• Szív- és vérnyomás probléma

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő. 18 éves vagyok és egy pár hete magas vérnyomásom volt 160/83 azóta fájdalmakat érzek szív tájékán szorító érzés a mellkason hirtelen szív gyorsulás azt mondták az orvosok hogy kivagyok száradva kevés folyadékot iszom. Dohányzom is. mielőtt felment a vérnyomásom szedtem antibiotikumot Ciprinol-t. de azóta szinte naponta felépnek ezek a problémák a kezelőorvosom írt Diazepam-t éjszakára de napközben is felépnek a problémák.a szivemel lehet baj? vagy tényleg csak kivagyok száradva?

        Dr. Bene Orsolya válasza a magas vérnyomás témában

        Kedves kérdező! Nem hinném, hogy kiszáradás okozza gondot. Az nem egyértelmű, hogy csak egyetlen kiugrása volt, vagy többször is mért magas értékeket. Ez utóbbi esetben részletes kivizsgálás javasolt. Életkorából adódóan a koszorúér-betegségnek kicsi az esélye, de fejlődési hiba, billentyűbetegség, vírusfertőzés is okozhat hasonló panaszokat, érdemes lenne legalább egy szívultrahangot nézni. Valószínűbb azonban, hogy pszichés oka van a panaszoknak. A dohányzást viszont így is, úgy is abba kellene hagyni, mert ha most még nem is, néhány éven belül biztosan kialakul valamilyen betegség, ráadásul hozzájárulhat a vérnyomás emelkedéséhez.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bene Orsolya
        kardiológus szakértőnk

        Dr. Bene Orsolya

        Kérdés: 2011. február 19., 02:07; Megválaszolva: 2011. február 21., 21:52

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! 30 éve magas vérnyomásom van. Gyógyszereimet szakorvos rendelte, kivizsgálások után. Jelenlegi gyógyszereimet 5 éve szedem. Irbesartan Zentiva 300 mg 2x, Pretanix 1x, Bisoprolol 5 mg 1x és Merckformin1000 1x. Tavasszal...
        Tisztelt Doktornő! A vérnyomásom alacsony szokott lenni, 100-110/ 60-70 körül. A pulzusom is 50-60 körüli értek körül mozog, néha előfordul, hogy ettől is alacsonyabb. Az utóbbi időben általában hidegfrontra fordult elő, hogy éreztem, hogy...
        Tisztelt Dr.Molnár Dóra ! Babát szeretnénk párommal! De magasvérnyomással küzdöm! Bisoprolol 5 mg/napi egy tabletta A vérnyomásom 170/85 a pulzusom pedig 100 vagy felett szokott lenni ! A kérdésem az lenne,hogy ez a gyógyszer hatással van e...
        Üdvöletem aki válaszol!Tolosa-Hunt sy.m van immár 3x jött elő.Szteroidot medrol kaptam 5 napig napi1000mgot.Hétfőn hazaengedtek napi 100mg medrol kell szednem de azota rosszul vagyok.egyszer elájulok mert leesik a vérnyomásom estefelé meg felugrik...
        Üdvözlöm azzal fordulok Önhöz hogy kiskorom óta magas a vérnyomásom de kezelni csak terhesség alatt kezdték dopegyttel majd szülés után nebiletet kaptam újabb terhesség alkalmával újra dopegyt majd szülés után vissza tértem a nebiletre...
        Tisztelt DoktornÚr/Nő!Magasvérnyomás betegséget állapítottak meg részemre. Erre kaptam kettő gyógyszert:1.Coverex forte comb,napi 1tbl.2:covercard 10/10-napi 1 tabletta szintén. Kérdésem,nem sok e a napi összesen 20mg perindopril-arginin...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Szakmai javallatot szeretnék kérni, hogy merre tovább?! Mindent megakarok tenni, hogy panaszaim elmúljanak, mert ez így nem élet, akadályozva vagyok a munkában, mozgásban, nincs egy boldog pillanatom. 24 éves vagyok,...
        Tisztelt Dr.Nő. Férjem 74 éves. Az alábbi vérnyomás csökkentőket szedi: R:Portiron 100, E:Normodipin 10 és Doxazosin Sandos URO4mg. Cukra 6-os a három havi sem éri el a 7-es értéket.Gyógyszer nélkül diétával tartjuk ezt az értéket.Az...
        Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Anyukám 15 éven keresztül szedett Covercard 5/5-öt, reggelente fél tablettát magas vérnyomásra, ezalatt tökéletesek voltak az értékei. Aztán kb. 3 hónappal ezelőtt szivritmuszavara lett és egyik napról a másikra...
        Tisztelt Doktor úr/nő! Nem régiben voltam orvosnál azzal a panasszal, hogy mostanában tarkótájékon alkalom szerűen fejfájás és mellkasi diszkomfort érzet szokott előjönni. Ajánlatára csináltak, mellkasról, háti gerincről két irányú,...