• Orgametril miatt borult fel a hormonháztartásom?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr, Polimenorrhoeaval diagnosztizaltak es az orgametril tablettat irtak fel. Orgametril szedes közben jott meg a menstruációm.Szept. 26-án volt az első menstruációs nap, az orvosom szerint azonban okt 16-án kellett elkezdjem a gyógyszer szedeset de okt. 22-én megjött a vérzés.Az orvos azt ajánlotta, hogy ne szedjem tovább a gyógyszert. Majd folytassam ettől a dátumtól számítva a 16 nap után. Azonban még mindig tart a menstruációm,(okt 30). Az lenne a kérdésem, hogy ezzel teljesen felborult a hormon háztartásom, normalizálodni fog-e a menstruációm és szedjem tovább az orgametrilt? Milyen kezelések vannak a polimenorrhoeara? Köszönöm válaszat, Tisztelettel Anna.

        WEBBeteg szakértő válasza a orgametril témában

        A gyógyszert tanácsos szedni a ciklus 15.napjától 10 napon át,a 25. napig.A gyógyszer szedés alatt jelentkező vérezgetés miatt nem kell abbahagyni. Néhány ciklus szükséges /3-6/ha csak hormonális oka van a problémának. Alkalmazható fogamzásgátló szedése is,vagy antiösztrogén készítmény. Egyéb ok esetén annak megszüntetése szükséges. Szakorvosi vizsgálat tanácsos.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Kérdés: 2012. október 30., 09:04; Megválaszolva: 2012. október 30., 21:14

        Kövess minket a facebookon!
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül 3 hete a bal mellemben izomgörcs jellegű fájdalom jelentkezett, a mell belső részén. Ez elmúlt, de napi 5-6 alkalommal hirtelen szúró fájdalmat érzek ami a mellbimbóba sugárzik. Az izomgörcs jellegű fájdalom...
        Tisztelt doktorúr! 4 éve illetve 2 éve született 2 gyermekem,2017.02.20-án a 8.héten sajnos elvetéltem, a harmadik terhességem előzménye az volt,hogy többször pecsételtem rózsaszíneset,pirosat, barnásat és ez váltakozott, csak a 6.héten...
        Tisztelt Doktor úr! Szeretném szíves véleményét kérni! Évek óta van a jobb petefészkemen egy 47X34X44 mm átmérőjű, a bal oldali petefészkemen pedig egy 15X20X26 mm-es jóindulatú ciszta. Sokáig semmilyen panaszt nem okoztak, azonban az...
        Tisztelt Doktor Úr! 2017. január 20-án voltam nőgyógyásznál rákszűrés miatt, akkor a nőgyógyászom jelezte, hogy a folyásom alapján valószínűleg hüvelygombám van és javasolta Canesten Kombi használatát (viszont én semmilyen erre utaló...
        Jo napot! Korulbelul egy eve szedem a Femilux nevu fogamzasgatlot (24+4). Nem regiben voltam orvosnal problemammal hogy hiztam is meg a mellem is eleg sokat nott (F meret).Orvos azt javasolta ket harom honapig hagyjam abba a gyogyszer szedeset. Gyerek kerdes...
        Négy nappal ezelőtt nagy hasplasztikai műtéten estem át. Leiden mutáció miatt Clexane 0,4 injekciót szedek napi egy alkalommal. Az elsőt a műtétet megelőzően, tehát öt nappal ezelőtt alkalmaztam. A műtétet követő 2. napon menstruációm...
        Tiszelt doktor úr! Az lenne a kérdésem hogy lehetek e terhes olyan tünettel ,hogy feszül a mellem és láthatóan meg is nőtt illetve átlátszos fehér folyadék jön belőle nyomás hatására!2 napja kellet vona megjönni a menstruáciomnak de nem...
        Kedves Doktor úr! Figyelmesen olvasom válaszait. Most én is szeretnék Öntől kérdezni. 4 hete egyik reggel azt figyeltem meg,hogy a hüvelybemenetnél kialakult egy diónyi duzzanat. Elég keménynek éreztem.Fel is hívtam az orvost és még aznap...
        Tisztelt Dr.Úr. A következő lenne a kérdésem.5napja késik a menstruációm (rendszeres,30napos ciklusok)Tegnapi nap csináltam egy tesztet Clear Blue,ami pozítív eredményt mutatott 2-3hetes értékkel.Március hónapban volt egy 03.05. 03.12 03.20....
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Nőgyógyászati vizsgálat során kiderült hogy subserosus myomám van. Ami az uterus fundusából a hasüreg irányába emelkedik elő. Méretei 31*27*21mm 8hónap alatt 3mm- t növekedett Jobb oldalon időnként fellépés...