• Rendellenes vérzés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Úr! Doktornő! Tanácsot szeretnék kérni hogy mi tévő legyek! 2017. Június 27.-én esemény utáni gyógyszert kellett bevennem mert sajnos elszakadt az óvszer az aktus során. Kb. 1 héttel korábban meg is jött a menszeszem ami rendben lezajlott..Majd kb két hét szünet után ujra megjött július 20-ÁN és nem maradt abba! Kaptam vérzéscsillapítót, gylladás es fájdalomcsillapítót illetve egy fogsmzásgátló injekciót ( provera depo)...( szoptatok es ezt ajánlotta az orvosom) .,,sajnos mindezek ellenére sem múlt el a vérzés. Igy augusztus 18-ÁN egészségügyi kaparás történt. Két napig minden rendben volt, semmi vérzés, majd a harmadik nap megint elkezdődött a vérzés...illetve hasi görcseim is lettek ami azota sem múlik..nőgyógyászomhoz visszamentem, aki semmi rendellenes dolgot nem látot ( uh es hüvelyi vizsgálat során). De felírt Zinnat antibiotikumot biztos ami biztos alapon! Plusz vérzésscsillapitót es norcolut gyógyszert..emellett azt javasolta hogy válasszam el a 13 hónapos gyermekemet mert valószínű az is okozhatta a rendellenes vérzést..,sajnos a helyzetem nem sokat javult igy elmentem sebészetre: ultrahang , vérkép, vizelet vizsgálatok után nem láttak semmit, semmi kórosat, semmi rendelleneset! Az ultrahangon felvetették a vakbél gyulladás gyanúját de a vérkép illetve a fizikális vizsgálat ezt kizárta...pihenést es sok folyadékot javasoltak.,,Ez volt Aug 29-én és eltelt 1 nap, de a helyzet változatlan...a gyógyszereket már nem szedem 2 napja (antibiotikumot ma hagytam abba) . Továbbra is vérzek és hasi görcseim vannak , alhasban illetve néha az egész hasamban! Ha fekszem és pihenek akkor nincsenek görcseim csak nagy ritkán, de a hasam akkor is érzékeny nyomásra.Mit tanácsol, hova forduljak a problémámmal? Mit tegyek? Teljesen el vagyok keseredve...A kuret utáni szövetmintára még várni kell kb 2-3 hetet..mi lehet a bajom?A 6 hete tartó vérzés nem okoz nagy vérveszteséget??Egyáltalán meddig normális hogy vérezgetek?koszonom válaszát előre is, Maya

        Dr. Csősz György válasza a vérzés témában

        Hagyja abba a szoptatást. Össze vissza bombázza a hormonjait. A szoptatás önnmagában vérzést okozhat. A sürgősségi fogamzásgátlás is, a Norcolut is a Depo is. Ezek összesen pláne. Semmit ne szedjen és ne szoptasson. Talán akkor 3 hónap alatt rendben beáll a ciklusa. A szövettant természetesen várja meg!! Az is fog segíteni a továbbiakban. Valószínűleg tökéletlen ny.h. képzés lesz benne.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csősz György
        nőgyógyász

        Dr. Csősz György

        Kérdés: 2017. augusztus 30., 21:40; Megválaszolva: 2017. szeptember 01., 12:55

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő! A napokban észleltem, hogy a nagyajkak bal oldalán a leg szélén szemérem domb kezdetétől a hüvely bemenetig érzékeny kis pattanás szerű dudorok vannak egyre jobban kezdet fájni,,kis égő érzést is érzek még kicsi...
        Tisztelt Dr. Úr!! segítséget szeretnék kérni nőgyógyászati leletem értelmezéséhez Has puha betapintható kórós nyomásérzékenység nincs VV.: portion ép hám r nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt nehezen megitélhető hasi...
        Tisztelt Doktor Úr, Azért fordulok önhöz mivel az elmúlt néhány alkalommal mikor lefeküdtem a párommal vérzés jelentkezett (élénk piros, híg), de semmilyen kellemetlen érzését nem tapasztaltam, és az aktus után azonnal el is múlt....
        Tisztelt Dr . Úr /Nő!! A nőgyógyászati konziliumi leletemhez szeretnék segítséget kérni öntől ez áll rajta : has puha betapintható kóros nyomásérzékenység nincs. VV.:portion ép hám. R-nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt...
        Ahogy írtam már fent még mindig panaszaim vannak. A műtét helyén jobb oldalon egy pontban fáj. Olyan érzést érzek mint ha a húgyhólyagom kiakarna szakadni, ez ilyen feszítő érzés. Emelni egyáltalán nem tudok. És a jobb oldalon zsibbadó...
        Üdvözlöm. 4 hete kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Előtte rengeteget fájt a hasam, leginkább köldök alatt, erősen görcsölt , sokszor nyilalt a méhemtől egész lentig, mint a terhesség utolsó szakaszaban. Sokszor szédültem ezért tesztet...
        Tisztelt Doktor Úr! 2,5 év után tegnap méhnyakrákszűrésen vettem részt. A vizsgálathoz kolposzkópia is tartozott (korábbi rákszűréseken nem emlékszem ilyenre), mely során a következőt találták: "A külső mégszájnál 12 és 6 óra...
        Tisztelt Doktor úr! 3 héttel ezelőtt nőgyógyászati vizsgálaton voltam rendszertelen, megváltozott állagú menstruációs panaszokkal, ahol a hüvelyi ultrahang jobb oldali petefészek cisztát mutatott ki. Sajnos az orvos a ciszta méretét nem...
        Tisztelt dokto úr! Méheltávolításom volt. Kivártuk a férjemmel a hat hetet ahogy kell. Hat hét után szeretkeztünk de szúró fájdalmat éreztem és vérzett de csak addig egy kicsit utána nem volt vérzés. A kérdésem az lenne ez nagy baj?...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő ! Egy pár órája észrevettem , hogy barnás , véres túrós állagú folyásom van. Fájdalmat nem érzek, de diszkomfort érzetem van vizelés után. Május 22-én volt utoljára menstruációm , ami a szokottnál rövidebb volt...