• ITP - medrol okozhat hízást és éhségérzetet?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot kedves Dr nö! megkaptam a véreredményem ami a következő Thrombocyta mennyiséget tartalmaz : 16,1 fl. 1 hónapja nem szedem a medrol 16mg ot és a lábfejemen illetve vádlimon kijöttek pontszerü vérzések utna mentem el vérvételre a ami a fönti eredményt tartalmazta.csak az a baj ha a medrolt szedem állando éhség érzetem van és hiztam 10 kg ot.az lenne a kérdésem kedves dr nö hogy a medrol tol lehet-e a hizás és az étvágy növekedés?és hogy ezzel a betegséggel egygtt e járhat a fáradékonyság vagy ez a sulyom miatt lehet?105 kilo voltam 178 cm magas vagyok.köszönöm vlaszát elöre is.

        WEBBeteg szakértő válasza a ITP témában

        Kedves Kérdező! A Medrol, ún. szteroid tartalmú gyógyszer. Ennek egyik gyakori mellékhatása az éhségérzet, súlygyarapodás, szedése mellett javasolt a cukorbetegekhez hasonló ("diétás") étrend fogyasztása! A fáradékonyság az alapbetegségének nem velejárója, súlygyarapodásával vagy egyéb eltéréssel pl. vérszegénység-gel magyarázható.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Kérdés: 2011. május 27., 05:50; Megválaszolva: 2011. május 29., 11:24

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! Körülbelül két héttel ezelőtt a bál kulcscson árokba találtam egy csomót ami nem fáj és mozog.Nem mélyen.Mivel nemrég beteg voltam kontról vérvétel után megmutattam au orvosnak de azt mondta nem kell vele foglalkozni lehet...
        Tisztelt Doktornő! Múlt héten elvégeztettem egy alaposabb (családtervező csomag) vérvizsgálatot. Az eredményeim nagyrészt megfelelőek, ami a problémát jeletni az a túl magas folsav szint, aminek az oka, hogy lassan 2 éve indokolatlanul folsav...
        Tisztelt Doktonő! Köszönöm a gyors válaszát! A Kálium 5.4 -es eredmény, a Limfocita, illetve az eGFR-EPI eredmény nem súlyos elváltozás? Ezek az eltérések ismeretlenek számomra, mindig a tartományon belül voltak. Mégegyszer csatolom az...
        Kedves Doktornő! Köszönöm a válaszát a múltkori „thrombophlebitis lezajlása után” tárgyú kérdésemre. Tanácsát megfogadva elmentem privát ultrahangra, amely a következő eredményt adta: „A v.poplitea és av.tib.post. lumene is...
        Kedves Doktornő! Az elmúlt időben szinte minden évben egyéb okokból csináltattam vérvizsgálatot.A közérzetem rendben van.A véreredményeimben folyton eltérést látok tekintve a Lymfocitát és Neutrofilt 2015.év Neutrophil 45,5 % - ref. ért....
        Tisztelt Doktor Nő!Fiam 38 éves,kb 1 éve kezeli háziorvosunk B12 hiányos vérszegénységgel!3 hónapon keresztül kap havi 1 B12 injekciót és napi 1 folsavat.A 3. injekció után 3 hét múlva laborvizsgálat.Laboreredményei nem javulnak.Utána újra...
        Tisztelt DOKTORNŐ! Laboreredmény D vitamin szintje alacsony ,49,4nmol/L,azonban a kálcium szintje a normálisnál magasabb, 2,69mmol/l ,mi válthatja ki ezt az eltérést?Gerincsérvet mutattak ki,hátfájás néha erős,néha gyengébb. Kéz izületi...
        Tisztelt Doktornő! Fiamnak már hosszabb ideje viSsza-visszatérő fejfájása van,és néhány hónapja az izületei is zsibognak,fájnak,éjszaka megduzzadnak és merevek.Hasi panaszai is vannak néha,lazább széklettel Különböző laborvizsgálatokat...
        Kedves Doktornő! 36 éves nő vagyok, 2013ban rutin vérvétel alkalmával észleltük, hogy vérem Trombocita száma magas, értéke 900 körüli. Azóta folyamatos hematológiai kontroll alatt álltam, de betegségem 2017ben lett pontosan...
        Tisztelt doktornő! Két hete már váltottunk üzenetet egymással! Akkor megnagyobbodott hasi nyirokcsomóról, és a laboreredményem eltéréseiről írtam. Írtam azt is, hogy CT vizsgálatra kell mennem, az eredményéről írnék, mert felmerültek...