• Vena cava inferior thrombus

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Ur! 7 eve veletlenul eszrevettek nalam egy a vena cava inferiorban az erfalra tapadt meszes thrombust. A kovetkezo vizsgalatok alkalmaval kiderult, hogy az APA pozitiv. Azota Syncumart szedek 6mg/nap adagban, semmi panaszom nincs, a haziorvosom foglalkozik velem. Kerdesem, hogy van-e barmi eselyem arra, hogy elhagyjam a gyogyszert illetve hogy tudna-e ajanlani egy orvost, aki ezen a teruleten szakerto es vegigcsinalna velem egy teljes felulvizsgalatot. Koszonettel.

        Dr. Váróczy László PhD válasza a trombózis témában

        Kedves Érdeklődő! Jogosan merül fel Önben, hogy 7 év után esetleg abba lehetne hagyni a Syncumar szedését. Ehhez viszont szükséges volna kizárni: van-e annak esélye, hogy a szervezetében ismét trombózis alakul ki. Mindenképpen javasolnék egy hematológiai és immunológiai szakvizsgálatot, mely a lakóhelyéhez legközelebb eső súlyponti kórház rendelőintézetében elvégezhető.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Váróczy László PhD
        belgyógyász-hematológus

        Dr. Váróczy László PhD

        Kérdés: 2010. november 11., 22:39; Megválaszolva: 2010. november 22., 18:46

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! A kérdésem leiden heterozigóta mutációm van és utazom június elején repülővel egyben 10 órát szükséges vérhigító ? és ha igen ki adhat nekem ? Köszönettel: Burka Tímea
        Tisztelt doktornő!panaszaim ket hete kezdodtek mellkas es hatfajas ezekkel a panaszokkal sbon voltam tegnap elott ekg.mellkas rtg negativ.vérképből infarktust kizárták de a vérben magas a feher versejt szám a csillagozottakat leirom Wbc:13,38gl...
        Kedves Doktornő! Az alábbi kérdéssel fordulok Önhöz. Édesapámnak Leiden Mutatioja van és emiatt illetve egy tobb mint 10 évvel ezelőtti trombózis miatt Marfarint szed. Nemrégiben nyaki sztentet ültettek be neki ami miatt jelenleg Fraxiparine...
        Kedves Doktornő! Lenne még néhány kérdésem, bemásolom az előzményeket: Kedves Doktornő! 8 hónapos kisfiam vérképében aggasztanak az eltérések. Különösen a magas limfocita és a alacsony neutrofil érték nyugtalanít. Okozhatja ezt...
        Kedves Doktornő! 8 hónapos kisfiam vérképében aggasztanak az eltérések. Különösen a magas limfocita és a alacsony neutrofil érték nyugtalanít. Okozhatja ezt vérszegénység? Nem beteg, tudtommal nem áll a háttérben vírusfertőzés....
        Tisztelt Dr.Nő /Úr! 2008-ban készült CT vizsgálaton 2 db Cystát mutattak ki a lépemen. Mivel panaszokat nem okozott, el is felejtkeztem létezésükről. Egy esés következtében 2016-ban hasi ct vizsgálat készült, mely egy valószínűsitett...
        Üdvözlöm! SOS véleményt szeretnék kérni öntől a csatolt vérvizsgálati eredményemről, konkrétan hematológiai szemmel a gyanított vérszegénységre utaló eredmények alapján. Súlyoz ez illetve mennyire és mennyire lenne sűrgős...
        Tisztelt Doktornő! Leiden mutációm van, heterozygóta. 8 évvel ezelőtt szedtem fogamzásgátlót, ettől lett egy felületi vénás trombózisom. Nemrég műtöttek endometriózis miatt, amelyre Visanne-t kell szednem. A hematológus szerint nem...
        Tisztelt Doktornő, Leiden heterozigóta vagyok , és érdeklődnék hogy goldlily sprirált lehet e felhelyezni? , mert a nőgyógyászom szerint igen , de nyugodtabb lennék ha egy szakorvostól kapnék erre választ.
        Tisztelt Doktornő, a nőgyógyászom javaslatára végeztettünk egy trombózishajlam szűrést (Leiden-mutáció) ami pozitív lett, ezért leálltam a fogamzásgátló szedésével több mint másfél éve amit kisebb-nagyobb megszakításokkal majdnem 10...