• Agysorvadás miatt összeeshetek?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktorúr!Tavaj szeptemberben diagnosztizálták nálam az agysorvadást.De még a gyógyszeres kezelés sem javitot álapotomon 5 honap alatt.Lehet hogy kevés idö telt mégell de én úgy gondolom hogy valami javulást el kellet volna érnem.Sajnos a háziorvosommal nem juto közös nevezőre azért gondoltam hogy Ön majd több felvilágositást ad ebben a problémában.Az én tüneteim úgy jelennek meg hogy alsóvégtagjaim nehezen tudom mozgatni söt néha ha északa felálok hogy dolgom elvégezzem kimegy alolam a lábam és a földre zuhanok és csak segítségel tudok felálni.Nem tudom mi lenne a legjobb motszer a gyógyulásra.Kérem adjon tanácsot.Köszönöm Erika

        WEBBeteg szakértő válasza a agysorvadás témában

        Kedves Erika!

        Az agysorvadás tünetei közé nem sorolható be az, amit Ön leír. Az éjszaka jelentkező tünetek hátterében vérnyomásesés is állhat, illetve az izmok "lemerevedése". A neház láb inkább az alsó végtagot ellátó kisidegek bántalmának, esetleg viszerességnek, érszűkületnek lehet a tünete. Az előbbit ideggyógyászati vizsgálat tudja kizárni vagy megerősíteni, az utóbbi kettőt pedig érsebészeti. Keressen fel ideggyógyászati és érsebészeti szakrendelést, ahol a megfelelő vizsgálatokat elő tudják írni, iletve az eredmények bírtokában a megfelelő terápiát is. 

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.


        Kérdés: 2010-01-23 16:47:22; Megválaszolva: 2010. január 23., 16:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő! Édesanyám egyensúlyzavarához szeretnék szakvéleményt kérni. A szédülése két évvel ezelőtt kezdődött, elég súlyos volt, sokáig fel sem tudott kelni az ágyból. Notropil infúziót kapott rá, akkor az segített, de...
        Tisztelt Doktornő! 29 éves nő vagyok, autoimmun pajzsmirigy betgségem van( enyhe lefolyású, 50 mg Euthíroxot szedek 15 éve) Egy kérdésem lenne Önhöz. Július végével kezdődően veszettség elleni sorozatoltást kaptam. Ez 21 napon belül 4...
        Kedves Doktornő! Szeretnék segítséget kérni Öntől az EEG leletem értelmezéséhez. Idézem a doktor úr által leírtakat: "A felvételen nyugalmi éber szakaszon végig 10-15 mikrovolt feszültségű agyi elektromos tevékenység, melyben a hátsó...
        Édesanyám néhány éve székletvisszatartási problémával küzd, ami korlátozza abban, hogy a lakást hosszabb-rövidebb időre elhagyja. Séta közben egyszer csak rájön a "szükség" és vagy alig ér el a lakásig, vagy nem tudja visszatartani a...
        Kedves Dr. Szappanos Zsuzsanna! Olvastam hogy az Esszenciális Tremorban szenvedő betegeknél sokkal nagyobb valószínüséggel fordul elő a Parkinson kór kialakulása, valamint demenica. Ez valóban így van? Minden jót kívánok!
        Tisztelt doktorno 39 eves vagyok ,neurologian voltam labzsibbadas ,kar zsibbadas,bal oldali eros comb,derek es agyek reszen eros fajdalmaim vannak,zsibbad a combon labfejem menes kozben is fajdalmat erzek,hatamon fekudni nem tudok ,mert eros fajdalmam van a...
        Tisztelt Dr. Szappanos Zsuzsanna! Anyukám Olivopontocerebelláris atrophia (multisystemás atrophia) szenved. A kérdésem az lenne, hogy ez a betegség örökletes-e, és milyen vizsgálatok útján lehet kideríteni, hogy én is beteg...
        Tisztelt Webbeteg! Már 1-2 éve, hogy szédüléssel és fülcsengéssel, illetve egyoldalú hirtelen besípolással megkerestem az orvosom, és Medazepam-ot írt ki rá. Hogy ettől e, de a szédülős vertigós érzés mérséklődött. Idén tavasszal...
        T.Dr NŐ! Sziveskedjék segíteni értelmezni az Mr-t és véleményezni kell-e műtét?Fokozott lordosis mellett kifejezett jobbra convex torsios scoliosis.a csigolyatestek magassága csökkent,az intervertebralis rések beszűkűltek,a felső...
        Üdvözletem!Szeretném a segítségüket kérni egy lelet értelmezésében. A párom másfél hónapja minden előzmény nélkül elájult futást közben.Rengeteg vizsgálat mellett (CT, EEG, melyeknél nem találtak semmit) elküldték MR, MRA...