• Kérdés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor nő/úr! Kérdésem a következő. Kb másfél éve szedem a Tri-Regol tablettát, de 3 hónapja kihagytam egy hónapot, mert nem tudtam gyógyszert váltani. Ezidő alatt óvszert használtam. Mikor újra megjött a menszeszem, nem votl rögtön gyógyszerem, csak a menszeszem kb 4. napjától kezdtem el rendszeresen szedni. Az első hónapban, még volt a tablettából kb 5 db, mikor mensturáció jelentkezett, rendes 4 napig tartó. Tudom, hogy jelentkezhet köztes vérzés, de ez nem az volt(és régebben sem volt ilyen gondom, mindig a 7 napos szünet alatt jelentkezett csak). Ami furcsa volt, hogy a 7 napos szünet alatt viszont nem jött meg a vérzésem(nem lettem terhes). És ez már igy van 3 hónapja. Nem értem mi lehet a gond, de már nagyon idegesit a dolog. Arra tudok csak gondolni, hogy mivel később kezdtem el szedni az 1 hónapos kihagyás után a gyógyszert, emiatt történhetett. Viszont szeretném ha újra a 7 napos szünet alatt jelentkezne a menszeszem. Hogy sikerülhet ez? Még egy kérdés. Engem nagyon stresszel a 7 nap szünet. A gyógyszer ez idő alatt is védelmet nyújt? Köszönöm válaszát.

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Tisztelt Hölgyem!

        A gyógyszer a 7 napos szünet alatt is védelmet nyújt, emiatt nem kell izgulnia. A menstuáció eltolódása valószínűleg amiatt jelentkezett, hogy nem időben kezdte el szedni a gyógyszert. Ha rendszeresen szedi gyógyszerét nem kell a terhességtől tartania. Ha szeretné pontosan beállítani a vérzést, akkor ismét változtatnia kell a gyógyszerszedésen. Megteheti, hogy nem hagy 7 napos szünetet, hanem folyamatosan szedi a következő havi adagot, de akkor nagy valószínűséggel jelentkezik áttöréses vérzés. Vagy 1 hónapot kihagy, megvárja, hogy ismét jelentkezzen a vérzés, és a menstruáció 1. napján kezdi el szedni a tablettát.

        Dr. Farkas Ágnes szülész-nőgyógyász rezidens

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-07-10 01:02:08; Megválaszolva: 2011. augusztus 01., 14:30

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor(no)!38 eves no vagyok, kisfiam 13 honapos es meg szoptatom.3 hos volt mikor ujra megjott,azota rendszeres a havi verzesem.Par honapja elkezdtem menzeszek kozt verezgetni, majd majus 9-en megjott ujra.12 napig tartott,nagy alvadekok voltak...
        Tisztelt Doktor Nő! A napokban észleltem, hogy a nagyajkak bal oldalán a leg szélén szemérem domb kezdetétől a hüvely bemenetig érzékeny kis pattanás szerű dudorok vannak egyre jobban kezdet fájni,,kis égő érzést is érzek még kicsi...
        Tisztelt Dr. Úr!! segítséget szeretnék kérni nőgyógyászati leletem értelmezéséhez Has puha betapintható kórós nyomásérzékenység nincs VV.: portion ép hám r nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt nehezen megitélhető hasi...
        Van már 1 gyermekem 2,5 éves. Tudom milyen szülni bár igaz sürg.császárral született. Hátha ez az info is segít a kérdésem megválaszolásában. 2018.05.29-06.03- ig menstruáltam. 06.06 án teszteltem egy halvány +, másnap nőgyógyászat de...
        Kedves doktor ur!egy evvel ezelott volt egy also felso szemhej plasztikam.Nagyon beverzett a szemem.Azota szellemkepes latas es 10naponta verzek..nogyogyasz nem talalt szervi elvaltozast es agyalapi mirigy MRi-re kuldott.Letezhet osszefugges a plasztikai...
        Tisztelt Doktor Úr, Azért fordulok önhöz mivel az elmúlt néhány alkalommal mikor lefeküdtem a párommal vérzés jelentkezett (élénk piros, híg), de semmilyen kellemetlen érzését nem tapasztaltam, és az aktus után azonnal el is múlt....
        Tisztelt Dr . Úr /Nő!! A nőgyógyászati konziliumi leletemhez szeretnék segítséget kérni öntől ez áll rajta : has puha betapintható kóros nyomásérzékenység nincs. VV.:portion ép hám. R-nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt...
        Ahogy írtam már fent még mindig panaszaim vannak. A műtét helyén jobb oldalon egy pontban fáj. Olyan érzést érzek mint ha a húgyhólyagom kiakarna szakadni, ez ilyen feszítő érzés. Emelni egyáltalán nem tudok. És a jobb oldalon zsibbadó...
        Üdvözlöm. 4 hete kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Előtte rengeteget fájt a hasam, leginkább köldök alatt, erősen görcsölt , sokszor nyilalt a méhemtől egész lentig, mint a terhesség utolsó szakaszaban. Sokszor szédültem ezért tesztet...
        Tisztelt Doktor Úr! 2,5 év után tegnap méhnyakrákszűrésen vettem részt. A vizsgálathoz kolposzkópia is tartozott (korábbi rákszűréseken nem emlékszem ilyenre), mely során a következőt találták: "A külső mégszájnál 12 és 6 óra...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Gyakorisága a kor előrehaladtával nő, de bármely életkorban kialakulhat.
        Tekintse meg infografikánkat, és tudjon meg többet az ajakherpeszről!
      • Hirdetések
      • Infografika és videó