• Hosszú vérzés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tiszteletem! Olyan problémám lenne ,hogy egy ideig nem éltem szexuális életet így nem szedtem a gyógyszerem 2hónapig de rendszertelen lett a menszeszem miután 3hétig nem jött meg aztán nagy nehezen úgy döntöttem újra elkezdem szedni.Deciorat szedek azonban akkor megjött a 7.napkihagyás után ahogx kell el kezdtem szedni.Azonban azóta is vérzek hol nagyon hol darabosan 1hete úgy nézett ki ,hogy elmúlik próbáltam piheni ugyanis azt vettem észre ;hogyha nem erőltettem meg magam akkor nagyban csökken.Mostanra másfél hónapja vérzek az sztkba pedig irtózatosan gusztustalanul megalázák az embert nagyon nem szeretnék lemenni pláne így hogy vérzek ön szerint létezik ,hogy a gyógyszer zavart össze bennem mindent?Nagyon el vagyok keseredve.

        Dr. Pétervári László válasza a Nőgyógyászati betegségek témában

        A gyógyszer első néhány hónapjában lehetséges a szedése melletti rendellenes vérzés.Ez magától rendeződni szokott,az előírás szerinti gyógyszer szedése mellett. Azonban a vérzés pontos okának megállapítására nőgyógyászati szakvizzsgálat tanácsos.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2017. február 13., 09:56; Megválaszolva: 2017. február 19., 18:42

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr/hölgy! A nőgyógyásznál hpv gyanúm igazolódott mit tegyek illetve ez a betegség mit foglal magában? Viszont P2es lett a citológiám, mindent rendben találtak csak ez a gyanú van. Illetve lehet e gyerekem ez miatt? Mitől...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Ma voltam nőgyógyászati ultrahangon. Lelet: A méhtest 42 mm átmérőjű. A méh homogén strukturájú. A méhnyálkahártya 19 mm vastagságú helyenként inhomogén szerkezetű. A petefészkek eltérés nélküliek. A...
        Tisztelt Doktor Úr! A nőgyógyász a trisequens tablettát írta ki nekem. Kb. 2 éve rendszertelen a menstruációm. Hormonalisan az ösztrogén szintén magas,a progeszteron szintem alacsony.allando petefészek cisztaim vannak. Kuretre is sor került....
        Tisztel Doktornő/ÚR! Évek óta fennálló havi bő vérzés és vashiányos vérszegénység megoldására az orvosom a Mirenat javasolta.2017.11.27 én fel is helyezte. Azóta szinte minden nap pecsételő barnázást tapasztaltam, ami nem ért...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! December elején volt missed ab műtétem (8 hetes terhesség volt). A műtét rendben zajlott, utána se görcs, se láz nem jelentkezett. Kontroll 1 hónap után volt, szinten minden rendben. 5 hét után jött meg az első...
        Tisztelt Doktor Úr! Tavaly szeptemberben fogamzásgátlót írt fel a nőgyógyászom, amit csupán csak 1 hónapig szedtem, mert nem volt jó. Pontosabban a 2. levél 5. szeménél saját döntésre hagytam abba, mert a bal lábam és a bal karom zsibbadt,...
        Tksztelt Doktor úr! Mi lehet a hüvelyemben egy kemény kicsi csomo? Mitől lehet? Mitől alakulhatott ki? Mikor a középső ujjamal megtapintom a hüvelyemben akkor kicsit fáj.
        T. Doktor úr! A következő problémával kapcsolatban szeretném az álláspontukat kérni: 45 éves múltam, van két nagylányom (17, 18 évesek) és a mai napig rendszeresen menstruálok. Tavaly december végén volt az utolsó menzeszem és rá két...
        Szep napot!! December 1-jén műtöttek üres petezsák miatt.A műtét után semmi panaszom nem volt, pár napig érzékeny volt a méhem. Az első menzeszem február 2-án jött meg, ami még most is tart. Nagyon görcsölök az elejétől, de 2 napja olyan...
        Üdvözlöm! Január 22.-én volt gyógyszeres abortuszom.Rendben lezajlott,pár nap múlva el is múlt a vérzésem.Február 2.-án a kontrollon közölték hogy minden a legnagyobb rendben.Mai napon(febr.06) menstruációs tüneteim ill.vérzésem...