• Injekció helye fáj?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! 30 éves nő vagyok, hátfájással felkerestem ma egy magánrendelést, ahol a doktor úr (ortopéd orvos) jól megvizsgált, végignyomkodta a gerincem és a hátamat, majd a helyre, ahol a fájdalmat jeleztem, kaptam egy injekciót. Nem tudom, hogy mi volt az. A doktor úr előtte csak annyit kérdezett, hogy ugye, kihúzták már fogamat, mondtam, hogy igen, nem voltam rosszul még a fogászaton kapott szuriktól. Nem fájt az injekció, és egy rövid ideig a hátam sem, de most, 4-5 óra elteltével nagyon fáj a hátam azon a környéken, ahová kaptam. Kérdezném, hogy ez a fájdalom normális-e, ha igen, mennyi idő után várható javulás? Forduljak-e orvoshoz, vagy várjak türelemmel? Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: K.

        Dr. Szamosi Szilvia válasza a hátfájás témában

        Tisztelt Kérdező! Valószínűleg a foghúzást a Lidocvaain nevű érzéstelenítő miatt kérdeezte, mert azt is tartalmazhatott az injekció, illetve Diprophost is nagy valószínűséggel tettek bele. Nem természetes, hogy az injekció helyén nagyobb fájdalom alakuljon ki, így ha nem múlik, akkor menjen vissza a rendelésre. Addig próbálja meg vizes ruhával beborogatni. Ha légzéssre is fokozódik a fájdalom, akkor pedig kell sürgősen csinálni egy mellkas röntgent.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Szamosi Szilvia
        rheumatológus szakértőnk

        Dr. Szamosi Szilvia

        Kérdés: 2010. augusztus 17., 19:31; Megválaszolva: 2010. augusztus 18., 11:37

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr!Kislányunk 6 hetes,ma voltunk ultrahang vizsgálaton,ahol megállapították,hogy csípő uh vizsgálat javasolt.Jobb csípő alfa 49,béta 55,bal csípő alfa 54,béta 53.Graf 3,Graf 2.Ma picit megvizsgáltuk és hátul a combján vannak...
        Sajnos cseréplemezzel elvágtam itthon az ujjam ennek következménye az lett, hogy össze varrták majd a sebész dr úr az sztk-ban azt mondta 2 hét után, hogy a felső ujj perec nem funkcionál ezért össze kell varrni az ínat. Adott beutalot a...
        Tisztelt Doktor Úr! 3 nappal ezelőtt egy rossz mozdulat miatt kissé kiment a bokám. A lábfejemet gyűrtem leginkább magam alá. A bokámmal minden rendben, nem fáj,nincs bedagadva, az orvos szrint is rendben van. A lábfejem azonban több ponton is...
        Jó napot kívánok! Egy lassan 3 hete tartó problémáról szeretnék segítséget kérni, ugyanis én sportolok azon belül Labdarugást űzök és mint ahogy írtam 3 héttel ezelőtt az egyik edzésem közepén a jobb combomon fájdalmat tapasztaltam...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! 5 éve zongorázom. 2017 novemberében mindkettő könyömbe kaptam egy fél adag diprophost, a teniszkönyökös fájdalmaim megszűntek. 2018 február óta fáj az alkarom, leginkább a csukló alsó része. Reggelente az ujjaim...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Reumatológiáról beutaltak sacroiliacalis MRI vizsgálatra, ahol Subchondralisan csontvelő ödémát állapítottak meg jobb oldalon nagy mértékben, bal oldalon mérsékelt fokban. Ezenfelül Erosiot mindkét oldalon,...
        Üdv: Dr úr 2018 07 18.an lépcsőzes közben kifordult a lábam, a fájdalom miatt azonnal kórházba szállított egy hozzámtartozó. A kórházban azonnal röntgen vizsgálatot csináltak ami nem mutatott különös elváltozást, de a doktor úr szalag...
        T. Doktor úr. 1 hónapja műtötték a bal kezem súlyos alagút szindrómaval. A műtéti seb mellett, alatt van azóta egy veromleny a csuklómat nem tudom rendesen mozgatni. Gombaszedokent dolgozom de nem tudom a gomba szárát levágni vagy erős...
        Tisztelt Doktornő! A véleményét szeretném kérni, mert nem tudom hová forduljak a problémámmal. Úgy kezdődött, hogy mivel építkezek, ott betonoztunk körülbelül 9 hete, ezután elmentem még biciklizni egyet, majd lefeküdtem. Arra keltem,...
        ajobb combomon a csipö alatt lévö csont járásnál borzalmasul fáj .ha husz méternél többet megyek le kell állnom pihenni.Mi a bajom?