• Gyógyszer érzékenység

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor úr/nő! A mamám nevében írom ezt a levelet.A kérdésem a következő lenne 3 hónapja új gyógyszereket írtak a mamámnak és azóta nagyon félrebeszél elmeállapota katasztrófális nem tud enni és mindene fáj és nemtudom melyik gyógyszer lehet érte a felelős:Tramadolor 150mg,tihogamma oral 600mg,teterin,tenox 5mg,rivothil 0,5mg,lendomin.Ezek közül melyiket kellene abbahagynia hogy elmúljon a szenvedése? Válaszát előre is köszönöm.

        Dr. Bessenyei Mónika válasza a neurológia témában

        Kedves Kérdező! Több olyan gyógyszer is van a felsoroltak között, mely okozhatja ezt a problémát. El kellene hagynia a Tramadolort, Rivotrilt és várni kb. 1 hetet, azalatt kiürülnek ezek a szerek és meglátják ezek voltak e a felelősek. A Lendormint is csak akkor vegye be, ha nem tud este aludni, rendszeresen ne szedje. Ha nem változik az állapota, akkor ismételt neurológiai vizsgálat javasolt. Addig is a gyógyszerelhagyás mellett napi 2-2.5 l folyadékot igyon meg, fájdalomcsillapítónak Panadolt, Alevet szedjen.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bessenyei Mónika
        neurológus

        Dr. Bessenyei Mónika

        Kérdés: 2011. július 13., 20:33; Megválaszolva: 2011. július 17., 11:55

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Mammográfiai szűrésre rendszeresen járok, tavaly voltam most azt mondták elég , ha kétévente megyek. Szeretném tudni, hogy lehet e ebből problémám. Panaszom nincs, az egyik mellem mirigyesebb állományú. Kérdezem tehát,...
        Tisztelt doktor úr, doktor nő! A felől szeretnék érdeklődni hogy nem rég (1éve) diagnosztizáltak kis agyi értágulattal. Ez egész kis koromban kezdődött kB. 10évesen mikor autóval nagy távot tettünk meg mindig hánytam a kocsiban. A szemem...
        Kedves Doktor Úr/Nő ! Az elmúlt 2 hétben, napi szinten jelentkezik nálam, a folyamatós szédülés, folytonos éhesség és fáradtság érzet. Emellett gyengének érzem magamat, és sokszor fejfájás szerű nyomás érzet jelentkezik mindkét...
        Page 1 Nativ koponya MR vizsgálat Anamnésis: fejfájás miatt kéri a vizsgálatot. A külső és belső liquortér mind supra- mind infratentorialisan normális tágasságú. A középvonali képletek nem áttoltak. Az aquaeductus Sylvii nem...
        Nagyon nehéz lenne pontosan leírni mit érzek. Ez egy visszatérő dolog ami pár napig tart majd hónapokra megszűnik. Esténként erősödik fel a fájdalom amit fejtől lábig kihat csak a bal oldalamon. A fejem oldalt, az arcom, tarkóm, nyakam,...
        Az alábbi koponya MR lelet értelmezésében kérem a segítséget. Milyen betegségekre utalhat? Vagy milyen betegségek lehetnek a későbbiekben? Kell-e kezelni? Gyógyszert szedni? Bénulás vagy demencia jeleit mutatja-e? (Nincs bénulásom,...
        Kedves Dr. Nő! Segítséget szeretnék kérni írásos MR leleteim értelmezésében. Arra lennék kíváncsi, hogy mit jelentenek a leletben leírt problémák. Jobb Térd MR: Synovitis nem látható. A külső szalagok és a meniscusok...
        Múlt sok napi bulizás és sok alkohol ivás után nagy alváshiányt éreztem és mégis nehezen aludtam eléjjeli alvászavarom volt.Mikor elaludtam nagyon nagy fulladásra riadtam fel mint ha nem kapnék levegőt ,anyamban görcsöt testemben remegést...
        Tisztelt Dr Nő/ Dr Úr! Nagyjából 1,5hónapja napi rendszeressèggel elzsibbad a kezem,általában az öreg,a mutató és a középső ujjam. A napokban már egyre elviselhetetlenebb lett ez a fájdalom,a nyakamat is nehezen tudom mozgatni ezért vettem...
        Tisztelt Webbeteg! Kezdődő ágyéki gerincsérvet diagnosztizáltak nálam. Derékfájdalommal jár üléskor-hajoláskor. Az utóbbi időben gyakori vizelési problémáim is vannak, illetve elmaradnak a reggeli merevedések. Urológián nem találtak...