• Lábujj zsibbadás lehet a visszérműtéttől?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot! Aggodalmam a következő. 2008-ban volt egy kétlábas visszérműtétem, ami akkor jól sikerlüt. de sajnos 2010 vége felé pedig már elkezdett zsibbadni a bal lábamon a kislábam ujja. Mai napra az egész lábfejem és a jobb lábamon is kezdenek a tünetek erősödni. Félelmemben elmentem háziorvos hoz továbbküldött ideggyógyászatra és érsebészetre eddig senki semmit nem talált, most majd ortophediára kell mennem, de minden idő és várakozás, a tünetek pedig erősödnek, remélem, nem jön el az idő, amikor nem tudok majd elmenni, dolgozni, sajnos álló munkát végzek. , információját előre is köszönöm. A kérdésem az lenne mitől van ez a zsibbadás mert most már a kezemben is érezhető az ujjaknál. ortophediai elváltozás nincs az orvos ma azt mondta! Mitől van? tovább nem küldtek, azt mondták vegyek másik cipőt és érdekesen 2 lábbelit használok felváltva, nem olcsót és kényelmes fajtát.

        WEBBeteg szakértő válasza a láb- és kézzsibbadás témában

        Kedves Kérdező! A lábzsibbadása biztosan nincs összefüggésben a viszérműtéttel. Idegnyomódás vagy általános kisidegbántalom jele lehet. Az idegnyomódás lehet helyileg a lábon vagy pedig a gerincnél. A kézzsibbadásra ugyanezek a lehetőségek állnak fenn. Ismételt ideggyógyászati vizsgálatot javasolnék, ezen okok kizárására vagy megerősítésére.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Kérdés: 2011. március 31., 22:56; Megválaszolva: 2011. április 07., 20:48

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Két héttel ezelőtt, intenzív mellkasi fájdalom miatt kerültem kórházba. Szív és tüdő betegségeket kizártak, CK: 1127 volt, ami miatt Myositis gyanújával tovább küldtek. Neurológián dolgozom, így itt kezdtek el...
        Kedves Dr. Szappanos Zsuzsanna! Előző: (http://www.webbeteg.hu/orvos-valaszol/neurologia/154486) A munkahelyemen valhogyan szóba került a Tourette szindróma, és emiatt gondolkodtam el magamon. Gyermekkoromban azt hiszem nem erőltetettenpislogtam,...
        Három hete a torkomra kaptam egy gyógyszert (lentebb gyógyszereknél), amit el is kezdtem szedni. Rá körülbelül egy hétre elkezdett zsibbadni a bőröm a bal mellem alatti résztől a hátam közepéig egy 5-10 centiméteres csíkban. A háziorvos azt...
        Kedves Dr. Szappanos Zsuzsanna! Kb 2-3 évvel ezelőtt nagyon gyakran pislogtam, de nem így simán hanem ilyen erőltetetten. Sikeresen "leszoktam" róla, és mostanában csak ritkán csinálom. Előfordul hogy néha-néha kancsítok a szememmel, és...
        Jó napot doktor úr/nő!Problémám kb 5 hónappal ezelőtt kezdődött,lábfájással.Pár hét alatt olyan szintre értem ,hogy nem tudtam rajt állni,menni.Orvoshoz kerültem,aki egyből tovább irányított érsebészhez és neurológiára. Az ereim...
        ENG vizsgálatom leletét szeretném megérteni. Alsó végtagi gyengeség miatt végezték (nem kóros, de viszonylag magas - 520 - CK érték miatt; EMG is történt, az negatív): A jobb n. suralisról reducalt feszültségű válasz érkezett, a...
        Tisztelt Domtornő/úr! Édesapám 76 éves.3 hete valószínűleg napszúrást kapott.Szédülèse nem csökkent,bár idôközönként jobban érezte magát. A neurológiàra utalták.CT eredményén:Mérsékelt fokú corticalis atrophia...
        Tegnap kiakadt a szemem előtte hányingerem volt és egy kicsit szédültem .azt tudni kell hogy nemrég volt most egy szívműtétem. Mikor kiakadt aztán nem akkor a látásom is romlott homályos volt szinte minden nehezebben tudtam például a lábamat...
        Tisztelt Doktornő / Doktor úr! 2 hete történt, futás közben, hogy elfogott egy hirtelen szorongás érzés és 1-2 furcsa bevillanást láttam, majd elájultam, és a szemtanúk szerint epilepsziás rohamom volt. Azóta már jó néhány vizsgálaton...
        Tisztelt Doktornő! Időnként előforduló szédülés, bizonytalanság érzése miatt 1,5 éve kontrasztanyagos CT vizsgálatot végeztek nálam. Diagnózis: athrophia cerebri et cerebelli. min. grad. Mivel panaszaim időnként most is előfordulnak a...