• Livial

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kb 6 éve Livial-t szedek, hőhullámaimat kordában tartja. Kérdésem: okozhat-e a Livial pajzsmirígy problémákat? Kérdésem oka: két év alatt kb. 10-15 kg-ot híztam, pedig nem eszem többet, mint régebben. Ha vigyázok az étkezésre, akkor is hízom, főleg hasra. Fáradékony lettem, emelkedett a vérnyomásom rendszeresen szedett Coverex és Metoprolol, heti egy vízhajtó mellett is. Szapora szívdobogás, teljesítményromlás, a Livial ellenére is fokozódó izzadékonyság, gyakori lehangoltság jellemez még. Eddig nem voltam beteges, 58 éves életkorom ellenére mindig fitt voltam. Tüneteim az utolsó évben erősödtek, a hízásom kb. 2 éve kezdődött. Rendszeresen bicajozom, tavasztól őszig bicajjal járok munkába (kb. 3 km) igaz, viszont, hogy mást nem sportolok. Nagyon várom a válaszát, főleg arra, hogy ha tüneteimet okozhatja a Livial szedése, annak abbahagyása után van-e esélyem viszafogyni. Félek, hogy lassan depresszióssá válok a túlsúlyom miatt. 168 cm és most kb. 80 kg vagyok.

        Dr. Boros Miklós válasza a menopauza témában

        Kedves Kérdező!Csak részletes belgyógyászati vizsgálat után derülhet ki,hogy van-e összefüggés.A tartós gyógyszerszedés miatt mammográfiás vizsgálat is szükséges.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        szülész-nőgyógyász

        Dr. Boros Miklós
        Kedves Kérdezőnk!
        Amennyiben elégedett volt a válasszal, kérjük, támogassa a rovat működését egy emelt díjas SMS elküldésével. Az SMS díja bruttó 329 Ft.
        Kérjük, küldje el a WB szót a következő telefonszámra:

        06-90-642-541
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2011. október 06., 05:31; Megválaszolva: 2011. október 07., 11:54

