• Pulzus

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő! 15 éve szedek vérnyomáscsökkentőt.Talliton 625 és Tritace 5mg.Az utóbbi 3 hétben látványosan leesett a vérnyomásom.Mértem már 75/70-et is. a háziorvosom azt mondta fokozatosan hagyjam abba a szedést.Most egy hete nem szedek semmit ,most mértem 125/85,de a pulzusom mindig 90 fölött van. Most mit tegyek?Ez normális? Köszönöm válaszát!

        Dr. Bene Orsolya válasza a magas vérnyomás témában

        Kedves kérdező! Elképzelhető, hogy a pulzus a Talliton elhagyása miatt magasabb még (ez egyfajta pulzuscsökkentő). A magas vérnyomás általában az érrendszer "betegségét" jelzi, nem nagyon szokott magától elmúlni, lehet, hogy a nagy melegek következtében esett csak le a vérnyomás - nem kizárt, hogy a későbbiekben vissza kell még térni a gyógyszerhez.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bene Orsolya
        kardiológus szakértőnk

        Dr. Bene Orsolya

        Kérdés: 2011. augusztus 23., 09:47; Megválaszolva: 2011. augusztus 24., 23:36

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! A fél évvel ezelőtti kérdésemhez képest a következőt állapították meg. A Coverex As 5 mg-mal beállt a vérnyomásom kb 125/80-ra és pulzus 70 körül A Betagent 3 hete elhagytam, ezóta kétszer volt olyan rosszullétem amik...
        Tisztelt Doktornő! 30 éve magas vérnyomásom van. Gyógyszereimet szakorvos rendelte, kivizsgálások után. Jelenlegi gyógyszereimet 5 éve szedem. Irbesartan Zentiva 300 mg 2x, Pretanix 1x, Bisoprolol 5 mg 1x és Merckformin1000 1x. Tavasszal...
        Tisztelt Doktornő! A vérnyomásom alacsony szokott lenni, 100-110/ 60-70 körül. A pulzusom is 50-60 körüli értek körül mozog, néha előfordul, hogy ettől is alacsonyabb. Az utóbbi időben általában hidegfrontra fordult elő, hogy éreztem, hogy...
        Tisztelt Dr.Molnár Dóra ! Babát szeretnénk párommal! De magasvérnyomással küzdöm! Bisoprolol 5 mg/napi egy tabletta A vérnyomásom 170/85 a pulzusom pedig 100 vagy felett szokott lenni ! A kérdésem az lenne,hogy ez a gyógyszer hatással van e...
        Üdvöletem aki válaszol!Tolosa-Hunt sy.m van immár 3x jött elő.Szteroidot medrol kaptam 5 napig napi1000mgot.Hétfőn hazaengedtek napi 100mg medrol kell szednem de azota rosszul vagyok.egyszer elájulok mert leesik a vérnyomásom estefelé meg felugrik...
        Üdvözlöm azzal fordulok Önhöz hogy kiskorom óta magas a vérnyomásom de kezelni csak terhesség alatt kezdték dopegyttel majd szülés után nebiletet kaptam újabb terhesség alkalmával újra dopegyt majd szülés után vissza tértem a nebiletre...
        Tisztelt DoktornÚr/Nő!Magasvérnyomás betegséget állapítottak meg részemre. Erre kaptam kettő gyógyszert:1.Coverex forte comb,napi 1tbl.2:covercard 10/10-napi 1 tabletta szintén. Kérdésem,nem sok e a napi összesen 20mg perindopril-arginin...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Szakmai javallatot szeretnék kérni, hogy merre tovább?! Mindent megakarok tenni, hogy panaszaim elmúljanak, mert ez így nem élet, akadályozva vagyok a munkában, mozgásban, nincs egy boldog pillanatom. 24 éves vagyok,...
        Tisztelt Dr.Nő. Férjem 74 éves. Az alábbi vérnyomás csökkentőket szedi: R:Portiron 100, E:Normodipin 10 és Doxazosin Sandos URO4mg. Cukra 6-os a három havi sem éri el a 7-es értéket.Gyógyszer nélkül diétával tartjuk ezt az értéket.Az...
        Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Anyukám 15 éven keresztül szedett Covercard 5/5-öt, reggelente fél tablettát magas vérnyomásra, ezalatt tökéletesek voltak az értékei. Aztán kb. 3 hónappal ezelőtt szivritmuszavara lett és egyik napról a másikra...