• Antibiotikumos kezelést követően problémák

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr! 2 hete felkerestem a nőgyógyászomat általános kivizsgálás miatt, valamint mert közösülésnél mélyebb behatoláskor fájdalmat érzek. Ezt leszámítva más tünetem nem volt. Amit kaptam: Dalacin hüvelykrém, Fluconazole 150 mg, Azi Sandoz 500 mg (A nőgyógyászom erősen antibiotikum párti). A kezelést követően múlt hét csütörtökön voltunk együtt a barátommal, az aktus vége felé meglepő hüvelyszárazságot éreztem, majd péntek estére éreztem, hogy valami nincs rendben: enyhe égő érzést éreztem a hüvelyemben, majd a hétvégén enyhe felfázásra utaló jeleket vettem észre. Nőgyógyászhoz jövő hét hétfőre kaptam időpontot, addig más opció híján az Ön tanácsát szeretném kikérni, hogy mivel kezelhetném magam? A gyógyszertárban NSC kúpot és Urogint kaptam. Elképzelhető, hogy az antibiotikumos kezelés óta megjelenő problémák annak tudhatóak be, hogy nem kaptam hüvelyflóra helyreállító terméket? Előre is köszönöm válaszát. Üdvözlettel

        Dr. Tekse István válasza a antibiotikum témában

        Kedves Kérdező! Az antibiotikus kezelés gombás gyulladást okozhat, ez tünetei alapján valószínű. Canesten kúpot használhat nyugodtan. Hosszú távú hüvelyi pH csökkentésre Lactofeel hüvelygélt javaslok 7-10 naponta. Üdvözlettel: Dr. Tekse István www.szulesz-nogyogyaszt.hu

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Tekse István
        Szülész-nőgyógyász
        TervezettBaba szakértő
        Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Tekse István

        Kérdés: 2017. január 09., 11:30; Megválaszolva: 2017. január 14., 14:11

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Páromnak vannak a nemi szervén szemölcsök, még pár éve volt orvosnál, de nem tudta megmondani neki, hogy pontosan mitől van, azt mondta, hogy lehet HPV. Rám nézve jelenthet valami veszélyt, problémát? Ecsetelővel szokta...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 30.-án kacsconisátióm volt Cyto2xP3 H-SIL CINIII (HPV16) eredményem miatt. A műtét hetén nem volt vérzésem, enyhe görcsölést, némi barna folyást észleltem. Fogamzásgátlót szedek és a legutóbbi levél utolsó...
        Kedves Dortornő/úr! Végső elkeseredésemben írok Önnek! 1 éve a jobboldali petefészkem környékén égő-feszülő fájdalmam van. (Nem mélyen jelentkezik a fájdalom hanem 1 adott pontban, a testem elülsőbb részénél) Ha a párommal együtt...
        Tisztelt Doktor Úr Petefészek ciszta miatt kezelőorvosom CT vizsgálatra küldött.CA125 66,4 volt.A Ct eredményről szeretnék egy véleményt kérni addig mig újra találkozok a kezelőorvosommal.Csak a véleményben foglaltak a többi rendben...
        Tisztelt Doktor Nő! Egyik napról a másikra észrevettem, hogy a külső nemiszerven, pontosabban a húgycső nyílásához közel egy puha “dudor, csomó” jelentkezett. Kinézetre egy pattanásra tudnám hasonlítani, piros, a teteje fehér színű....
        Tisztelt Dr Úr! 32 éves vagyok és már van egy gyermekem, aki bő fél év után jött össze természetes úton. Most 2,5 éves. Szeretnénk kistesót, de nem sikerül. Voltam már áprilisban is vérvételen, ami eredményei jók lettek. A nőgyógyász...
        Üdvözlöm ! A problémám 5 hónapja kezdődött , sajnos minden menstruációm nem normális azóta. Darabos , sűrű alvadt vér jön ki , erős migrénes fejfájással ,és már az is elődordul hogy 2 hét után újra megjön ! Ultrahang vizsgálat...
        Jo estét doktorur!most voltam rakszuresen p2 gyulladast irt es egyebnel fel volt tüntetve metaplasia ez rosszat jelent tenyleg ebbol kialakulhat rak?nagyon meg vagyok ijedve doktorur azt momdta p2 minden ok de itt nem ezt olvasom metaplasiarol fel ev mulva...
        35 éves lány vagyok.2016 június közepén műtöttek. A szövettan eredménye hyperplasia endrimetriit állapított meg. Kaptam Proverát de nem használt. Azt mondta az orvosom,hogy akkor lehet megint műteni kell. Miután elfogyott a gyógyszer nem...
        Jó napot kívánok! Olyan kérdésem lenne, hogy engem 2017.11.08-án műtöttek endo-val.. És tegnap már haza is engedtek a kórhazbol.. Kaptam egy hormon tartalmú gyógyszert aminek a neve: Visanne 2mg-os Azt szeretném megkérdezni hogy mikor szabad...