• Fogamzásgátlás másképpen, nőgyógyászat, szexualitás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/ Doktor Nő! Összetett problémával fordulnék Önhöz. Párommal már több mint 4 éve együtt vagyunk, de csak 1,5-2 éve szedek fogamzásgátló tablettát és ezt a közeljövőben abba szeretném hagyni. Főleg a mélyvénás trombózis veszélye miatt, mert igen visszeres a lábam, és sokszor fájnak is. Milyen típusú fogamzásgátló javasolt abban az esetben , ha a párom már az óvszer szó hallatán is rosszul van és elmegy a kedve az egésztől? Sajnos én pedig kifejezetten tartok a kemikáliáktól. Régebben nagyon sokszor volt problémám a hüvelygombával, és annak minden fajtájával, és ha valami felborítja a mikroklímát akkor a mai napig viszketés és folyás jellemzi. Ezt mára megtanultam kezelni. Használom a Lactacyd készítményeket, illetve próbálom magam távol tartani az erős lúgos szerektől. De akkor mégis milyen lehetőségeink vannak, ami nem hormon tartalmú, megfelelő védelmet nyújt, nem befolyásolja túlságosan a hüvely mikroflóráját? A másik problémám, hogy mostanában eléggé nagy mértékű libidó csökkenést tapasztalok. Régebben ezzel nem volt probléma. Igaz nem voltam soha túlságosan nagy étvágyú, egy normál igényem volt. De mostanában ez sincs. Inkább aludnék, fáradtabb is vagyok, kimerültebb. A nyáron volt egy pánik roham sorozatom, de mára már szerencsére ez elmúlt, illetve megtanultam kezelni, de még mindig frusztrál, hogy sokszor érzek szúró-hasító érzést a szív tájékon illetve a bal mellembe. Párommal nincsen baj, nem veszekszünk, szeretjük egymást, kívánjuk egymást, de ha az aktust megkezdjük, akkor így ugrik a varázs és úgy minden más is. Nincs nedvesség, és kedv sem, a behatolás fájdalmas, és ha van is nem okoz örömet. Mi lehet velem a baj? Kérem válaszoljon! Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: M

        Dr. Pétervári László válasza a nőgyógyászati kérdés témában

        Ön még fiatal!Ha szült van lehetőség méhen belüli eszköz,ismertebb nevén hurok felhelyezésére. Ha nem szült,rendelkezésre áll hüvelygyűrű is. Libidó csökkenést okozhatnak esetleg a fogamzásgátlók is,de a pánikbetegségre szedett gyógyszer is,valamint egyéb pszichés tényezők. Tanácsos nőgyógyász szakorvost felkeresni és a legmegfelelőbb módszert kiválasztani.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. november 12., 21:05; Megválaszolva: 2011. november 14., 16:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő! A napokban észleltem, hogy a nagyajkak bal oldalán a leg szélén szemérem domb kezdetétől a hüvely bemenetig érzékeny kis pattanás szerű dudorok vannak egyre jobban kezdet fájni,,kis égő érzést is érzek még kicsi...
        Tisztelt Dr. Úr!! segítséget szeretnék kérni nőgyógyászati leletem értelmezéséhez Has puha betapintható kórós nyomásérzékenység nincs VV.: portion ép hám r nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt nehezen megitélhető hasi...
        Tisztelt Doktor Úr, Azért fordulok önhöz mivel az elmúlt néhány alkalommal mikor lefeküdtem a párommal vérzés jelentkezett (élénk piros, híg), de semmilyen kellemetlen érzését nem tapasztaltam, és az aktus után azonnal el is múlt....
        Tisztelt Dr . Úr /Nő!! A nőgyógyászati konziliumi leletemhez szeretnék segítséget kérni öntől ez áll rajta : has puha betapintható kóros nyomásérzékenység nincs. VV.:portion ép hám. R-nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt...
        Ahogy írtam már fent még mindig panaszaim vannak. A műtét helyén jobb oldalon egy pontban fáj. Olyan érzést érzek mint ha a húgyhólyagom kiakarna szakadni, ez ilyen feszítő érzés. Emelni egyáltalán nem tudok. És a jobb oldalon zsibbadó...
        Üdvözlöm. 4 hete kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Előtte rengeteget fájt a hasam, leginkább köldök alatt, erősen görcsölt , sokszor nyilalt a méhemtől egész lentig, mint a terhesség utolsó szakaszaban. Sokszor szédültem ezért tesztet...
        Tisztelt Doktor Úr! 2,5 év után tegnap méhnyakrákszűrésen vettem részt. A vizsgálathoz kolposzkópia is tartozott (korábbi rákszűréseken nem emlékszem ilyenre), mely során a következőt találták: "A külső mégszájnál 12 és 6 óra...
        Tisztelt Doktor úr! 3 héttel ezelőtt nőgyógyászati vizsgálaton voltam rendszertelen, megváltozott állagú menstruációs panaszokkal, ahol a hüvelyi ultrahang jobb oldali petefészek cisztát mutatott ki. Sajnos az orvos a ciszta méretét nem...
        Tisztelt dokto úr! Méheltávolításom volt. Kivártuk a férjemmel a hat hetet ahogy kell. Hat hét után szeretkeztünk de szúró fájdalmat éreztem és vérzett de csak addig egy kicsit utána nem volt vérzés. A kérdésem az lenne ez nagy baj?...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő ! Egy pár órája észrevettem , hogy barnás , véres túrós állagú folyásom van. Fájdalmat nem érzek, de diszkomfort érzetem van vizelés után. Május 22-én volt utoljára menstruációm , ami a szokottnál rövidebb volt...