• Klimax

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt nőgyógyász. 2008.11.27-én kivették a méhemet,petefészkemet petevezetékkel együtt.Januárban voltam hasi ultrahangon ahol,mindent rendbe találtak,de én  a köldökömtől lefelé még mindig nem érzem a hasam.Mi lehet az oka?Nagyon rosszul alszom,erösen kiver a viz,utána ráz a hideg,ingerült és fáradékony vagyok.Kb 3-hete szedem a Remifemint.Szeretném tudni mit tanácsol???

        WEBBeteg szakértő válasza a méh eltávolítás témában

        Kedves Kivert vizes!


        Sajnos mivel nincsenek petefészkei és így nem termelődik magában női nemi hormon ezért vannak a tünetei. Mindenképpen javaslom, hogy menjen vissza az orvosához, mivel kell hormonpótlás, hogy ne legyenek ilyen panaszai. A Remifemin nem rossz, de mint látta semmit sem ért. a másik az érzéketlenség. Az sajnos műtétek után gyakori és hosszú hónapok múlva lesz ismét érzetérzés azon a területen. így türelem.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László

         

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-04 12:45:20; Megválaszolva: 2011. szeptember 09., 15:02

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Webbeteg drÚR/NŐ ! Barátcserje krém, vagy Premens tabletta? Tüneteim (jó ideje tartanak) : Erős hajhullás, fáradságérzet, rossz éjszakák...nyugtalanság, érzelmi hullámok, libidó szinte teljes hiánya, erőteljes izzadás-...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 2017. március 25-én jött meg utoljára a mensesem. Május 8-án voltam nőgyógyásznál, a leletemen szinte minden normális, vizsgálati lelet, UH lelet is, semmi kóros azon kívül, hogy a méh-nyálkahártya vastagsága...
        Tisztelt dr Nö. 48 éves vagyok és 3 éve már a változo korban vagyok.Már 3 éve nem volt meg a vérzésem se.Elég jo viselem a változo kor tuneteit. Éjszakai izzadas,ingerulékenység,álmatlanság stb de igazábol el tudom viselni nem kell...
        A Gynoflorhüvelytablettát orvos írta fel,de nem tudom hogy használhatom-e akkor ha van olyan barna folyásom mint amikor megakarna jönni a menses.Most kerültem bele a menopauzába.Nem tudom hogy így használhatom-e tovább a hüvelytablettát vagy...
        Nincs gpmbàs fertőzésem mégis viszket anemi szerv külsőleg.milyen krémet javasol a tünet enyhitésére az ovestinen kivül.a vàltozó kor tüneteire Femseen kapszulát szedek. Köszönöm válaszát
        Tisztelt Doktor Úr! Február végén lesz egy artroszkópos elülső keresztszalag-pótló műtétem. A szalagom korábban sérült, elszakadt, valamint ennek következtében Baker ciszta is kialakult a térdhajlatomban. Két kérdésem lenne. Első, hogy...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Kb. 2 hete mellbimbóim érzékenyek, időnként hasi görcsök, hasi fájdalom jelentkezik, sűrűn, szinte napi szinten érzem, mintha épp most akarna megjönni. Legutóbbi menzeszem 2 és fél napig tartott, majd hirtelen...
        Egy hete fájnak a melleim ha hozzá érek vagy nyomodik valamihez, Önmagában nem. Korom miatt érzem már a menopauza jeleit 2 hónapig nem volt menstruációm majd jöttek a jelek nagyon feszült a mellem ideges türelmetlen voltam majd menstruáció. A...
        Tisztelt Doktor úr! 2014.februárjától nem menstruálok.és 2014 novemberében norcolutot írt fel orvosom ,amit beszedtem és ennek hatására megjött a vérzésem decemberben,januárban,márciusban és áprilisban..Eközben több vizsgálat is...
        Tisztelt doktor Úr! Lehet, hogy már harmadszor jelenik meg ez a szöveg önnél a gyakorlatlanságom miatt, ezért elnézést kérek4 54 éves koromban egyik hónapról a másikra elmaradt a menzeszem, panaszom közvetlenül előtte nem volt. Két évvel...