• Menstruáció késése

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő, Doktor Úr! 21 éves lány vagyok, 4 hete késik a menstruációm, ám közben voltak arra utaló jelek, hasi görcsök, pár csepp vér,szokásos kellemetlen hangulat. Korábban sose fordult elő ilyen, és érdekelne, hogy okozhatja-e a késést, vagy hát ez esetben már kimaradást a nagyon radikális időjárás?ugye júliusban hol kánikula hol nagy lehülés volt tapasztalható.A terhesség valószínűsége nem túl nagy, mivel védekezésként óvszert mindig alkalmaztunk, és bár tudom hogy nem 100%os,őszintén remélem, hogy a terhesség nem fordulhat elő. Létezik esetleg, hogy valamilyen fertőzésem van,. ami miatt késik, vagy ami gátolta a normális peteérést, Tremészetesen fel fogom keresni minél előb az orvosomat, de addig kérem válaszoljon, nem vagyok túl nyugodt. Tisztelettel: V 

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció késése témában

        Kedves Hölgyem!

        A reménykedés persze nem nyugtatja meg Önt sem, igaz? Hiába keresi fel orvosát néhány hét múlva, addig nem fog megnyugodni. Mivel óvszer mellett nagyon, nagyon kicsi a terhessé esélye, szerintem aggódnia nem kell igazán, de azért ugye tudjuk, nem 100%, csak az, ha egyáltalán nincs együttlét. Ezért vegyen egy terhességi tesztet, és csinálja meg. Ha negatív, akkor semmi oka az aggodalomra, nem kell szaladnia orvoshoz, mert lehet egy petefészek-ciszta, átmeneti hormonzavar, nagy stressz, esetleg hirtelen fogyás. Időjárás-változás szerencsére nem csinál ilyet, akkor minden nőnek kimaradna, vagy rendszertelen lenne a vérzése. Viszont, ha pl. szélsőséges körülmények között dolgozik, ami fizikailag igen megerőltető, akkor bizony egy kánikula ronthat a helyzeten.

        Szóval teszt, és eredménytől függően orvos, vagy várakozás a következő vérzésre. Ha akkor sem jön meg (mostanában időszerű lesz, ha jól sejtem), akkor így is, úgy is érdemes egy ellenőrzésre elmennie.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Dr. Boros Miklós
        Dr. Farkas Ágnes
        Kedves Kérdezőnk!
        Amennyiben elégedett volt a válasszal, kérjük, támogassa a rovat működését egy emelt díjas SMS elküldésével. Az SMS díja bruttó 329 Ft.
        Kérjük, küldje el a WB szót a következő telefonszámra:

        06-90-642-541
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2009-08-08 21:00:26; Megválaszolva: 2009. augusztus 08., 21:00

