• Térdfájdalom

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor úr/nő!

         

        1/2 1 hónappal ezelőtt kezdődőtt a térdfájásom mindkét térdemben, olyan érzés mintha porckopás lenne és nehezen tudom felhúzni a térdemet.6db-os injekciót kaptam sajnos a nevét már nem tudom, valamint aflamin tablettát amit viszont gyógyszerérzékenységem miatt nem vettem be. Az injekció után javult átmenetileg az állapotom, ez kb. 2 hétig tartott.Gerincbecsípődésem már gyakran volt ami injekciózással elmúlott.Attól tartok, hogy talán ez a térdfájdalom összefügghet esetlegesen kialakulóban lévő hátgerincsérvvel.

        Köszönettel:

        WEBBeteg szakértő válasza a térdfájdalom témában

        Tisztelt Kérdező!

        Így elég nehéz ezek alapján véleményt alkotni a feltett kérdésről, de nem tartom valószínűnek, hogy összefüggésben van a kettő. Elviekben lesugárzó fájdalom létezik, de az, hogy mindkét oldalon egyszerre jelnetkezzen, az valószínűtlen. Meg kell nézni a térdízületi mozgástartományt, a fájdalom pontos helyét, esetleg térdfelvétel (rtg)  is szükséges lehet. Mindenesetre valamilyen porcerősítőt meg lehet próbálni, illetve fizioterápia segíthet még a panaszokon!  

        Üdvözlettel: Dr. Szamosi Szilvia

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2009-08-21 20:11:18; Megválaszolva: 2009. augusztus 21., 20:11

        Tudjon meg többet: térdfájdalom
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr!! Vas Norbert vagyok, valójában a barátnőmnek van problémája, és ezzel kapcsolatban szeretnék Öntől egy 2. véleményt. A barátnőm 26 éves és már 2éve dagad, fáj a bal térde, álló munkát végez napi 8 órában.Már...
        Tisztelt Doktor Úr! 5 héttel ezelőtt artroszkópos műtét során leszakadt porc eltávolítást és shaverezést végeztek a térdemen.Normális gyógyulás után, a terápia részeként tegnap Arthromac injekciót kaptam. A beszúrás kifejezetten...
        Immunrendszerbeli problémáim- pajzsmirigy alulműködés, inzulinrezisztencia - miatt is aggályaim vannak azzal kapcsolatban, hogy a szakorvos rönntgenbesugárzásos terápiára utalt be. Laikus lévén nem szeretném felülbírálni, de félek attól,...
        Három hete jobb oldali csípőprotézis /cement nélküli/ műtéten estem át. Csípő problémám a leülést követő felálláskor, elinduláskor okozott problémát, a járásnál nem. A műtet követő napon az orvosom mikor meglátogatott huzogatni...
        Tisztelt Doktor úr! Szeretném segítségét kérni krónikus mellkas - és hátpanaszaim miatt. Hozzávetőlegesen 4-5 hónappal ezelőtt kezdődött, enyhe mellkasi "kényelmetlenséggel", bal oldalon, szegycsont, bordák mentén. Állandósult, majd...
        Érdeklődni szeretnék, hogy a kialakulóban lévő köszvényt, hogyan tudom megállítani, sőt esetleg kiüríteni az azt okozó kristályokat a szervezetemből?( az étkezésemmel tudok-e javítani ezen vagy megszüntetni?) A vérképem húgysav tartalma...
        Tisztelt Doktor Úr! Kérem, értelmezze számomra a mellékelt MR-leletet! A vizsgálatot magánúton végeztettem egy nyár eleji térdműtét után,mivel az állapotom nem javult, inkább sokat romlott. Szeretnéma továbbiakat érdemben eldönteni....
        T. Webbeteg! Lányom 16 éves. 2015 áprilisában foci közben letaposták a bal bokáját, ami -elmondása szerint- befelé fordult. Az eset után erős fájdalomra panaszkodott a boka belső felén az ugrócsont és az achilles ín közötti területen....
        Tisztelt doktor úr/nő! Két hónapja dolgozok szobalànyként, azóta a folyamatos megerőltetés miatt problémàim vannak a kezemmel. Kezdetben sokàig fàjt a kezem, most màr nincsenek erős fàjdalmaim nyugalmi helyzetben, de reggelente nem tudom...
        Jó napot kívánok ! Tudomásom van az MR vizsgálat után , hogy kitüremkedéseim vannak , a kérdésem az hogy okozhat-e magas fokú fájdalmat és zsibbadást vagy a cysta ami szintén a lágyéki részben van gyökii érintettséget nem tisztán látva...