• Menstruacion kivuli verzes

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves doktor ur\no! A menstruacios verzesemen kivul is szoktam verezni. Van hogy pecsetelo verzesem van de van h omlik belolem ha elmegyek wcre, de utana nem verzem egy darabig. Aztan megintcsak. A menstruaciom is rendszertelen, mar lassan egy eve ket havonta menzeszelek. Voltam nogyogyasznal azt mondta nincs gond. De ez nem normalis dolog.Nem szedek gyogyszert. Mit tancsol ?

        Dr. Szalóczy Péter válasza a vérzészavar témában

        Kedves Kérdező! Jelenleg ingatag hormonális háttér hibáját a legegyszerűbben legalább 3 havi korszerű hormonális fogamzásgátló menetrend oldaná meg, egyuttal fogamzásgátlást is jelentene.Ezzel a botladozó jelen saját rendszerét átmenetileg kiiktatja, majd bármikori abbahagyása után erélyesen, rendesen beindulhat.A gyógyszerrel az erős vagy gyakori vérzése vasvesztését és kialakulható vérszegénységét is megszüntetné.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Kedves Kérdezőnk!
        Amennyiben elégedett volt a válasszal, kérjük, támogassa a rovat működését egy emelt díjas SMS elküldésével. Az SMS díja bruttó 329 Ft.
        Kérjük, küldje el a WB szót a következő telefonszámra:

        06-90-642-541
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2013. július 15., 09:48; Megválaszolva: 2013. július 16., 07:09

        Tudjon meg többet: vérzészavar

        Egészség? Betegség?

        Nézze meg a WEBBetegen!

        Ezt olvasta már?
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Panaszaim körülbelül 3 hónapja kezdődtek. Mindig is nagyon erős menstruciós görcseim voltak, sokszor kerültem miattuk kórházba, de ez fogamzásgátló tablettával mérséklődött. Azonban 3 hónapja visszatértek a...
        Tisztelt Dr.Úr.2014-ben végig 26napos rendszeres menstruációm volt.Néha reggeli ébredéskor enyhe melegség, amiről sejtettem, hogy a menopauzát jelzi.Dec.-ben 32 napra jött meg és nem múlt el.2016.01.19-én abrázió.Szövettan...
        Tisztelt Doktor Úr! Március 23-án kezdődött az ehavi menstruációm, aminek 2 nappal ezelőtt, vagyis 27-én reggel lett vége. Általában 4 naposak a havi vérzéseim. Tegnap (28-án) és ma (29-én) együtt voltunk a párommal összesen 3 alkalommal...
        Jó napot!19éves lány vagyok. Először voltam nőgyógyásznál és mindkét petefészkemben cisztát diagnosztizáltak, amit én nehezen hiszek el, mivel rendesen jár a betegségem, és azt mondta a doktornő, hogy az egyikben, balban 4,5 cm-es ciszta,...
        Vajon milyen következménye lehet annak, ha 4-5 hetes terhesen elszopogattam 5 Strepsils Honey and Lemon-t (4 nap alatt). Előre is köszönöm a gyors választ, eléggé aggódom.
        Jónapot Doktorúr! Szeretném segítségét,véleményét kérni,volt egy vetetésem másfél hónappal ezelött,tegnap együtt voltunk a párommal,megszakítással védekeztünk tudom ez a lehető legfelelőtlenebb védekezési lehetőség,a kérdésem az...
        Üdvözletem! Párommal egy napja szeretkezni készültünk majd végül nem tettük, de ő alsó gatyában a nemi szervével finoman épphogy csak érintette a szeméremajkaim (én vékony alsóneműben voltam, ami kicsit lehet elvolt csúszva)...
        Tisztelt Doktor Úr! 25 éves vagyok, a párommal nemsokára összeházasokunk és már most szeretnénk ha összejönne egy kisbaba. Azonban másfél éve mensturációs problémáim vannak. egy évvel ezelőtt véres vizeletem volt, akkor azt mondták,...
        A macmiror complex 500mg + 200000 l.j. hüvelyhúpot irt fel a nőgyógyászom. Azt szeretném kérdezni , hogy ez mellett lehet e alkoholt fogyasztani illetve védekezésel nemi életet élni.
        Ősz óta azt tapasztalom,hogy menszesz előtt pár nappal és utána pár napig,viszket a nemiszervem.Nem vagyok cukros és rendszeresen tisztálkodom,használok tisztasági betétet és a menszesz alatt tampont.Több tanácsot is kaptam,például...
        Üdvözlöm Kedves Dr úr! Clostilbegyt szedek immáron 2.hónapja. Március 21.én voltam Uh-on (13.ciklusnapon) amikor az orvosom azt mondta hogy lát egy érett tüszőt ami 1-2nap múlva megreped.(28naposak a ciklusaim) A méhnyálkahártyám 13mm...
        Tisztelt Doktor Úr! Múlt héten voltam nőgyógyásznál,egy általános vizsgálaton,mivel babát szeretnénk és gondoltam előtte egy kontrollra elmegyek. Az orvos megállapította,hogy vékony a méh nyálkahártya és nincsen megfelelő nagyságú...
        Kedves Doktor Úr! Szeretném a segítségét kérni fogamzásgátló tablettával kapcsolatban. Hosszas szünet után újra kezdtem fogamzásgátló tablettát szedni. A nőgyógyász a Mistral nevű tablettát írta fel nekem. Tavaly augusztus óta szedem...
        Tisztelt Doktor Úr, a következő termékeket milyen betegségre írták fel a páromnak? -Chloramphenicoli Nystatini aa gta unam et semis 1,5 -Acidi borici, Natrii borici aa gta tres et semis 3,5 -Metronidazoli gta duas et semis 2,5 -Butyri cacco...
        Tisztelt doktor úr! március 8-án volt egy vetélésem amit műszeresen feleztek be.De a terhesség alatt is jeleztem többszöri alkalommal,hogy bal oldalon erős görcsöket érzek alhas tájékon.Azt a választ kaptam ez normális.Az abortusz után...
        Tisztelt Doktor Úr!38 éves vagyok,2 gyermekem van,problémám a menstruációmmal kapcsolatos.Eddig is változó volt,előfordult hogy 21 és 28 nap között jött meg.,és gyakran a 15.napon is éreztem azt a jellegzetes menstruációs fájdalmat és kis...
        Jó napot! Olyan problémám lenne, hogy nemrég felírt a nőgyógyászom egy fogamzásgátlót( milligest), mert rendszertelen (pl: 2 hónapot kimaradt, majd 2 hétig menstruáltam) volt a menstruációm, azonban rosszkor kezdtem el szedni a...
        Kedves Doktornő! Kaptam egy levelet a nőgyógyászomtól,melyben arról értesít,hogy a citológiai vizsgálat onkolófiailag negatív,de további kezelés miatt jelenjek meg. Ez mit jelenthet? Válaszát előre is köszönöm!
        Tisztelt Doktor Úr! 28 éves nő vagyok, 1,5 próbálkozás után derült ki hogy nincs peteérésem. (hormonvizsgálatok segítségével). Clostilbegyt tablettát szedek. Múlt hónapban volt egy szép nagy domináns tüszőm. Az orvos írt fel otrivelle...
        Tisztelt Doktor úr! Problémám a következő. Már egy jó ideje küzdök azzal a problémával, hogy a menstruációt követő kb egy hétben nagyon fáj a bal oldali petefészkem környékén, ami átsugárzik a hátba, fenékrészre, időnként...