• Visanne ösztrogénemelkedés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő! Szeretném megkérdezni, hogy mi lehet az oka annak, hogy a Visanne szedése mellett az ösztrogénszintem a ciklus 3. napján napján 660 volt, míg Visanne és más hormonkezelés nélkül az ösztrogénszintem megbízhatóan, hónapról-hónapra (minden hónapban nézetem fél éve) 100 körül van a ciklus 3. napján? A Visanne ugye csak progeszteront tartalmaz, és elvben az ösztrogéndominancia okozta endometriózis kezelésére használják, nálam nem segített és még emelte is az ösztrogén szintemet. Hogy lehet, hogy progeszteront viszek be a szervezetembe és megnövekszik mellette az ösztrogénszintem? Másoktól is hallottam hasonló tapasztalatról sajnos. A ciklusomat sem állította le, sőt a második hónaptól sokkal sűrűbben jött meg mellette a menstruációm (nem csak pecsételés, hanem rendes, 7 napos menstruáció), de nem is a gyakori vérzés oka foglalkoztat, hanem az ösztrogénszint emelkedésének megértésében szeretném kérni a segítségét. A nőgyógyászok nem tudtak segíteni ebben, ezért fordulok Önhöz. Előre is nagyon szépen köszönöm!

        Dr. Kiss György válasza a menses zavar témában

        Tisztelt Hölgyem ! A hormonológiáról szerzett tapasztalataink kb.110 évre vezethetőek vissza és még ma is nagyon szerénynek mondhatóak. Az Ön által emlitett -rendszeresen meghatározott oestrogen hormonról napjainkban derül ki, hogy kb. 30 fajta létezik és müködik szervezertünkben és csak a jövőben tisztázódik, tisztázódhat ezen sokfajta változat szerepe a női ciklusban, betegségekben és a változó korban. Az emlitett gyógyszer, egy derék vállalkozásnak tünhet az endometriozisos panaszok enyhitésében, de kérem, ne feledje, hogy endometriózisról csak akkor beszélhetünk, ha azt, szövettani vizsgálattal igazolni tudtuk. Jelszó: A nőgyógyász, ahol tud,ott segit ! Üdvözlettel:dr.Kiss.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2017. július 06., 13:27; Megválaszolva: 2017. július 26., 18:55

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor(no)!38 eves no vagyok, kisfiam 13 honapos es meg szoptatom.3 hos volt mikor ujra megjott,azota rendszeres a havi verzesem.Par honapja elkezdtem menzeszek kozt verezgetni, majd majus 9-en megjott ujra.12 napig tartott,nagy alvadekok voltak...
        Tisztelt Doktor Nő! A napokban észleltem, hogy a nagyajkak bal oldalán a leg szélén szemérem domb kezdetétől a hüvely bemenetig érzékeny kis pattanás szerű dudorok vannak egyre jobban kezdet fájni,,kis égő érzést is érzek még kicsi...
        Tisztelt Dr. Úr!! segítséget szeretnék kérni nőgyógyászati leletem értelmezéséhez Has puha betapintható kórós nyomásérzékenység nincs VV.: portion ép hám r nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt nehezen megitélhető hasi...
        Van már 1 gyermekem 2,5 éves. Tudom milyen szülni bár igaz sürg.császárral született. Hátha ez az info is segít a kérdésem megválaszolásában. 2018.05.29-06.03- ig menstruáltam. 06.06 án teszteltem egy halvány +, másnap nőgyógyászat de...
        Kedves doktor ur!egy evvel ezelott volt egy also felso szemhej plasztikam.Nagyon beverzett a szemem.Azota szellemkepes latas es 10naponta verzek..nogyogyasz nem talalt szervi elvaltozast es agyalapi mirigy MRi-re kuldott.Letezhet osszefugges a plasztikai...
        Tisztelt Doktor Úr, Azért fordulok önhöz mivel az elmúlt néhány alkalommal mikor lefeküdtem a párommal vérzés jelentkezett (élénk piros, híg), de semmilyen kellemetlen érzését nem tapasztaltam, és az aktus után azonnal el is múlt....
        Tisztelt Dr . Úr /Nő!! A nőgyógyászati konziliumi leletemhez szeretnék segítséget kérni öntől ez áll rajta : has puha betapintható kóros nyomásérzékenység nincs. VV.:portion ép hám. R-nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt...
        Ahogy írtam már fent még mindig panaszaim vannak. A műtét helyén jobb oldalon egy pontban fáj. Olyan érzést érzek mint ha a húgyhólyagom kiakarna szakadni, ez ilyen feszítő érzés. Emelni egyáltalán nem tudok. És a jobb oldalon zsibbadó...
        Üdvözlöm. 4 hete kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Előtte rengeteget fájt a hasam, leginkább köldök alatt, erősen görcsölt , sokszor nyilalt a méhemtől egész lentig, mint a terhesség utolsó szakaszaban. Sokszor szédültem ezért tesztet...
        Tisztelt Doktor Úr! 2,5 év után tegnap méhnyakrákszűrésen vettem részt. A vizsgálathoz kolposzkópia is tartozott (korábbi rákszűréseken nem emlékszem ilyenre), mely során a következőt találták: "A külső mégszájnál 12 és 6 óra...