• gyógyszerallergia, gyógyszerek együtt szedése

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Balesetet szenvedtem: lábszártörés, fémet és csavarokat kaptam a műtét során. Április 19. óta fekvő gipszem van. A kórházban Clexane 4000 NE/0,4 ml injekciót kaptam (napi 1), amitől csalánkiütésem lett (a leírásban ez benne is van). A kihívott ügyeletes orvos azt mondta, nem lehet abbahagyni az injekciót és felírt Aerius 5 mg tablettát, amitől nem jött több kiütés. Ma a körzeti orvos tudomást szerzett róla és azt mondta, hogy a kettő együtt szedése valamilyen betegséget okoz, mert nem lehet elnyomni a tüneteket másik gyógyszerrel. Felírt helyettük Fragmin 15000 NE/0,6 ml-t. Ennek leírását elolvasva kicsit megijedtem, és a dózist is túlzónak gondolom. Nem tudom, mit tegyek. Folytassam a sebész által felírt Clexane-t, mellé az Aerius-t? Mielőbbi válaszukat megköszönöm. Üdvözlettel: Edit

        Dr. Bogdán Aurél válasza a lábszártörés, véralvadásgátlás témában

        Vizsgálat nélkül nem tudok pontos választ adni. Nem tudom, hogy milyen az alkata, milyen rizikófaktorokkal rendelkezik a trombózist tekintve, de ha a sebész 0,4-es Clexane-t írt ki, akkor lehet, hogy kicsit sok a 0,6 Fragmin. Mindenképpen azt javaslom, hogy keresse fel a kezelőorvosát. Addig is használja a vérhígító injekciót.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bogdán Aurél
        traumatológus, ortopédus

        Dr. Bogdán Aurél

        Kérdés: 2017. május 24., 18:45; Megválaszolva: 2017. május 29., 17:29

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        ajobb combomon a csipö alatt lévö csont járásnál borzalmasul fáj .ha husz méternél többet megyek le kell állnom pihenni.Mi a bajom?
        Tisztelt szakértő! Édesanyámnak (65 éves) tavaly decemberben a bal térdprotézisét eltávolították MRSA fertőzés miatt. Cementből készült mozgó spacer került beültetésre. A gyógytorna sokat segített, szépen hajlítja. A probléma az,...
        Üdvözlöm!Azzal a kéréssel fordulnék önhöz,hogy a mai napon átvettük fiam csontszcintigráfiai leletét,viszont az ortopédus akihez járunk még két hétig szabadságon van,így nem tudunk semmi közelebbit az állapotáról!Segítsen a lelet...
        Üdvözlöm! Elkezdtem sportolni és sajnos olyan buta voltam,hogy telefonnal a kezemben futottam emelkedőn, lejtőn és sík terepen.Végig feszültek az ínaim.Majd a 2.nap piros lett az alkarom az ereim nagyon làtszottak és vállig fájt a karom és...
        Tisztelt Webbeteg.hu! Páromnak nemrégiben egy tüdőgyulladás után készített CT vizsgálat során diagnosztizálták a 8. csigolya törését, melyről nem volt tudomása. Erős külső behatás emlékezetünk szerint nem érte. Viszont januárban...
        Megütöttem a könyököm, keletkezett egy duzzanat, ami nem fáj. Eltelt 2 hét és nem mult el. A traumatológián leszívták, véres volt a folyadék. 5 nap multán mentem kontrollra , kevesebb de visszatöltödött. Ujra le lett szívva. Mi a...
        Üdv, 29 éves férfi vagyok, aktívan sportolok. A váll fájdalam 2 és fél hónapja kezdődött, valószínűleg túlterhelés miatt (sport, cross fit) mivel fokozatosan jelent meg. Lökéshullám terápiára járok heti 2-szer és cataflamot és...
        Tisztelt Doktor Úr! A következő a történetem. Köszvényes vagyok. 7 éve tudtam meg, hogy köszvényes vagyok, sajnos sokáig kezeletlen volt, azonban egy éve a húgysavszinten sikerült beállítani normális szintre, azóta többszöri ellenőrzés...
        Kedves Doktornő! Ortopéd orvos megállapította, hogy a térdemben porclágyulás van, ami miatt időszakosan nagyon fájtak a térdeim. Írt fel egy bizonyos condosulf 800mg nevű porcerősítőt, régebben végig szedtem egy dobozt és abban a hónapban...
        Tisztelt Doktornő! 1,5-2 havonata fokozatosan erősödő jobb oldali lapocka alatti hátfájdalmam van ami erősen kisugároz a mellkasom felé is de ez az egész elmulik 2-3 óra alatt lassan enyhülve és mindig csak pár óráig tart aztán hónapokig...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        A hiperhidrózis egy kellemetlen egészségügyi probléma, amire van hatékony orvosi megoldás.
        Ginzengtartalmú készítmény, számos gyógyhatással. Tudjon meg többet! (x)
        Gyakorisága a kor előrehaladtával nő, de bármely életkorban kialakulhat.
      • Hirdetések
      • Infografika és videó