• szapora pulzus

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        jónapot kivánok!én egy 30 éves,túlsúlyos,magas vérnyomásbetegségben kezelt férfi vagyok!gyógyszereim:reggel ednyt hct,nebivolol sandoz,1/2 lisonorm délbenn:1/2 lisonorm,portiron este:lisonorm.a kérdésem az lenne,hogy miért veszítik el hatásukat a gyógyszerek(anno egy 50mg betaloccal kezdtem,majd tavasszal mindíg új gyógyszereket kell felírni)ill amióta a portiront szedem a bevétele után relatív magas a pulzusom,nyugalomban 70-95 közötti,illetve étkezés utánn is megemelkedik és tartósan magas lessz,míg a vérnyomásom 115/70 és 140/85 között mozog?válaszukat előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a magas vérnyomás témában

        Kedves kérdező! Érdemes lenne felkeresni egy hypertoniával foglalkozó belgyógyászati/kardiológiai szakrendelést a kezelés optimalizálása céljából - az Ednyt és a Lisonorm egyik hatóanyaga pl. azonos hatástani csoportba tartozik, nem teljesen értem, miért szedi mindkettőt. Itt annak a végére is lehet járni, miért hatástalanok a gyógyszerek, áll-e valamilyen egyéb ok a magas vérnyomás mögött (veseerek eltérései, alvási apnoe, stb.) A magas pulzus hátterében állhat gyógyszer-mellékhatás, bár a Portiron esetében ez nem túl gyakori. A vérnyomás, a pulzus csökkentése céljából Ön is sokat tehet: először a túlsúlytól kellene megszabadulnia, emellett a rendszeres testmozgás, megfelelő étrend is segíthet abban, hogy kevesebb gyógyszerre legyen szüksége.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.


        Kérdés: 2010-06-01 16:29:03; Megválaszolva: 2010. június 01., 16:29

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! 30 éve magas vérnyomásom van. Gyógyszereimet szakorvos rendelte, kivizsgálások után. Jelenlegi gyógyszereimet 5 éve szedem. Irbesartan Zentiva 300 mg 2x, Pretanix 1x, Bisoprolol 5 mg 1x és Merckformin1000 1x. Tavasszal...
        Tisztelt Doktornő! A vérnyomásom alacsony szokott lenni, 100-110/ 60-70 körül. A pulzusom is 50-60 körüli értek körül mozog, néha előfordul, hogy ettől is alacsonyabb. Az utóbbi időben általában hidegfrontra fordult elő, hogy éreztem, hogy...
        Tisztelt Dr.Molnár Dóra ! Babát szeretnénk párommal! De magasvérnyomással küzdöm! Bisoprolol 5 mg/napi egy tabletta A vérnyomásom 170/85 a pulzusom pedig 100 vagy felett szokott lenni ! A kérdésem az lenne,hogy ez a gyógyszer hatással van e...
        Üdvöletem aki válaszol!Tolosa-Hunt sy.m van immár 3x jött elő.Szteroidot medrol kaptam 5 napig napi1000mgot.Hétfőn hazaengedtek napi 100mg medrol kell szednem de azota rosszul vagyok.egyszer elájulok mert leesik a vérnyomásom estefelé meg felugrik...
        Üdvözlöm azzal fordulok Önhöz hogy kiskorom óta magas a vérnyomásom de kezelni csak terhesség alatt kezdték dopegyttel majd szülés után nebiletet kaptam újabb terhesség alkalmával újra dopegyt majd szülés után vissza tértem a nebiletre...
        Tisztelt DoktornÚr/Nő!Magasvérnyomás betegséget állapítottak meg részemre. Erre kaptam kettő gyógyszert:1.Coverex forte comb,napi 1tbl.2:covercard 10/10-napi 1 tabletta szintén. Kérdésem,nem sok e a napi összesen 20mg perindopril-arginin...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Szakmai javallatot szeretnék kérni, hogy merre tovább?! Mindent megakarok tenni, hogy panaszaim elmúljanak, mert ez így nem élet, akadályozva vagyok a munkában, mozgásban, nincs egy boldog pillanatom. 24 éves vagyok,...
        Tisztelt Dr.Nő. Férjem 74 éves. Az alábbi vérnyomás csökkentőket szedi: R:Portiron 100, E:Normodipin 10 és Doxazosin Sandos URO4mg. Cukra 6-os a három havi sem éri el a 7-es értéket.Gyógyszer nélkül diétával tartjuk ezt az értéket.Az...
        Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Anyukám 15 éven keresztül szedett Covercard 5/5-öt, reggelente fél tablettát magas vérnyomásra, ezalatt tökéletesek voltak az értékei. Aztán kb. 3 hónappal ezelőtt szivritmuszavara lett és egyik napról a másikra...
        Tisztelt Doktor úr/nő! Nem régiben voltam orvosnál azzal a panasszal, hogy mostanában tarkótájékon alkalom szerűen fejfájás és mellkasi diszkomfort érzet szokott előjönni. Ajánlatára csináltak, mellkasról, háti gerincről két irányú,...