• Milyen izomlazítót szedhetem ha műbillentyűm van?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        2001 ben műbillenytyűt kaptam, syncumart szedek, de sokat fáj a derekam, de sem a voltaren, sem sirdalud, sem kataflan nem jöhet szóba, ezért olyan izomlazítókat keresek, amelyeket bátran stedhetek ilyen esetekben is, köszönöm!!

        WEBBeteg szakértő válasza a izomlazító témában

        Tisztelt Kérdező! A nem szteroid gyulladáscsökkentők szintén fokozzák a vérzékenységet, mert gátolják a vérlemezkék összecsapzódását. A Mydeton, vagy Myderison nevű gyógyszerek valamelyikének nincs ilyen mellékhatása, azokat nyugodtan szedheti.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        PharmaPlaza

        Kérdés: 2010. augusztus 06., 15:15; Megválaszolva: 2010. augusztus 10., 20:01

        Tudjon meg többet: izomlazító
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        T. Doktor úr! Az alábbi lelet egy mellékleletként született, semmi tünetet nem csinált. Mit javasol Ön folytatásnak? Mindket tibia proximalis 2/3-àról coronalis síkù T1 sulyozot,coronalis ės axialis síkú PD,valamint a jobb oldalról...
        Tisztelt Dr.Úr! Fiam 2001.06.06-án született és születésközben bekövetkezett oxigén hiány miatt izomgyenge lett.Dévény terápiában részesült 11 hónapos koráig. Jelenleg minden rendben vele. Mostanában panaszkodik,hogy fáj a háta, és ha...
        Tisztelt Szakértő! Azt szeretném megkérdezni, hogy a tavaly készült MR vizsgálatom (ami mk.o. lábfejzsibbadás tünet miatt készült) leírása alapján, szükség van-e, és milyen kezelésre annak érdekében, hogy a gerincem állapota ne...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Körülbelül egy hete érzek fájdalmat a jobb oldali combtövemben, a szeméremcsontnál. A fájdalmat fekvéskor is érzem, nyomásra pedig elviselhetelen. Ha megnyomkodom, érzek egy kis gumót is a csontnál, a combtőnél. A...
        Tisztelt Dr.Úr! Nagyon régóta küszködöm a térdemmel,ami bosszantó egyik napról a másikra teljesen bedagad.Régen kezdődött 12 éves koromban egy ,arthroscopia mütéttel,porcleválás miatt,azóta számtalan kóros mennyiségü térd izületi...
        Tisztelt Doktor úr! Nagyon sok éve kísérletezem kideríteni, hogy mi lehet a bajom, de nem jutok előre. A problémám: egyre kötöttebbek az ízületeim és folyamatosan merevednek az izmaim. Olyan szűk tartományban tudom mozgatni-emelni a...
        Tisztelt Doktor úr! 2015 október 27 én darabos patellatörést szenvedtem a tört végek elmozdultak. 4 nap múlva meg operáltak. Tűződrótot és horkolás alkalmaztak. Majd 2 hét múlva seb fertőzést kaptam magas lázzal iszonyúan fájt a térdem...
        Tisztelt Doktornő! Flabélos készüléket szeretnék használni, korábban már használtam és nem okozott problémát. Viszont az elmúlt 10 évben már többször volt lumbágóm, deréktájban "becsípődésem", régóta tudom, hogy az átlagnál...
        T. Dr. Úr Nő Két évvel ezelőtt nyáron elkezdődött nálam egy bizonyos szintű fáradság érzés és végtag illetve izületi fájdalom. Ez egyre erősödött. Leginkább nem a fájdalom intenzitása hanem a fáradtság érzet volt megterhelő....
        Tisztelt Doktor Úr! A 16- éves fiamnak a RTG - leletén ez szerepel: Spondylolisthesis LV- SI között.Javasolt: Ágyéki gerinc izomzat erősítése,gerinc hosszirányú terhelésének kerülése,könnyített testnevelés,gyógyúszás. Azt szeretném...