok, tehát elvileg változó korban se lehetek.) Előre is köszönöm válaszát.

        WEBBeteg szakértő válasza a méhnagyobbodás témában

        Kedves Kérdezõ!

        Az allergiás panaszok igen sokféle tünetet okozhatnak, azonban az valóban nem jellemzõ, hogy az allergiás megbetegedés a méh magnagyobbodásával járna együtt.

        A leírtakból úgy tûnik, hogy szemmel látható a has megnagyobbodása. Ezt lehet, hogy nem a méhe megnagyobbodása, hanem sokkal inkább hasi puffadás okozza, ami pedig ismert tünete az allergiának.

        A méhmegnagyobbodás kizárása vagy megerõsítése érdekében hasznos lehet az ultrahangos vizsgálat a méretek megítélése céljából a tünetmentes idõszakban ill. az allergiás szezonban is (amikor tapasztalja a megnagyobbodást). Amennyiben ez nem igazolja a méh méretének ingadozását forduljon allergológus szakemberhez, mert az allergia általános (gyógyszeres) kezelésével az összes kellemetlen tünet mérsékelhetõ.

        Üdvözlettel: Dr. Kozma Bence

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-04-30 09:09:38; Megválaszolva: 2011. július 28., 07:31

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg
        Tisztelt Diktor Úr/Nő a menstruációm április 10.én jött meg és 15.ig tartott. a barátommal május 8.án voltam együtt szexuálisan, óvszer nélkül kb. fél percig volt bennem a pénisze,de ezen kívül csak óvszerrel szexeltünk.. az normális,...
        Kedves Doktorúr/nő! A bal petefészkemen kb 3x6cm-es kétrekeszes ciszta van. Kb. 5 éve rutinvizsgálatkor fedezték fel, panaszt nem okoz. Közben született egy gyermekem is, a ciszta azt is "túlélte". Évente ellenőriztetem, nem nő, nem változik....
        Tisztelt Doktor Úr! Tudom, hogy a múlt héten már két levelet is váltottunk, de azóta voltam a nőgyógyászomnál, aki egy B verziót javasolt, amiről szeretném kikérni a szíves véleményét. Elvileg a neurológusomnak sincs ellenére a dolog. A...
        Kedves Doktor úr/nő! Három napja a partneremmel az előjáték során szokatlan jelenség lépett fel: véreztem és nagyon nagy mennyiségben, nem egy-két cseppről volt szó, ez már ijedtségre adott számomra okot. Ezt követően másnap pedig barna...
        ESTELLE FOGAMZÁSGÁTLÓT, ÉS REXETIN TABLETTÁT SZEDEK 2 HÓNAPJA ÉS FOJAMATOS BARNA FOLYÁSOM VAN MELLETE RENDSZERES MENSTRUÁCIÓ, MI LEHET AZ OK? PÁNIK ZAVARRA KAPTAM A REXETINT.
        Tisztelt Doktor Úr! Köszönöm gyors válaszát! A neurológusom semmilyen hormontartalmú készítményt nem javasol. Akkor nem marad más, csak a műtét? Azt hogy értette a doktor úr, hogy esetemben az a probléma, hogy ilyen fiatalon ilyen nagyra...