• Lábgörcs kínoz egy éve, mit tehetek még meg?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő! 1 éve rendszeresen jelentkező éjszakai és nappali lábgörcs kínoz, amit jó esetben már megtanultam kezelni (régebben is volt, de nem volt rendszeres). Főleg az éjszakai kínoz meg, mert annyira erős a görcs hogy fel kell kelnem, vagy az ellenfeszítésnél a görcs "ideiglenesen" elmúlik azon a ponton pl. a vádlimban, de abban a pillanatban már vagy a lábfejemet, bokahajlatomat vagy a sípcsontomnál levő izmot kapja el, ha ezt az új görcsöt próbálom "kihúzni" akkor visszaáll az eredeti izomgörcs. 3 gerincsérvem van, a 4-5 csigolyánál idet műtétem volt 2006-ban, sajnos a részleges lábzsibbadást (bal comb, vádli, talpél, 2 lábujj) nem szüntette meg. Futást próbáltam, de a derékfájás mellett az izomgörcs erősebben és többször jelentkezett. MgB6 kapszulát szedtem, most pezsgőtablettában fogyasztom, napi 2 l folyadékot megiszom, kerékpározom ha van időm. Mit tehetek még? Köszönöm válaszát.

        WEBBeteg szakértő válasza a lábgörcs témában

        Tisztelt Kérdező!

        Sokszor sajnos nem könnyű eltalálni a helyes gyógymódot. Izomlazító kenőccsel, vagy levendulás, vagy Richtofit sportkrémmel próbálja meg éjszakára bemasszírozni a vádlikat!

        Üdvözlettel: Dr. Szamosi Szilvia

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.


        PharmaPlaza

        Kérdés: 2009-07-28 10:33:06; Megválaszolva: 2009. július 28., 10:33

        Tudjon meg többet: lábgörcs
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr!! Vas Norbert vagyok, valójában a barátnőmnek van problémája, és ezzel kapcsolatban szeretnék Öntől egy 2. véleményt. A barátnőm 26 éves és már 2éve dagad, fáj a bal térde, álló munkát végez napi 8 órában.Már...
        Tisztelt Doktor Úr! 5 héttel ezelőtt artroszkópos műtét során leszakadt porc eltávolítást és shaverezést végeztek a térdemen.Normális gyógyulás után, a terápia részeként tegnap Arthromac injekciót kaptam. A beszúrás kifejezetten...
        Immunrendszerbeli problémáim- pajzsmirigy alulműködés, inzulinrezisztencia - miatt is aggályaim vannak azzal kapcsolatban, hogy a szakorvos rönntgenbesugárzásos terápiára utalt be. Laikus lévén nem szeretném felülbírálni, de félek attól,...
        Három hete jobb oldali csípőprotézis /cement nélküli/ műtéten estem át. Csípő problémám a leülést követő felálláskor, elinduláskor okozott problémát, a járásnál nem. A műtet követő napon az orvosom mikor meglátogatott huzogatni...
        Tisztelt Doktor úr! Szeretném segítségét kérni krónikus mellkas - és hátpanaszaim miatt. Hozzávetőlegesen 4-5 hónappal ezelőtt kezdődött, enyhe mellkasi "kényelmetlenséggel", bal oldalon, szegycsont, bordák mentén. Állandósult, majd...
        Érdeklődni szeretnék, hogy a kialakulóban lévő köszvényt, hogyan tudom megállítani, sőt esetleg kiüríteni az azt okozó kristályokat a szervezetemből?( az étkezésemmel tudok-e javítani ezen vagy megszüntetni?) A vérképem húgysav tartalma...
        Tisztelt Doktor Úr! Kérem, értelmezze számomra a mellékelt MR-leletet! A vizsgálatot magánúton végeztettem egy nyár eleji térdműtét után,mivel az állapotom nem javult, inkább sokat romlott. Szeretnéma továbbiakat érdemben eldönteni....
        T. Webbeteg! Lányom 16 éves. 2015 áprilisában foci közben letaposták a bal bokáját, ami -elmondása szerint- befelé fordult. Az eset után erős fájdalomra panaszkodott a boka belső felén az ugrócsont és az achilles ín közötti területen....
        Tisztelt doktor úr/nő! Két hónapja dolgozok szobalànyként, azóta a folyamatos megerőltetés miatt problémàim vannak a kezemmel. Kezdetben sokàig fàjt a kezem, most màr nincsenek erős fàjdalmaim nyugalmi helyzetben, de reggelente nem tudom...
        Jó napot kívánok ! Tudomásom van az MR vizsgálat után , hogy kitüremkedéseim vannak , a kérdésem az hogy okozhat-e magas fokú fájdalmat és zsibbadást vagy a cysta ami szintén a lágyéki részben van gyökii érintettséget nem tisztán látva...