• Ugyan az,vagy más problémám is van?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dortor Úr/ Nő! 13 éves lány vagyok,nőgyógyásznál még nem voltam ezért fordulok hozzátok, hátha tudtok segiteni. Az a problémám van, hogy voltam táborban és ott elkaptam (valami) "kóilu "bacilust.(gyógyszert szedek rá.) ami tulajdonképpen nem tudom, h mit csinál, de a vesémnek nem tesz jót. És hogy nekem a tábor óta viszket "ott lent" és ha vakarom akkor ilyen égető érzés. Ez amiatt a bacilus miatt van , vagy ez valami más,amit szintén a táborban kaphattam el?

        WEBBeteg szakértő válasza a nemi fertőzés témában

        Kedves 13 éves lány!

        Sajnos kevés információt adtál meg, ahhoz, hogy pontosabb választ tudjak adni.
        Vajon a baktérium milyen betegséget okozott neked? Nem lehet, hogy "kóli" a neve? És gyógyszert kitől kaptál? A háziorvostól? Ez bizonyára antibiotikum, ami arra való, hogy a baktériumot, ami jelen van a szervezetemben, elpusztítsa. Ez általában azzal jár, hogy a természetesen jelen levő baktériumok is elpusztulnak. Ilyen baktériumok vannak a hüvelyben is, amik a természetes enyhén savas közeget biztosítják. Ha ezeknek a baktériumoknak a mennyisége csökken, akkor a gombák elszaporodhatnak, ami okozhat hasonló tüneteteket, mint ami neked van. Viszketést, égő, csípő érzést.
        Azonban, ezt így látatlanban nem lehet biztosra mondani. Szükséges lenne elmenni egy nőgyógyászhoz, aki meg tudja állapítani, hogy valóban ilyen gombás fertőzésről van-e szó.
        Vannak tini-ambulanciák, ahova bizalommal fordulhatsz, nem kell izgulni.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes, szülész-nőgyógyász rezidens

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-08-10 16:04:01; Megválaszolva: 2011. augusztus 03., 14:05

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő! A napokban észleltem, hogy a nagyajkak bal oldalán a leg szélén szemérem domb kezdetétől a hüvely bemenetig érzékeny kis pattanás szerű dudorok vannak egyre jobban kezdet fájni,,kis égő érzést is érzek még kicsi...
        Tisztelt Dr. Úr!! segítséget szeretnék kérni nőgyógyászati leletem értelmezéséhez Has puha betapintható kórós nyomásérzékenység nincs VV.: portion ép hám r nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt nehezen megitélhető hasi...
        Tisztelt Doktor Úr, Azért fordulok önhöz mivel az elmúlt néhány alkalommal mikor lefeküdtem a párommal vérzés jelentkezett (élénk piros, híg), de semmilyen kellemetlen érzését nem tapasztaltam, és az aktus után azonnal el is múlt....
        Tisztelt Dr . Úr /Nő!! A nőgyógyászati konziliumi leletemhez szeretnék segítséget kérni öntől ez áll rajta : has puha betapintható kóros nyomásérzékenység nincs. VV.:portion ép hám. R-nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt...
        Ahogy írtam már fent még mindig panaszaim vannak. A műtét helyén jobb oldalon egy pontban fáj. Olyan érzést érzek mint ha a húgyhólyagom kiakarna szakadni, ez ilyen feszítő érzés. Emelni egyáltalán nem tudok. És a jobb oldalon zsibbadó...
        Üdvözlöm. 4 hete kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Előtte rengeteget fájt a hasam, leginkább köldök alatt, erősen görcsölt , sokszor nyilalt a méhemtől egész lentig, mint a terhesség utolsó szakaszaban. Sokszor szédültem ezért tesztet...
        Tisztelt Doktor Úr! 2,5 év után tegnap méhnyakrákszűrésen vettem részt. A vizsgálathoz kolposzkópia is tartozott (korábbi rákszűréseken nem emlékszem ilyenre), mely során a következőt találták: "A külső mégszájnál 12 és 6 óra...
        Tisztelt Doktor úr! 3 héttel ezelőtt nőgyógyászati vizsgálaton voltam rendszertelen, megváltozott állagú menstruációs panaszokkal, ahol a hüvelyi ultrahang jobb oldali petefészek cisztát mutatott ki. Sajnos az orvos a ciszta méretét nem...
        Tisztelt dokto úr! Méheltávolításom volt. Kivártuk a férjemmel a hat hetet ahogy kell. Hat hét után szeretkeztünk de szúró fájdalmat éreztem és vérzett de csak addig egy kicsit utána nem volt vérzés. A kérdésem az lenne ez nagy baj?...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő ! Egy pár órája észrevettem , hogy barnás , véres túrós állagú folyásom van. Fájdalmat nem érzek, de diszkomfort érzetem van vizelés után. Május 22-én volt utoljára menstruációm , ami a szokottnál rövidebb volt...