• Vérzészavar

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr! Fél évvel ezelőtt a ciklusom közepén pecsételő vérzés kezdődött, amely nem szűnt meg. 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát ( Stodette). Ellátogattam az orvosomhoz, méhfal megvastagodást állapított meg (4 mm), arra kért, hogy szüneteltessem a tabletta szedését, várjak egy természetes menstruációt, amellyel leválik ez a megvastagodott szövet, majd folytassam a tabletta szedését. Így is tettem, bár a menstruáció késett, de mennyisége több volt, illetve görcsöltem is. Folytattam a tabletta szedését, de most újra pecsételő vérzés jelentkezett a ciklusom közepétől. Csináltam terhességi tesztet, negatív lett. Két hete életmódot váltottam, igyekszem kevés szénhidrátot fogyasztani, teljesen más étrendet követek Kérdésem az lenne, hogy ezt a peteérésem okozza, vagy esetleg betegség áll a háttérben, esetleg az életmódváltás?

        Dr. Szalóczy Péter válasza a Tabletta átvérzés témában

        Kedves Kérdező! Nem lehet peteérése, de az újrakezdést jó lett volna másik összetételű tablettával indítani. Az áttöréses, tablettával összefüggő vérzések mellett a védettség megvan, de a kétféle hormon aránya és mennyisége bennük változó minden tabletta típusban. Írasson fel magasabb gesztagén komponensű gyógyszert.Az átvérzés nem étrendi kérdés, de táplálkozzon ettől függetlenül egészségesen.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2017. március 06., 12:32; Megválaszolva: 2017. március 08., 10:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. Pétervári László! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy ha a hüvelyből kellemetlen halszagú váladék jön lehetséges, hogy hüvelygombára utal? Régebben is volt ilyenem, ekkor canesten krémet alkalmazva elmúlt. Most újra...
        Tisztelt Doktor Úr! Az alábbi problémában szeretném a segítségét illetve a tanácsát kérni. Évek óta küzdök a húgyúti „ megfázásos tünetekkel” amire állandóan antibiotikumokat kaptam. Voltam már ezzel a problémámmal magán...
        Jó napot ! Érdeklődni szeretnék , hogy létezik olyan , hogy valaki méhszájseb miatt vérzik hosszadalmas ideig ,menstruációs vérzésszerűen ? Köszönöm előre is a válaszát !!
        Üdv. 32 napja késik a menstruációm. És azóta fájnak a melleim tegnap észre vettem egy szokatlan csomot ami fájdalmas,melltartót nem birok hordani mert nagyon fájnak. Terhességi tesztet 3x csináltam. Orvosnál jártam 2hete de ő akkor nem vett...
        Oktobér 20.an volt egy terhességmegszakításom. Követtük az orvosnak az utasításait. 6 hétig nem volt köztünk semmi. November 24.en elkezdtem szedni a lindynette 20-as fogamzásgátló tablettát amikor elfogyott, megis jött a havi menstruációm....
        Tisztelt Doktor nő/úr! Pár hete aktív nemi életet élek, mivel a barátommal arra a szintre léptünk, hogy mindkettem szeretnénk testi kapcsolatot is. (Én 16 barátom pedig 18 éves.) Eddig egyenlőre csak megujjazott, ami mindig nagyon jó érzés...
        Tisztelt Doktor Úr, Párommal első szexuális együttlétkor nálam eléggé erős vérzés lépett föl, ami minimálisan még most is tart, vagyis 4 napja. Huzamosabb ideje nem élek aktív nemi életet, egy éve. A vérzésen kívül más tünet, panasz...
        Tisztelt Doktor Úr ! Olyan probléma jelentkezett amit nem értek mitől lehet ! Párommal együtt voltunk.. utána kb 1 hétre rá égő érzést éreztem illetve viszket a nemi szervem , az én bőröm nagyon érzékeny mindenre , arra gondoltam először...
        Tisztelt Dr. Úr! Orvosom closty+duphaston kúrát írt fel,babára várunk és nem volt menzeszem.El is kezdtem a duphastont, 2*1 tabl. tegnap elfogyott a levél, ma kaptam márciusra időpontot meddőségibe, ahol kérnek 3. és 21. napi vérvételt....
        Tisztelt Doktor úr/ Doktor nő! Kényes kérdéssel fordulnék Önhöz. Nagyjából kettő hónappal ezelőtt volt egy nagyon komoly menstruaciom. Egyébként 7eve fogamzasgatlot szedek eleinte Symicia majd Yasminelle aztán most Volina. Nőgyógyászom...