• Érzéketlen lábszár

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő/Úr! Édesanyámnak (55 éves) kb két hete meghúzódott a dereka. Ez azóta szerencsére elmúlt, viszont a fájdalom előbb lehúzódott a combjába majd a jobb lábszára érzéktelenné vált pár napja. Vérvizsgálaton 2-3 hónapja volt, nem cukorbeteg. A koleszterinje magasabb kicsit a normálisnál, minden egyébb rendben van a vérképpen. Érdeklődöm hogy az érzéketlenségnek milyen okai lehetnek, illetve hogy lehet-e köze az izomhúzódáshoz (ha igen, akkor az izomfájdalomhoz hasonlóan elmúlhat e ez is rövid idő után) Köszönettel Horváth Brigitta

        WEBBeteg szakértő válasza a izomhúzódás témában

        Kedves Brigitta!

        Nagy valószínűséggel nem csak "izomhúzódásról van szó, hanem nagy valószínűséggel az alsó végtagot ellátó ideggyök is  "meghúzódott", vagy a csigolyák közötti porckorongok előboltosulása nyomja. Elmúlhat idővel, de azért érdemes lenne ideggyógyászhoz fordulni,  hogy vizsgálatokkal kizárható legyen komolyabb probléma pl. gerincsérv.

         

        Üdvözlettel: Dr. Bessenyei Mónika, neurológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

         WEBBeteg szerkesztőség
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2009-05-05 19:34:16; Megválaszolva: 2011. szeptember 29., 11:10

        Tudjon meg többet: izomhúzódás
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr-nő ! Az lenne a kérdésem hogya gyógyult faciális parézis krónikus betegségnek számít-e? Köszönöm szépen! Tisztelettel Kuti Csaba
        Tisztelt Doktornő! Azzal a kérdéssel és problémával fordulok Önhöz, hogy mi a teendő a következő helyzetben a két éves kisfiammal: háromszor történt meg vele, hogy elesés vagy leesés után elájult 10-15 másodpercre, teste kissé...
        Tisztelt Doktornő! Tavaly októberben egy magas vérnyomás miatt kialakult TIA következtében a kórházban töltöttem 4 napot. A vizsgálatok (CT, MR, mellkasröntgen, kardiológia) negatívak lettek, a nyaki UH közepesen súlyos atherosclerosist...
        Tisztelt Éva! 2 éve megfájdult a jobb mutatóujjam és az alkarom és a bal alkarom is zsibbadt, számítógépes munkát végzek és közben kezdett el fájni az ujjam, majd két hétig olyan szinten fájt, hogy még egy húst sem tudtam felvágni,...
        Üdvözlöm! A szakvéleményére lennék kiváncsi. A várandóságom 26. héten történt UH vizsgálaton a kisfiunknál agyi oldalkamra aszimmetriát diagnosztizált a vizsgálatot végző orvos. Pontosan 6 ill. 9 mm-t mért, ami tágulat szempontjából...
        Tisztelt Doktornő! 2006 augusztusában diagnosztizálták nálam a melanoma malignumot, azóta 3 havonta, majd 6 havonta bőrgyógyász ellenőrzése alatt állok. A vizsgálatok S100 tumormaker, amit Debrecenbe küldenek le, hasi és nyirokcsomó uh +...
        Tisztelt Doktornő! Kb. féléve fennálló levertségem, szédülésem, émelygésem, koncentrációs és látótérzavaraim pár napja bal oldali tarkótájéki szorító fejfájással egészültek ki, amely fájdalomcsillapító hatására sem múlik....
        Kedves Doktornő! Feleségem 48 éves, néhány évvel ezelőtt stroke-ja volt. AZóta ugyanúgy dolgozik, mint korábban, szellemi leépülést nem veszek észre, viszont a mozgása igen darabos, néha álló helyzetben is ingatag, sokszor érzi azt hogy...
        Egy hete furcsa zsibbadást érzek a végtagjaimon és a hasamon. Nem érzem rosszul magam, nincs baj a mozgással sem, viszont nem múlik. Nemrég kezdtem el edzeni súlyokkal (viszonylag gyakran) és elkezdtem futni. Enyhén el vagyok hízva, futáskor a...
        Üdvözletem! 23 éves 168 cm 74 kg sportoló rendőrlány vagyok. 9 éves korom óta folyamatosan sportolok, 2007 óta kezdtem foglalkozni a küzdősportokkal, de csak hobbi szinten, majd 2013-tól versenyszerűen küzdök. Emellett konditerembe járok...
        Üdv! Mi lehet az oka annak, hogy ágyéki tájon a medence csontnál tenyérnyi részen érzéketlen a bőrfelület. Olyan mint mintha érzéstelenítő hatása alatt lenne. Nem fáj sem az éríntett felület sem más. Kicsit kellemetlen. Nincs duzzanat...
        Kedves doktornő!!! A lábujjam már 2 éve zsibbad mind a két lábamon és egyformán! Ön szerint mitől lehet!
        Kedved doktor nő / doktor úr!! Szeretném tanácsát kérni. Egyre gyakrabban előfordul, hogy fáj a bal oldalam, a hónomaljánál a bordáim, a vállam, a lapockám illetve a gyürüs és kisujjam. Nem minden nap fáj, de ha belekezd akár egész nap is...
        Tisztelt Szakértő! Pár hete az orrom törlésekor fájdalom nyíllal /nem erős/ a fejembe bal oldalon a halántékom fölötti hajas fejbőrbe.De ha hozzáérek a homlokomhoz bal olalon pl.bekenem az arcom szintén ugyanoda.Nincs más tünetem.Néha a...
        Tisztelt Doktornő! Véleményt és szakmai tanácsot szeretnék kérni a problémámban, már nagyon az osszeomlás szélén állok és mindent megadnék a gyógyulásért. Tavaly felragasztott fogszabályzó első pár napjába mivel húzza a fogakat...
        Tisztelt Doktornő! 2014 novemberben porckorongsérvvel kórházba kerültem. Gyógyszeres kezelés után teljesen felépültem, de júniusban sajnos nehezebb súlyt emeltem és újra előjött a fájdalom a jobb lábamba. Azóta újra gyógyszereket szedek...
        Üdvözlöm! Kisbabám koraszülöttként 28hetesen jött a világra.3.életnapon annyit mondott nekem a Dr.nője,hogy vannak apró éretlen erek,de nagyobb agyvérzésre utaló jel nincs.Látszólag nem is volt semmi probléma szépen elkezdett...
        Mr vizsgálatom eredménye a következő: A lumbalis lordosis íve megtartott. AZ L.I. és IV. discus kissé dehydralt, és dorsalisan ellapult, protrusio, herniatio nem látszik. Az L. III-IV. csigolyák felső venttralis peremei zsíros degeneratiot...
        Ez év május 12-én koponya MRI-vel láttuk el: A craino-spinalis átmenet szabad.A IV.nem komprimált,a kisagy-híd szögleti cisternák szabadok.A hídterületen kiterjedt emollitiok vannak.A mesencephalonban ill. A substantia nigra területén kóros...
        Tisztelt Doktornő! Több mint 10 éve szedem a nootropil 1200-as gyógyszert,napi egyet.(Egykor néha szédültem kicsit s ezért írták fel.) A panaszaim néhány év múlva szűntek meg nyugdíjba vonulást követően. Nem tudom a nootropilnak mekkora...