        Tudjon meg többet: menopauza
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tiszteletem! Évek óta vannak klimaxos panaszaim.,kb 1o éve. 6-7 évig kaptam hormonpótlást,utoljára Pausogestet.Május óta nem alkalmazok hormonpótlást.Nagyon gyakran izzadok,hideg verejtékezésem van gyakorlatilag az egész testemre...
        Kedves Doktor úr! 62 éves hölgy vagyok és Triaklin hormonpótló tablettákat szedek már legalább 12 éve, DE a tablettákat elfeleztem és kb. 5 évig csak napi felet, majd NEGYEDET szedtem rendszeresen. Ez a negyed adag biztosítja azt nekem, hogy...
        Tisztelt doktornő/úr! 51 éves vagyok, kb. 4-5 éve rendszertelenné vált a menstruációm, évente egy ciklus ki is marad.Azóta több klimaxos tünet is megjelent az életemben, így hüvelyi égő érzés,visszatérő hólyaghurut, hajhullás, elég...
        Tisztelt Főorvos Úr! Szíveskedjen áttekinteni az általam leírtakat és válaszolni, hogy mi a teendőm. 54 éves nő vagyok. 3 éve hogy benne vagyok a változókorban. 2013 májusában volt az utolsó menstruációm. 2014. májusában 1 évre rá...
        Összefügg a menopauzával a hüvelyszárazság, fájdalom, szárazság. Az is hogy szeretnék még szexelni a férjemmel, de szegény hiába csinál bármit nem érzek semmit? Januártól nincs menszeszem, ez a tünet pár hete van. Van-e valamilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő ! 2 évvel ezelőtti kismedencei ultrahang vizsgálat alkalmával a következő diagnózist kaptam: 63x38 mm-es ut.,mellső fal cervix közeli göb mérete 22 mm, a nyh 4mm-es.A mostani vizsgálaton a következőt: az uterus normális...
        Nagyon zavaró problémám van, és szégyenlem.A mensesem megszűnése után alakult ki, kizárólag a szeméremajkakon, és a hüvelybemenet körül időszakonként felerősödő (belobbanó) viszkető érzés jelentkezik, ami dörzsölésre, vakarásra...
        Tisztelt doktornő / doktor úr! 44 éves vagyok ,2 éve küszködöm a klimax és menopausa tüneteivel.Édesanyámnak 45 éves korában maradt el teljesen.A múlt évvégén 5 hónapig nem volt meg a menstruációm.De később a menses megjövetele utáni...
        A hormon vizsgálatot végeztek tünetek:hőhullám, arc, nyak és mellkas felső részének kipirulása, az éjszakai izzadás, alvászavar,vérzés kimaradás, Hormon szintem a tünetek alapján kérem válaszát .
        Tisztelt Dr Úr/Nő! 47 éves vagyok és kb. 10 éve vannak menstruációs zavaraim! 2 évvel ezelőtt volt egy egészségügyi kaparásom!A menstruációm azóta is rendszertelen, van, hogy 3 hónapig el marad, de olyan is van ,hogy 15 napra rá meg...
        Kedves Doktor Úr/Nő!Már közel két éve, hogy a változó kori tünetek jelentkeztek,és vele együtt a vérzés el maradása is!Most értem el oda, hogy a tüneteim súlyosbottak,borzalmas hő hullámaim vannak, és az alvászavaraim is szinte...
        Tisztelt Doktor Nő ill. Doktor Úr! 42 évesen elmaradt a menzeszem, ezután szinte elviselhetetlen panaszaim jelentkeztek.Álmatlanság , hajhullás, hangulat ingadozás és persze a hőhullámok. Ezek a hőhullámok többször , általában hajnalban,...
        Tisztelt Doktor úr ! Abban kérem a véleményét , hogy az utóbbi hónapokban naponta több alkalommal elönt a forróság , úgy mintha változókori hőhullám lenne.De ezen már túl vagy .A változókori problémáim kb 5-6 éve elmúltak.nem szedek...
        Tisztelt Doktorno, Doktor Ur, 44 eves vagyok, tulajdonkeppen mar 10 eve rosszul alszok, rovidultek a ciklusaim majd egy idora ujra normalisak lettek. Most 2.5 eve hogy rendszertelenek, az elmult evben mar volt hogy 3-4 honap is eltelt egy-egy mezesz kozott,...
        Üdvözlöm!Az a legfontosabb kérdésem,hogy nem töltöttem még be a 40 et és a menopausa tüneteiből jó néhányat tapasztalok Pl:Alvászavar,vérnyomásingadozás,éjszakai verejtékezés,sírógörcsök.,lehet ezeket a tüneteket csillapítani.és...
        aztuán szeretnék érdeklődni hogy novemberbe volt utoljára menszeszem de terhes nem vagyok a koromnál fogva nem e a változokor lépet fel néha rám jőnek hőhullámok és azt szeretném meg tudni hogy ezzel fel keresem a nőgyogyászomat és néha...
        Tisztelt Dr. ... Már 3 éve nem menstruálok,rendszeresen járok szűrésekre.Minden rendben van. Kérdésem az lenne hogy van egy kapcsolatom és szexuális életet is élünk. Nem védekezünk semmivel.Lehetséges lehet.hogy teherbe essek.? Gondolom ha...
        A menopauza alatt egy éven át naponta 20 percenként igen erős verejtékezéssel kísért hőhullámaim voltak. Ezután rengeteg problémám lett: szemöldök, szempillák hullása, lassú sebgyógyulás és hajnövekedés, alvászavarok, szapora pulzus,...
        51 éves vagyok, októberben volt egy perforált vakbél műtétem, előtte a spirálom is levették. A korházban műtét után 2 nappal megjött a menstruációm, de nem túl sok és nem a rendes időben. Majd nov. 20-án másfél hetet késve újra...
        Tisztelt Web-doktor! A klimaxos tünetek kezelésére négy éven keresztül szedtem naponta Livial tablettát, amely sikeresen megszüntette a klímax kellemetlen hatásait, így elsősorban az erős hőhullámokat, alvászavart, izzadást. Korábban a...