• Neurologiai probléma

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Nö/ùr A problémém az lenne,hogy egy jó ideje (pár éve) vannak különbözö különös tüneteim amit eddig az eddig szedett antidepresszánsok mellék vagy elvonásainak hatásaira fogtam,most pedig kiderült hogy okozhatja más. Eddig voltak néha enyhe szédülések,gyakori fejfájás,érzékzavarok az újjaimban,a nyelvemben,néha lefelé húzó érzés hajoláskor,hallászavar hol hangérzékenység, hol pedig halláscsökkenés bizonyos mozdulatoknál stb. Most történt hogy egy hónapja majdnem elájultam a munkahelyemen,azt erös szédülés követte ami a mai napig igy van. Röntgen kimutatott nyakcsigolya elcsúszásst,és erös izomfeszülést adiagnostizáltak ami valószinüleg évekig hordoztam. Az orvos szerint ezek az elözö tünetek egy része lehet ennek a müve. Most fizikoterápiára járok,de egyenlöre semmit nem javult a helyzetem söt plussz most még egy jókora fájdalom párosult hozzá.´És kétszer vezetés közben elöfordult hogy ájulásérzés jött rám,meg kellett állnom. A kérdésem az lenne,hogy ezek a dolgok egybe játszhatnak? És hogy nagyjából mikorra várhatok javulást,a tizedik terápiánál tartok. Köszönöm!! Üdvözlettel G.

        Dr. Bessenyei Mónika válasza a csigolyaelcsúszás, szédülés témában

        Kedves Kérdező! Sokszor ezek a panaszok lassan javulnak, több hétre is szükség lehet. Fizioterápia sokszor csak 1-2 héttel utána érezteti a jótékony hatását. Ha befejezte a fizioterápiát, akkor se hagyja abba a rendszeres gerinctornát, amit kiegészíthet vestibularis tornával, melynek leírását honlapunkon megtalálhatja.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bessenyei Mónika
        neurológus

        Dr. Bessenyei Mónika

        Kérdés: 2011. szeptember 11., 01:46; Megválaszolva: 2011. szeptember 12., 20:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Az előbbi levelemből még egy kérdés kimaradt. Az, hogy ilyen magas dózisban szedem a Lamolepet, vagyis nem tudom, hogy annak számít-e napi 2x100 mg és a Rivotrilt délben 0,5 mg, este 1,5 mg - hatással van a méhen belüli...
        Tisztelt Doktornő! Tegnap írtam Önnek, de a kérdéseimből van, ami kimaradt. Ha véletlenül van, amit újra megkérdezek, akkor elnézését kérem. Napi 2x100 mg Lamolepet szedek epilepsziára. Pszichiátriai okokból délben 0.5 mg, este pedig 1,5...
        Tisztelt Doktornő! Napi 2X100 mg Lamolepet szedek epilepsziára. Eredetileg napi 2 X 50 mg-ot állítottak be terápiás dózisként, amit a pszichiáterem megemelt. A neurológusommal és a nőgyógyászommal egyeztetve, fogamzásgátlás céljából...
        JÓ NAPOT KÍVÁNOK DOKTOR NŐ.OLYAN KÉRDÉSEM LENNE ŐNHÖZ MIVEL MÉG NEM VOLTAM ORVOSNÁL NEM TUDOM HOGY MILYEN SZAKTERÜLET FELÉ INDULJAK EL..ÉN EGY ISKOLÁBAN TAKARITOK ÉS KB 3 HETE A BAL HÜVELYK UJJAMNAB ZSIBBADÁST BIZSERGŐ ÉRZÉST...
        Tisztelt Dr.Nő! Hónapok óta vannak szédüléses panaszaim. Minden vizsgálat negatív volt csak az MR jelzett ki valamit. A következőt írta le A balsinus transversus területén a FLAIR mérésen magas jeladás ábrázolódik, az egyéb méréseken...
        Tisztelt Dr Nő! Kb 1 hónappal kezdődtek szédüléses panaszaim fülzúgással...egy hétig intenzíven szédültem az ágyból sem tudtam felkelni. Azóta is megmaradt bár inkább bizonytalanság érzés mint szédülés. Akkor minden vizsgálaton...
        Tisztelt Doktornő! Szakvéleményét szeretném kérni, illetve tanácsát, hogy tisztán láthassak az aktuálisan megkapott eredményeimmel kapcsolatosan, továbbá tudni szeretném a szükséges teendőket, illetve hogy mi vár rám mindezek tükrében....
        Üdvözlöm Dr. Úr/Nő ! 2 éve magán mri-n voltam ,gyermek korom óta gyakori fejfájás miatt. Az eredményem mindkét occipitalis kamraszarv mellett nehany 1-2 mm konflualó hypetintenz góc ábrazolódik a t2 mérésen.Máshol eltérés nincs.Anyukamat...
        Tisztelt Doktornö! Vezethet e szklerozis multiplexes beteg gépjàrmüvet? Ha màr elötte volt jogositvànya, nem kellene e azt a diagnozis utàn, sajàt ill. màsok biztonsàga érdekében bevonni? Véleményem szerint a volàn mögött egy SZM beteg...
        Tisztelt Doktornő! Jelenleg aktív kerékpáros sportoló vagyok. Hosszú távú túrákon/versenyeken is részt szoktam venni. Tavaly 1,5 évig sajnos helytelenül megválasztott nyereg volt fent a kerékpáromon és egy 600km-es túra után azt...