• Isoprinosine

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr! Magas kockázatú HPV gyanút diagnosztizáltak nálam amire Isoprinosine gyógyszert írtak fel amit 2 hétig napi 3*2 tablettát kell szednem,majd két hét szünet és két hét ilyen adagban való szedés 3 hónapig! Nagyon sok negatív véleményt hallottam erről az immunerősítőről!Érdeklődnék a Doktor Úr véleményére! Válaszát előre is köszönöm! Renáta

        Dr. Pétervári László válasza a isoprinosine témában

        Az immunrendszer védekezőképességének fokozására szolgáló gyógyszer.Ezáltal a vírus elleni védekezés fokozódik. A gyógyszer kúra után ismételt vizsgálat tanácsos a HPV vírusra. Negatív vélemény nem tudom mi volt,ez a készítmény egy kezelési lehetőség.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2013. március 19., 19:40; Megválaszolva: 2013. március 22., 23:22

        Tudjon meg többet: isoprinosine
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Ez az első hónap, hogy elkezdtem fogamzásgátlót szedni (Dienille) most van gyógyszerszünetem, és ilyenkor kellene megjönnie is, nem? A gyógyszerszünetem 5. napján vagyok már.. ha a 8. nap sem jön meg, folytathatom újra a...
        Tisztelt Dr. Úr!Májusban volt egy laparoszkopias műtétem méhen kívüli terhesség miatt és a bal pete vezetekemet el is távolították sajnos!Utána a visanne tablettát kellett szednem 3 hónapig,amikor elfogyott rá2napjára vereztem2-3napig,azóta...
        Tisztelt Dr Úr!82 mm es miomam volt ami 6honapos Esmya utan 7 cm es lett.Semmilyen tünetet nem okoz,a kerdesem az lenne, hogy lehet e tovabb szedni ,ugyanis a mutetet meg nem szeretnem.A mioma elfajulhat rosszindulatuan?39 eves vagyok.a valaszat elore is...
        Tisztelt Webdoktor! Februárban alhasi görcsökkel elmentem nőgyógyászhoz.Akkor semmit nem találtak csak a rákszűrés eredménye lett gyulladás amit fél év múlva újra vizsgálni kellett volna. Mivel a görcsök ismétlődtek kaptam a...
        Tisztelt Doktor Úr! SLE-es, Imuránt szedő, miómás, 49 éves nő vagyok. Soha eddig nem tapasztalt barnás folyásom van a rendes menszeszem után is több nappal. Ami mellé egy égő érzés is társul a hüvelyemben. Az orvosom szabadságon van,...
        Harmadik hete hetente egyszer1-2 napra visszajön a vérzésem. Barnás, pecsételő, majd puros majd elmúlik. A családban nagymamám méhnyakrákban halt meg. Izgulok. Mostanában sokat idegeskedem. Nem tudom, hogy ez okozhetja-e?
        Tisztelt Doktorúr/Doktornö! Koszonom, hogy kerdezhetek. A problemam az,hogy nemi egyuttletek utan a huvelyben gyulladasos, ego, csipo erzesem van. Mindig volt ilyen problemam. Kivizsgaltak mar többször, a ferjemet is. Nem talaltak gondot. A tunetek...
        Üdvözlöm! Múlt hét szombati strandolásnak meg lett az eredménye; több mint valószínű hüvelygomba. Vasárnap már fura érzés volt egésznap a vizelés, majd a közösülés sem volt kellemes. Hétfőtől pedig jött a hüvelybemenet körüli...
        m! Azért fordulok Önhöz tanácsért, mert bár voltam személyesen is nemrégiben nőgyógyászati vizsgálaton, de nem kaptam semmilyen megoldást a problémámra. (20 éves vagyok, nemi életet még nem éltem!) Az idei év augusztus 22.-e óta szedek...
        Kedves Doktor Úr! 5.hónapja élek Németországban és körülbelül három hete voltam otthon és természetesen nőgyógyászati vizsgálaton is voltam. Ott minden rendben volt. Kértem fogamzásgátló tablettát is. Visszaérkeztem Németországba, és...