        Tudjon meg többet: menstruáció késése
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktor Úr/Nő! Körülbelül 2 éve szeretnénk férjemmel gyermeket,ami eddig sajnos nem sikerült.Férjemnek márciusban derült ki hogy baj van a spermájával,mind a morfológiájával,mind a mozgásukkal.Illetve herevisszér tágulata is...
        46 éves nő vagyok. Három gyermekem van. 24-25 napjára szokott megjönni a menstruációm. Nagyon sok szokott lenni, nagy darabok szoktak leválni. Ennek tulajdonították vérszegénységem, szinte egyfolytában vastablettát szedek. Többször volt,...
        Tisztelt Doktor Úr! Háromgyerekes anya vagyok, 34 éves. Legkisebb gyermekemet 2 évvel ezelőtt szültem, sajnos szoptatni nem tudtam, és a vérzésem is 6 hét után teljesen rendszeressé vált. Kb. fél éve azonban a következő problémám...
        Kedves Doktor úr! A menstruációm többé kevésbé pontosan szokott megjönni 26 napos átlagban a ciklusom. Évek óta nem szedek fogamzásgátlót és nem élek nemi életet sem. A menstruácóm három napja múlt el, a naptáram szerint 5 nap múlva...
        Jo napot kivanok! A problemam az lenne, hogy korulbelul 2 hete van egy viszonylag eros huvelyi folyasom, inkabb tejes es surubb jellegu, hal szagu. Nem vettem tul komolyan, de amikor elkezdett kicsit viszketni is lent akkor elegge megijedtem, nem eros a...
        Tisztelt doktor úr/doktornő! Július 4-én megjött a menstruációm,majd 10-én mikor már kezdett elmúlni, nagyon erős görcseim voltam, és újra elkezdtem menstruálni. 17-én elmúlt, elmentem a nőgyógyászomhoz, aki gyulladáscsökkentőt írt...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Az lenne a kérdésem,hogy az Estrofem tabletta tényleg alkalmazható a méhnyálkahártya vastagítására? Azért vagyok bizonytalan mert nálam progeszteron hiányt állapítottak meg, illetve a peteérés hiányát(PCO), ha jól...
        Kedves Doktor Úr! Több olyan tünetem van, ami esetleg egy korai stádiumban levő méhtestdaganat jele lehet. Menstruáció előtti világos piros vérzés, vizes folyás, fémes szagú menstruáció és hüvelyváladék. Még nem szültem - tegyük fel...
        T.Doktor úr! Mirenám van már 2 éve. A menstruációm fél év alatt rendeződött (kb. 3 napig tartó pecsételő vérzés), de az utolsó menstruációm kb 2 hete folyamatosan tart. Lehetséges hogy elmozdult a spirál, vagy valami más probláma...
        Tisztelt Doktor! 2013 Októberében lett megállapítva az endometriózis nevű betegségem. Tavaly novemberétől bevezetésre került 6 hónapon keresztűl egy injekció amit a szegedi nőgyógyászati ambulancián írt ki az orvos(ez idő alatt majdnem...
        Tisztelt Doktor! 2013 Októberében lett megállapítva az endometriózis nevű betegségem. Tavaly novemberétől bevezetésre került 6 hónapon keresztűl egy injekció amit a szegedi nőgyógyászati ambulancián írt ki az orvos(ez idő alatt majdnem...
        Tisztelt Dr.Úr/Nő! Három hétig tartó menstruáció miatt fr.abrasiot végeztek sürgősséggel. A szövettani vizsgálat eredményét csatolom. Kérem szíves szakvéleményét a lelettel kapcsolatban. Köszönöm. Üdvözlettel.
        Tisztelt Dr Nő vagy Dr Úr szeretném meg tudni hogy a Gyógyszer tári vazelin biztonságos e szexuális síkosításra és mi történik ha szájba kerül ? Válaszát előre is köszönöm
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Kb egy hónapja megállapították, hogy a petefészkem policisztás. Kb 5-7 mm-esek a ciszták. Ezután azt mondták, hogy szedjem a Premens tablettát napi egyszer. Most tudtam le az első havi adagot. Az évben most volt...
        Tisztelt Doktornő, Doktor úr 2 és fél éve váladékozik mindkét emlőm, nyomásra zöld folyadék ürül. Endokrin kivizsgáláson voltam 2 éve, prolactin szintem normális volt,hipofizisemben elváltozást nem találtak (MRI). Évente járok...
        Jonapot nekem eggy olyan kérdésem van hogy 5 hete volt 1 vetélésem meghalt a babám ! És mondta az orvos hogy 4 hét mùlva eggyütt lehetek a párommal ! Nállunk ťórtént az hogy eggyütt voltunk használtunk gumit mert ugye 2 3 honapig nem lehet...
        Tisztelt Dr Úr/Nő! Az alábbi problémával fordulnék Önhöz: Március közepén gombára utaló tüneteim voltak (folyás, viszketés), amit magam próbáltam kezelni betadine kúppal, majd utána egyből használtam floragyn kúpot. Másfél hónappal...
        Tisztelt Doktor úr! Az elmúlt hónapokban a menstruációm nem a megszokott.4 éve fogamzásgátló gyógyszert szedek és az utóbbi hónapokban a menstruációm jóval kevesebb volt mint a megszokott és az utóbbi két hónapban nem is volt.Csináltam...
        Tisztelt Doktor úr! Pszichotikus betegségemre 6 és fél éve Risperdal Consta depo injekciót kapok 2 hetente. Ez az injekció menstruációs problémákat okoz, eleinte volt úgy, hogy 2 hetente véreztem, később rendszeresnek volt mondható a...
        Tisztelt Doktor nő/úr! A hüvelyem nyílásától kb. egy ujjnyira érzek egy hosszúkás, kerek végű, sima tapintású valamit, ami a hasfelöli oldalamból jön ki.Más tünetem nincsen, a menszeszem rendes és alhasi fájdalmaim sincsenek .Utána...